O ile się orientuję, WLTP od 1 września 2018 r. obowiązuje wszystkie samochody sprzedawane (w salonach) w UE - nie tylko nowe konstrukcje. Po drugie Corolla jest kontynuacją modelu Auris, który przecież w wersji hybrydowej dobrze się sprzedawał równolegle z P4, zatem Corolla Hybrid nie będzie jakimś absolutnym novum na rynku, tylko będzie nowym modelem czegoś, co było wcześniej.
Wasza argumentacja nie jest logiczna: P4 znika z oferty, bo słabo się sprzedaje, a pozostaje P4 Plug-in, który sprzedaje się jeszcze słabiej? Jeżdżę po Europie (taka praca) i o ile P4 widuję (choć nie za często), to P4 Plug-in zdarzają się naprawdę incydentalnie. Mówię o krajach tradycyjnie dostatnich w hybrydy: Holandia, Belgia, Luksemburg, Francja, Niemcy.
Nie widzę w tym sensu. Wasze racje mnie nie przekonują.
Jeśli jestem w błędzie, to obalcie moje argumenty. Temat jest nadal otwarty.