Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki  (Przeczytany 11659 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline strzmiele

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 84
Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« dnia: 27-07-2019, 19:17:55 »
Czesc,
patrzac na tendencje jakie teraz w motoryzacji widac juz malo producentow decyduje sie na zakladanie np. listew chroniacych drzwi. Stosuja jak np. Skoda w modelu Kodiaq - wychodzace na kant drzwi w czasie ich otwierania plastkowe "ochronki" ktore w razie uderzenia w sasiadujacy samochod jakos go ochronia ale sam Kodiaq listew bocznych tez juz nie ma. Z perspektywy czasu patrzac na moj obecny samochod (8 letni VW Touran) i widzac ile uderzen drzwiami dostal na parkingach (co widac po sladach na listwach) od innych kierowcow zastanawiam sie jak by to wygladalo na nowej Rav4 ktora za okolo 3-4 tygodnie odbiore...i czy nie trzeba byloby juz o czyms pomyslec....W Niemczech mozna przy skladaniu zamowienia sobie takowe listwy malowane w
kolorze auta domowic (189 EUR) w Polsce juz nie....

Czy ktos z was na wlasna reke cos bedzie montowal lub zamierza montowac? Ciekawi mnie bo ofert z takimi dodatkami troche jest...Jesli cos macie podzielcie sie doswiadczeniami - a moze wstawice tez jakies zdjecie ...

Pozdrawiam
Przepraszam, nie mam polskich znakow bo windows i klawiatura niemieckie

Offline strzmiele

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 84
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #1 dnia: 04-08-2019, 22:57:45 »
Czy ktos z was ma sruby zabezpieczajace przed kradzieza?
Przepraszam, nie mam polskich znakow bo windows i klawiatura niemieckie

Online pireus

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1021
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #2 dnia: 04-08-2019, 23:17:37 »
Czy ktos z was ma sruby zabezpieczajace przed kradzieza?
Są klucze uniwersalne do takich śrub, dlatego dla złodzieja to żaden problem.

Offline cluses

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 52
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #3 dnia: 05-08-2019, 12:11:19 »
(189 EUR)
189 EUR! Kurczę, w USA w dealerstwach obecnie po 70USD. Niestety, nigdzie nie mogę tego dorwać, kto by to wysyłał poza USA (ebay, amazon).

Z innych rzeczy, tanich mogę polecić:
https://www.aliexpress.com/item/33014245382.html
https://www.aliexpress.com/item/33053430274.html kolor czarny
Jeżeli kogoś bawią takie rzeczy.

A jeżeli ktoś lubi myć ręcznie swoje auto, zgodnie ze sztuką detailingu, to pewnie już wie, że te rzeczy:
https://www.aliexpress.com/item/32986687123.html
są również wygodne.

Offline cluses

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 52
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #4 dnia: 06-08-2019, 13:48:15 »
Mogę też polecić:

https://www.aliexpress.com/item/33053164742.html
Anti-Slip Mat for Phone Gate Slot Mats Cup Rubber Pads Rug for Toyota RAV4 2019 2020 2021 XA50 RAV 4 50 Car Accessories Stickers

https://www.aliexpress.com/item/4000005055152.html
Smabee Car central armrest box for Toyota RAV4 2019 2020 RAV 4 Interior Accessories Stowing Tidying Center Storage Box

Offline tomeksp

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 261
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #5 dnia: 09-08-2019, 18:23:57 »
Kupiłem ten box do podłokietnika.
Zobaczymy, myślę że będzie fajny.
Dzięki za polecenie.

