Autor Wątek: Problem z silnikiem  (Przeczytany 8983 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KIRd

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 9
Problem z silnikiem
« dnia: 14-12-2018, 07:22:14 »
Witam. Znalazłem się tutaj ponieważ mam ogromny problem z silnikiem w mojej previ. Jest do D4D z 2002 roku.
Problem zaczął się od jakiegoś miesiąca. Auto podczas jazdy od 2 do 5 biegów szarpie w przedziale obrotów 2 - 3 tysiące. Powyżej tego zakresu nie wchodzi wcale. Zdaż się że jak się coś odblokuje to jedzie normalnie- ostatnie dwa dni były takie. Teraz problem wrócił.
W samochodzie została regenerowana turbina koło czerwca,    i było wszystko dobrze. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa - problem dalej jest. Pomożecie mi znaleźć przyczynę?? Gdzie szukać ? Układ paliwowy czy turbo?
Dodam że po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów.
Jedynie co pokazało to ciśnienie w szynie miało duże wahanie. Na jałowym biegu było 380 mbar podczas jazdy skakał w zakresie 380-1200, a w momencie gdy problem się pojawiał nie wchodził powyżej 400
« Ostatnia zmiana: 14-12-2018, 07:29:18 wysłana przez KIRd »

Offline marcin

  • Junior Administrator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Odp: Problem z silnikiem
« Odpowiedź #1 dnia: 14-12-2018, 10:23:27 »
Zaworki SCV na pierwszy ogień.
3VZ.pl



Offline KIRd

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Problem z silnikiem
« Odpowiedź #2 dnia: 14-12-2018, 12:17:10 »
W przyszłym tygodniu sprawdzę. Mój mechanik podejrzewa że pompa wtryskowa czy słusznie ?? Chce wyciągnąć pompę i dać ja do sprawdzenia czy jest sens ??

Offline marcin

  • Junior Administrator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Odp: Problem z silnikiem
« Odpowiedź #3 dnia: 14-12-2018, 18:47:33 »
Nie widziałem jeszcze padniętej pompy poniżej 700-800kkm.
3VZ.pl



Offline KIRd

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Problem z silnikiem
« Odpowiedź #4 dnia: 14-12-2018, 20:57:44 »
Dzięki za info. Właśnie podejrzewam te zawory. Za tydzień w piątek już powinno się wszystko wyjaśnić. Dzisiaj nawet na jałowym biegu obroty skakał jak dodałem gazu nie przekraczając 3 tyś mimo PeDału w podłodze.  Fakt parę razy poszło do 5 tyś.
Zauważyłem też że jak kiedyś na luzie trzymał 900 obrotów tak teraz jest to 1 tyś. I auto zaczęło więcej palić. Zrobiłem 400 km i zatankowałem 46 litrów do pełna. Dam znać w przyszłym tyg czy problem zniknął, a jak nie to gdzie dalej szukać???

Offline KIRd

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Problem z silnikiem
« Odpowiedź #5 dnia: 19-12-2018, 14:57:57 »
Zawory wymienione auto jak nowe. Dzięki za info i pomoc. Pozdrawiam


 

Beesafe.pl