0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
... wyświetlacz w toyce tego nigdy nie zrobi...
Zrób jak chcesz, brandy jest OK.A lamka się zapali, jak tylko zrobisz cięgiem dłuższy odcinek.
Cytat: KoMarek w 10-12-2018, 14:17:53Zrób jak chcesz, brandy jest OK.A lamka się zapali, jak tylko zrobisz cięgiem dłuższy odcinek. No kurde, coś nie chce mi się wierzyć, że komputer tak długo będzie się zastanawiał nad brakiem podzespołu, który pozornie jest tak ważny. A jeżeli faktycznie tak jest to pewnie odczyty ciśnienia też docierają do mózgu auta z takim samym opóźnieniem, co nie do końca jest sensowne, bo przy większej dziurze w oponie prędzej sam wyczuję, że powietrze uchodzi niż zapali się lampka. Pojeździmy, zobaczymy. Jeśli coś się zmieni, dam znać.
Panowie a w C-HT jest fizyczny przycisk kalibracji tych czujników , szukam pod deską i nie moge znależć instrukcja tez milczy , bo Yaris ma w nogach kierowcy a auris w schowku mają fizyczny przycisk kalibracji czujnków i tym przyciskiem można wyłączyć czujniki .
Cytat: jinn w 27-11-2018, 06:41:26Ciekawa sprawa. A ja od kilku dni zastanawiam się nad drugim kompletem kół na zimę z czujnikami, ale przeczytałem, że przy każdej przekładce kół trzeba programować na nowo czujniki co jest dodatkowym problemem. Chyba zaryzykuję i założę koła bez czujników. Zobaczymy co będzie.Można zapamiętać 8 kół.
Ciekawa sprawa. A ja od kilku dni zastanawiam się nad drugim kompletem kół na zimę z czujnikami, ale przeczytałem, że przy każdej przekładce kół trzeba programować na nowo czujniki co jest dodatkowym problemem. Chyba zaryzykuję i założę koła bez czujników. Zobaczymy co będzie.
A to coś nowego. W Auris przyciskiem nie wyłączysz czujników. On służy do kalibracji czujników (nacisnąć na kilka sekund) i w FL do przełączenia zaprogramowanego kompletu czujników/kół (naciskać krótko 3 x). Mało prawdopodobne, aby w C-HR było inaczej.