Cześć wszystkim,
Rozważam zakup nowej RAV4, ale mam trudne warunki garażowe w bloku: wąski wjazd pod górę z równie wąskim zakrętem 90 stopni (gdzie na ścianie już lakier w kilku kolorach zostawiono), a potem w samym garażu też ciasno.
Podzieliłby się ktoś wrażeniami jak wygląda zwrotność nowej Ravki? Czytałem opinie na temat poprzedniej generacji i ponoć było z tym raczej słabo. Porównanie na stronie
https://www.wyborkierowcow.pl/srednice-zawracania-w-popularnych-suv-ach-zestawienie/ podaje jakieś pomiary dla RAV-4 IV i Zachar na Youtube też robił testy zawracania, ale nie widzę podobnych testów dla nowej generacji. Rozstaw osi się powiększył i jestem ciekaw czy nie jest gorzej.
Ponieważ jeżdżę niedużo, weekendami, i akumulatory w hybrydzie pewnie by umarły szybko z powodu niedostatecznego ładowania, wybrałbym raczej wersję benzynową 4x4. Zastanawiam się czy CVT nie byłoby dobrą opcją, która pozwoliłaby taki trudny podjazd z zakrętem pokonywać bardzo powoli?
Pozdrawiam!
Adam