Tzn. uważasz, że przy stałych 140 km/h jest jakaś istotna różnica w natężeniu hałasu w porównaniu hybrydy i 1.2 turbo? Heh - może masz spojler zdemontowany - bo na moje ucho to właśnie on odpowiada za jakieś 65% hałasu, a za resztę suvowatość bryły...
Ja wiem, że kupiłeś turbo i chcesz teraz pewnie utwierdzić się w tym, że podjąłeś najlepszą możliwą decyzję - to jest spoko - ok. ale czy są jakieś
sensowne różnice w jeździe tymi dwoma silnikami wyposażonymi w e-cvt - no raczej wątpię
no oprócz spalania, gdzie hybryda w c-hr w swoim naturalnym środowisku (czyli mieście) radzi sobie lepiej
No można oczywiście chwalić hybrydę za lepszy start od 0 do 60 w porównaniu z manualem, czy też marudzić na to już chyba "mityczne wycie" przy gazie w podłodze, no ok ok, ale jak dla mnie to i tak tylko porównywanie dwóch dojrzałych jabłek z tego samego drzewa.