Autor Wątek: RAV4 2.0l 2019  (Przeczytany 32316 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline strzmiele

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 387
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #15 dnia: 16-08-2019, 15:58:10 »


Poza tym u mnie w większości trasy, gdzie hybryda w sumie nic nie daje...

Hmm, trasa do Chorwacji u mnie hybrydą to 6.0. Więc pewnie trochę daje. W takich warunkach Auris mi palił prawie 8.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Nawet jakby liczyc ze:
1. za 20 tys PLN mozna kupic kolo 3600 litrow paliwa
2. ze benzynowa zuzywa 3-4 litry wiecej
3. to na zero wyjdzeimy powiedzmy po 90-120 tys km.... a moze i dalej przy mniejszej roznicy w zuzyciu paliwa albo i blizej jak paliwo bedzie drozec....

wsyzstko zalezy od tego co kto uwaza ... ja bede jezdzil w Niemczech a tam jeszcze podatek placony co roku uzalezniony od emisji CO (roznica na korzysc hybrydy kolo 65 EUR)
Pozdrawiam

PS. Nie mam polskich znakow na klawiaturze
Toyota RAV 4 Hybrid (5.gen - XA5)
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1070196.html

Offline tomeksp

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1209
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #16 dnia: 16-08-2019, 16:20:39 »
Ale kupując hybrydę nie chodziło mi o oszczędności, bo gdyby tak było to kupiłbym Dacię Duster

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Offline mleni

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 675
  • Samochód:: Selection 4x4
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #17 dnia: 16-08-2019, 19:35:25 »


Poza tym u mnie w większości trasy, gdzie hybryda w sumie nic nie daje...

Hmm, trasa do Chorwacji u mnie hybrydą to 6.0. Więc pewnie trochę daje. W takich warunkach Auris mi palił prawie 8.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Nawet jakby liczyc ze:
1. za 20 tys PLN mozna kupic kolo 3600 litrow paliwa
2. ze benzynowa zuzywa 3-4 litry wiecej
3. to na zero wyjdzeimy powiedzmy po 90-120 tys km.... a moze i dalej przy mniejszej roznicy w zuzyciu paliwa albo i blizej jak paliwo bedzie drozec....

wsyzstko zalezy od tego co kto uwaza ... ja bede jezdzil w Niemczech a tam jeszcze podatek placony co roku uzalezniony od emisji CO (roznica na korzysc hybrydy kolo 65 EUR)

To zależy ile lat będziesz użytkował auto zanim sprzedasz? Chcesz pojeździć przynajmniej 10 lat? bo według mnie na 10 lat dużo zwróci się kasa, bo hybrydy używane nie są tanie niż w przypadku spalinowego. Więc sporo nie traci się zanim kupisz kolejnego wozu. trochę myślenia  :o

Offline tomeksp

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1209
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #18 dnia: 16-08-2019, 19:51:37 »
Myślę, że 10 lat conajmniej.
Auris ma 12, a jeszcze ze 3 lata musi posłużyć.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Online klaudiusz

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3479
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód:: Camry2019/NX350
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #19 dnia: 16-08-2019, 20:18:12 »
Moim zdaniem nie ma co rozwazac brania benzyny. Kiedys za sionikow Valvematic kupowales benzyne bo mozna bylo szybko i tanion wpakowwc gaz i sie jezdzilo za grosze. Teraz takiej mozliwosci nie ma. Jezdzilem z 20kkm Rav4 hybrid i teraz mam Camry hybrid i Rav4 2017 + lpg. Uwazam ze hybryda to duzo kepszy wybor, duzy zapas mocy, niskie spalanie i cisza i komfort.

Online pireus

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 4372
  • Samochód:: GLA 35AMG
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #20 dnia: 16-08-2019, 21:42:48 »
Chcesz pojeździć przynajmniej 10 lat? bo według mnie na 10 lat dużo zwróci się kasa, bo hybrydy używane nie są tanie niż w przypadku spalinowego.
Za 10 lat przy obecnym rozwoju techniki hybrydy też mogą być już passe.

Offline SylB

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 114
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #21 dnia: 17-08-2019, 00:27:26 »
Ciśnienie ma elektryki, faktycznie ostatnio jest spore.
No ale, przypomnę, że średni wiek samochodów w Polsce to 17 lat :o
Średni wiek, samochodów obecnie sprowadzanych to 10 lat.
Jeżeli przyjmiemy, że rewolucja elektryczna (i o ile taka będzie) w krajach zachodnich nastąpi za 3-5 lat (bo jak na razie nie bardzo jest co kupić)
To do polski dotrze, w sposób masowy za 15 lat.

