Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: COROLLA 2019 - Co boli  (Przeczytany 1257 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Konrad J.

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 44
COROLLA 2019 - Co boli
« dnia: 19-07-2019, 16:44:30 »
Witam
Jako posiadacz Corolli 1,8 hybyda po 2 miesiącach zauważyłem kilka wad:
1. w nocy lampka przy przekładni biegów "D" świeci za mocno i rozprasza - nie reaguje na zmianę intensywności podświetlania zegarów.
2. Lipa z nawigacja - gubi się - potrafi na kilkukilometrowej trasie po mieście kilkadziesiąt razy wskazywać inna pozycje niż rzeczywistą.
3. Totalny brak wiedzy pracowników ASO - Lubin na temat obsługi systemu multimediów tego modelu.
4. JEST GLOSNO pow. 110 km/h!!!! szum jest jak w cabrio.

Piszcie swoje spostrzeżenia

Offline laki

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 352
  • C-HR 1.8 Hybrid, Dynamic, Metal Stream
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #1 dnia: 19-07-2019, 17:10:50 »
Odnośnie nawigacji, podobny problem wystąpił w C-HR, wystarczyło zgłosić w serwisie i poprawili odbiornik GPS.

Offline Konrad J.

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 44
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #2 dnia: 19-07-2019, 20:34:59 »
o ooo i mądrego warto posłuchać. Zrobię tak.

Offline laki

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 352
  • C-HR 1.8 Hybrid, Dynamic, Metal Stream
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #3 dnia: 20-07-2019, 11:24:47 »
Odnośnie hałasu powyżej 110 km/h, w moim C-HR wymieniono uszczelki w drzwiach i jest znacznie ciszej.
Może podobny problem wystąpił w Twojej Corolli.

Offline Konrad J.

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 44
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #4 dnia: 31-07-2019, 16:51:35 »
No i byłem w ASO z nawigacją. 10 lipca Pan w ASO Dobrygowski Lubin ustalił i napisał "naprawa będzie wykonana z tytułu gwarancji". Wyznaczył termin 31 lipca 2019 - powód terminu brak pracowników, którzy potrafią to zrobić, mają tylko jednego pracownika na całe ASO kompetentnego to tego typu napraw :wallbash: :wallbash: :wallbash: Czy to standardy ASO TOYOTA :o :o :o
No cóż.... Przyjeżdżam do ASO Dobrygowski dzisiaj i.... iii po kilku godzinach Pan informuje mnie, że muszą wymienić jakiś podzespół. Informuje mnie, że jest dostępny od ręki - tzn. na drugi dzień. No to o.k. Ale, ale... Pan dodaje, że osoba kompetentna i potrafiąca to wykonać dostepna będzie 6 września 2019r. - No ASO podnosi standardy!!! Nawigacja nie działa od zakupu poprawnie - po prostu gubi się, wskazuje inne położenie auta niż rzeczywiste. I teraz pytanie do was. Czy przedłużą gwarancje na navi łącznie z okresem aktualizacji??? Macie jakieś doświadczenia w takim temacie??? Dwa miechy braku w ASO elektronika - mają najwidoczniej tylko jednego - to standard TOYOTA czy żart???
Dajcie znać jak wyglądały wasze doświadczenia z ASO i gwarancjami.

Offline Mr. Nowy

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #5 dnia: 11-08-2019, 22:41:21 »
Po przejechaniu 500 km bolą mnie w nowej Corolii następujące sprawy:
1. TT2wGO - to jest coś co niszczy ten samochód totalnie, odbiera radość z jazdy. System w ogóle nie zdaje swojej roli i nie chodzi o grafikę interfejsu ale o samo działanie gdzie nie wiadomo jak co się reguluje i jak funkcjonuje bo jest to w ogóle nie intuicyjne a instrukcja obsługi jest skąpa w swoich opisach. :czerwona: :czerwona:
2. Brak ryglowania automatycznego po ruszeniu z miejsca samochodem  <zolta>
3. System utrzymania pasa ruchu - trochę nadpobudliwy i koniecznie chce aby jechać przy środku drogi. Zazwyczaj jade przy prawej krawędzi co powoduje, że koniecznie chce korygować tor mojej jazdy. <zolta>
4. HOLD - zawsze po odpaleniu trzeba uruchamiać system od nowa, nie zapamiętuje tego, że już ten system był uruchamiany wcześniej.
Toyota Corolla HB 2.0 Hybrid Dynamic Force Executive + VIP

