Mam ten sam problem z akumulatorem Mutlu. Zgłosiłem do serwisu dokumentując filmikiem, że w trakcie rozruchu gasną wszystkie kontrolki i zeruje się licznik średniego spalania. Problem jest wtedy, kiedy jest zimno i kiedy odpalam zimny silnik po kilkugodzinnym postoju. Stwierdzili, że należy sobie we własnym zakresie podładowywać akumulator (chyba jakaś kpina) i na tydzień podłączyli mi jakiś miernik pod złącze komputera. Nadmieniam, że samochodem jeżdżę codziennie i pokonuję co najmniej 10-15 km. Pech chciał, że akurat wtedy było ciepło i ani razu nie było sytuacji wyżej opisanej. Ostatnio znów zrobiło zimno i problem powrócił. Znów nagrałem filmik i chyba znów im wyślę. Akumulator ze 300 zł ich kosztuje, a będą kombinować jak go tylko nie wymienić.
Inna sprawa to to, że C-HR odpala na światłach i sam nie rozumiem dlaczego tak jest to zaprogramowane.
Przy ciężkich mrozach i niedoładowanym akumulatorze może okazać się to, że nie odpalimy silnika.
We wszystkich poradnikach jest napisane jak należy odpalać silnik przy mrozach. Włączamy światła mijania na przykładowo 20 sekund, aby pobudzić do działania, gasimy i przy wyłączonych światłach odpalamy silnik. W C-HR tej możliwości nie ma.