A w miedzy czasie, mogą się pojawić jakieś podatki od emisji (aż się dziwie, że jeszcze nie ma bo to bardzo łatwy pieniądz do wyciągnięcia od ludzi)
No i zobaczymy jak z cenami nowych samochodów po wrześniu.
Hybryda może nie być taka zła. :grin:

Offline tomekwu

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 113
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #22 dnia: 07-09-2019, 17:23:57 »
Cześć,
Pojeździłem trochę nową RAV4 2.0 AWD CVT i muszę przyznać że jest bardzo poprawnie. Brakuje dynamiki (przesiadka z 2.0 turbo diesla subaru) ale prowadzenie i ogólne zachowanie autka pozytywnie mnie zaskoczyło.
Systemy wsparcia ?pola walki? działają dobrze i przewidywalnie, aktywny tempomat trochę dziki na zatłoczonej s-ce ale już na luźnej autostradzie czy w korku bardzo OK.
Z cvt w połączeniu z tym silnikiem trzeba się oswoić i wyczuć jak reaguje na gaz (pierwsze próby wyprzedania wywołały salwę śmiechu moich nastolatków przyzwyczajonych do dość dynamicznej jazdy subarakiem).

Podsumowując - auto poprawne aż nudne, ale niektórzy właśnie takiego samochodu potrzebują i toyota trafia w ten segment rynku perfekcyjnie.

Offline Raori

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #23 dnia: 29-09-2019, 09:56:41 »
Kasikon, jak wrażenia po dłuższym czasie użytkowania?

Offline Raori

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #24 dnia: 30-09-2019, 22:09:41 »
Hybryda jest w Europie modna po prostu.
Ogólnie panuje w naszym zakątku świata moda na pseudo ekologię i pseudo ochronę środowiska.
Nie planuję takiej celowo kupować, jak będą sensowne elektryki, albo jeszcze lepiej lepiej wodorowe, to jak najbardziej.
Mój wybór to benzyna, połowa przebiegu jaki generuje, to trasa.
Planowany czas użytkowania pojazdu to max 6 lat.


Offline tomekwu

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 113
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #25 dnia: 30-09-2019, 22:24:18 »
Napisz może jaki masz styl jazdy. Ten silnik po przesiadce z uturbionej jednostki może mocno rozczarowywać. Mi takie uspokojenie odpowiada, bo większość tras robię po S-kach i tam na tempomacie jedzie się całkiem przyjemnie. Póki co kilka razy nie odważyłem się na wyprzedzanie, gdzie w starym aucie nawet bym się nie zawahał. Jednocześnie nie zauważyłem, żeby czasy podróży na moich normalnych trasach się wydłużyły. Jeżeli masz dużo lojalnych dróg i z natury nie znosisz jazdy za kimś to albo przywykniesz do wycia silnika na 5tys obrotów, albo zmienisz auto  :grin:

Offline Raori

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #26 dnia: 01-10-2019, 06:17:22 »
S7 obecnie się całkiem przyjemnie jeździ. Nie szaleję, bo Mondeo 1,6 ze 120koni to nie wyścigówka. W drugą stronę, to w Pieniny jeżdżę. A po Krakowie będzie to samo. Rawka 25 cm jest krótsza i prawie tak samo przestronna. Jeździłem jeszcze wcześniej dwa lata CR-V i ona mocno kiwała na boki przy i powyżej 120 km/h, ale dało radę wytrzymać, sprawdzałem Rawkę, jest sporo stabilniejsza.

Offline KKK

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #27 dnia: 10-10-2019, 16:09:37 »
Witam kolegów,
Mam RAV 4 2.0L 2019 z września tego roku i mam problem z usługą TOYOTA ONLINE.  Założyłem konto na toyota.pl i pojawił mi się komunikat " Jeszcze tylko jedna rzecz do zrobienia dzieli Cie od dostępu do usług sieciowych. Skontaktuj się z dilerem aby uzyskać pomoc w ukończeniu procesu".
Skontaktowałem się z dilerem ale on czeka na dostęp do strony, za pomocą której będzie mógł dokończyć proces mojego logowania. Diler - jeden z salonów w Krakowie.
Mieliście taką sytuację?

Offline Raori

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #28 dnia: 18-10-2019, 21:12:16 »
Przyznam, że w trybie support, 2.0 jest wystarczająco żwawa.

Offline Raori

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV4 2.0l 2019
« Odpowiedź #29 dnia: 20-10-2019, 15:09:07 »
Ja przed momentem połączyłem nawigację samochodu z MOYA TOYOTA.
(trochę pod górę: trzeba podchodzić z obu stron, od przeglądarki w kompie i od ustawień (setup) w samochodzie.
Ładnie importują się punkty nawigacyjne (POI) dodane na kompie (dodaje się tam gdzie ustawia trasę, wybierając tylko pierwszy punkt i klikając dalej).
Połączenie nawigacji w samochodzie z internetem za pomoca Wi-FI, udostępnienie przez hotspot z telefonu.
Nie sprawdzałem działania informacji o ruchu drogowym np korki, ale zbadam jutro.
Mirrorlink leży i kwiczy. Mam zły telefon do tego.

Jeżeli chodzi o Toyota More, to trzeba podpisać papier w salonie, wtedy udostępniają dostęp do pełnego zakresu jakiś świadczy Moya Toyota. Może o to chodzi KKK?


 

Beesafe.pl