@ AGILESS
niestety, stary (oryginalny) silniczek ma dłuższy bolec i po jego włożeniu w odbłyśnik snop światła w reflektorze idzie w niebo i nie daje się wyregulować w zakresie, który poziomuje światło - brakuje zakresu.
@carinae20gli
no właśnie... jest bardzo ciekawe, że opis biegunów na silniczkach DEPO i oryginale jest identyczny, od lewej do prawej - 0 + , po podłączeniu oryginału Toyoty i DEPO w identyczny sposób, oba kręcą w inne strony. Kostki wiązki przewodów w samochodzie dla prawego i lewego reflektora mają identyczny układ kabelków (co wskazuje że silniczki są zamienne, a nie jeden od prawego drugi od lewego). Oba silniczki DEPO mają ten sam opis biegunów co oryginał ale oba pracują przeciwnie do oryginału.
Konstrukcja wewnętrzna silniczków nie pozwala na przypadkową zamianę biegunów, tam są bolce i gniazda fest, jedno w drugie wchodzi głęboko na zasadzie wtyku a nie kabelków, nikt tego ręcznie nie podpina, aby mogła zajść pomyłka. Nic z tego nie rozumiem...