Cytat:
Silnik 1.8 133 KM (98 kW) samochodu Toyota Yaris (2007) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zamontowania instalacji IV generacji konieczne jest zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów (np. lubryfikacji).
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.
Ja juz zgłupiałem
Ktoś kto to pisał, to nigdy tego silnika na oczy nie widział, nie mówiąc już o jego rozbieraniu, więc zapewne stwierdził, że jak 1.8 to ZZ, który ma regulację mechaniczną.
Mechu ma 100% racji - ZR'y mają hydraulikę i nic tam nie wyregulujesz.
Co do Igen TS'a, gdzie siedzi jeszcze NZ, to owszem, tam jest mechaniczna regulacja.