Offline Remek

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 159
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #6 dnia: 11-08-2019, 23:10:33 »
Dokładnie te same wady występują w CHR który jest obecny na rynku prawie 3 lata, jedyne co może to tłumaczyć to celowe działania toyota co by osoby z zasobniejszym portfelem kupowały lexusa a nie toyote szczególnie że teraz dostępna jest corolla z mocnym silnikiem a do tego ładnym designem
Problemy TT2 trochę rozwiąże Apple car play ale coś nie można się go doczekać bo do chr tez miał niby być.
When given the choice between being right or being kind, choose kind

Offline perpetz

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 26
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #7 dnia: 13-08-2019, 11:55:32 »
Problemy TT2 trochę rozwiąże Apple car play ale coś nie można się go doczekać bo do chr tez miał niby być.
Zajrzałem z ciekawości do cennika corolli i pojawiła się opcja Apple Carplay za 1000zl :)

Offline adis

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 2
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #8 dnia: 13-08-2019, 12:25:24 »
Odpytałem sprzedawcę, napisał że android auto/apple car będzie dostepy od produkcji grudniowej, ale będzie można prawdopodobnie też zaktualizować obecne w aso.

Offline krk_man

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #9 dnia: 13-08-2019, 12:33:29 »
Zajrzałem z ciekawości do cennika corolli i pojawiła się opcja Apple Carplay za 1000zl

Od mojego dealera taka informacja w temacie:

  aby mieć car play / android auto trzeba:
  1. Zamówić samochód z produkcji przynajmniej październikowej (czyli pewnie te zamawiane samochody teraz) z opcję connect za 1000 zł
  2. Dla już zamówionych/kupionych najpóźniej w drugim kwartale będzie płatna opcja (max 500zł) zamówienia tego


Offline krk_man

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #10 dnia: 13-08-2019, 14:18:43 »
Zajrzałem z ciekawości do cennika corolli i pojawiła się opcja Apple Carplay za 1000zl

Jak patrzę to tylko corolla to ma w cenniku (RAV4, Camry cisza) na Słowacji i Czechach w cennikach corolli też nie ma tego
« Ostatnia zmiana: 13-08-2019, 14:20:49 wysłana przez krk_man »

Offline krk_man

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #11 dnia: 13-08-2019, 14:28:35 »
To dzisiaj ja dopisuje do listy:

Brak ostatecznie potwierdzonej informacji czy będzie można dołożyć carplay/android auto to już zamówionych/kupionych samochodów  :o

Offline pireus

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 875
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #12 dnia: 13-08-2019, 15:21:56 »
Brak ostatecznie potwierdzonej informacji czy będzie można dołożyć carplay/android auto to już zamówionych/kupionych samochodów
W/g mnie nie będzie można, bo tutaj nie chodzi tylko o samą zmianę oprogramowania. Będzie trzeba zmienić multimedia. Ale dopiero czas pokaże kto ma rację.

Offline marcin_s

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #13 dnia: 13-08-2019, 17:21:24 »
Brak ostatecznie potwierdzonej informacji czy będzie można dołożyć carplay/android auto to już zamówionych/kupionych samochodów
W/g mnie nie będzie można, bo tutaj nie chodzi tylko o samą zmianę oprogramowania. Będzie trzeba zmienić multimedia. Ale dopiero czas pokaże kto ma rację.

Niby czemu nie przez aktualizację oprogramowania? Przecież obecny system multimediów wspiera bluetooth, wifi i usb po kablu - technologie które są potrzebne do realizacji CarPlay/Android Auto.

W Aygo carplay jest realizowany z tego co kojarzę po kablu, tutaj pewnie będzie podobnie (oczywiście fajniej by było bezprzewodowo, ale na to chyba nie ma co liczyć).

Patrząc na to wideo, to jednostka multimedialna jest taka sama jak w obecnych bez pakietu Connect: https://www.youtube.com/watch?v=INVWTntiNt0
« Ostatnia zmiana: 13-08-2019, 17:23:32 wysłana przez marcin_s »

Offline krk_man

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #14 dnia: 14-08-2019, 09:46:09 »
Odpowiedź w temacie Apple CarPlay od klient@toyota.pl

Cytuj (zaznaczone)
w nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie informujemy, iż w modelu Corolla 2019 zakupionym przed wprowadzeniem funkcji Apple CarPlay, będą miały możliwość wgrania takiej funkcjonalności (aktualizacji oprogramowania) w drugim kwartale 2020 roku. Szczegóły dotyczące aktualizacji oprogramowania będą znane w późniejszym czasie.

Toyota Klub

Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #14 dnia: 14-08-2019, 09:46:09 »