No i byłem w ASO z nawigacją. 10 lipca Pan w ASO Dobrygowski Lubin ustalił i napisał "naprawa będzie wykonana z tytułu gwarancji". Wyznaczył termin 31 lipca 2019 - powód terminu brak pracowników, którzy potrafią to zrobić, mają tylko jednego pracownika na całe ASO kompetentnego to tego typu napraw
Czy to standardy ASO TOYOTA
No cóż.... Przyjeżdżam do ASO Dobrygowski dzisiaj i.... iii po kilku godzinach Pan informuje mnie, że muszą wymienić jakiś podzespół. Informuje mnie, że jest dostępny od ręki - tzn. na drugi dzień. No to o.k. Ale, ale... Pan dodaje, że osoba kompetentna i potrafiąca to wykonać dostepna będzie 6 września 2019r. - No ASO podnosi standardy!!! Nawigacja nie działa od zakupu poprawnie - po prostu gubi się, wskazuje inne położenie auta niż rzeczywiste. I teraz pytanie do was. Czy przedłużą gwarancje na navi łącznie z okresem aktualizacji??? Macie jakieś doświadczenia w takim temacie??? Dwa miechy braku w ASO elektronika - mają najwidoczniej tylko jednego - to standard TOYOTA czy żart???
Dajcie znać jak wyglądały wasze doświadczenia z ASO i gwarancjami.