A może ktoś wymienił już te paskudne żarówki we wnętrzu i ma rozpiskę jakie ledy kupić?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Offline cluses

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 52
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #6 dnia: 23-08-2019, 07:06:21 »
A może ktoś wymienił już te paskudne żarówki we wnętrzu i ma rozpiskę jakie ledy kupić?
Jeszcze nie, póki co przyglądam się tylko możliwościom.

https://www.aliexpress.com/item/32678514064.html
NEW 3D ABS Door Lock Buckle Protection Protective Cover Trim For Toyota RAV4 2014 2017 2018 car Accessories 4pcs

Pasuje do RAV4 2019. Najfajniejsze, że takie coś jest w Lexusie standardem. ;-P

Offline tomeksp

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 261
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #7 dnia: 23-08-2019, 07:31:34 »
No też mi takie chodzi po głowie

https://s.click.aliexpress.com/e/3s1pTiD2

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Offline marb

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 107
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #8 dnia: 23-08-2019, 15:35:57 »
Jaką to ma funkcję?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


Offline tomeksp

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 261
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #9 dnia: 23-08-2019, 15:43:33 »
Jaką to ma funkcję?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
W sumie żadną.
Zasłania śruby i ładnie wygląda.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Online pireus

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1021
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #10 dnia: 23-08-2019, 21:16:12 »
W sumie żadną.
Zasłania śruby i ładnie wygląda.
A nie boisz się, że w czasie jazdy będzie to pracowało i uszkodzi lakier i będzie zbierało wilgoć?. Musi byc jakiś powód, że tego nie montują, bo koszt praktycznie żaden,

Offline strzmiele

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 84
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #11 dnia: 23-08-2019, 21:40:39 »
Musi byc jakiś powód, że tego nie montują, bo koszt praktycznie żaden,
to nawte nie zdajesz sobie sprawy, ze np. koszty sa ciete w kazdym mozliwym miejscu....Jestem w tej branzy i nawet zastapienie kawalka peszla ochronnego i zaizolowanie kabli tasma izolacyjna ma na celu zbijanie ceny. Jak kiedys projektowalem wiazke na silnik do samochodu to na paczatku robilo sie "na bogato" czyli wszedzie peszle, rozgalezniki platikowe etc...zeby tez fajnie wygladalo - ale jak przychodzlo do produkcji seryjnej to na poczatku peszle byly juz tylko w miejscach rzucajacych sie mocno w oczy a potem i tam bylo juz izolowane tasmami....zostowaly tylko tam gdzie byla potrzeba wiekszej ochrony ze wzgledu na mozliwe uszkodzenie....we wszystkich miejscach jest walka o koszty materialu i robocizny...ksiegowi cisna jak diabli.....
Przepraszam, nie mam polskich znakow bo windows i klawiatura niemieckie

Online pireus

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1021
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #12 dnia: 23-08-2019, 22:29:38 »
ksiegowi cisna jak diabli.
Rozumiem, że w samochodach za 200tys- 250tys. , też cisną i akurat czegoś takiego nie montują, bo to ogromna oszczędność :o.

Offline marb

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 107
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #13 dnia: 23-08-2019, 23:07:26 »
Po prostu wygląda na kompletnie zbędny element.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


Offline strzmiele

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 84
Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #14 dnia: 23-08-2019, 23:10:56 »
Rozumiem, że w samochodach za 200tys- 250tys. , też cisną i akurat czegoś takiego nie montują, bo to ogromna oszczędność :o.
to nie sa auta luksusowe , ida w duzych seriach i podatki, prowizje zyski zzeraja dodatkowo polowe ceny samochodu to zaoszczedzic na materiale i robociznie dajmy na to 100$ na jednym samochodzie to przy wolumenie 430 tys stzuk (np. Rav4 sprzedanych w 2018 roku) oznacza na czysto 43 mln $ i tak to sie robi. Firma w ktorej pracuje robi tez podzespoly do Bugatti - tam sie na niczym nie osczedza bo to nie masowka a w cenie widac...
Przepraszam, nie mam polskich znakow bo windows i klawiatura niemieckie

Toyota Klub

Odp: Rav4 -listwy - nakladki - progi - dodatki
« Odpowiedź #14 dnia: 23-08-2019, 23:10:56 »