Witam,
Niedługo kończy mi się gwarancja na auto. Mam możliwość płatnego przedłużenia gwarancji, ale chyba się na to nie zdecyduję. Natomiast się zastanawiam, czy po skończeniu gwarancji na przeglądy i serwisy dalej jeździć do ASO, czy poszukać jakiegoś niezależnego warsztatu. Ktoś mi kiedyś powiedział, że ASO nie musi się starać o dobrych mechaników, bo i tak mają zagwarantowanych klientów, a nieautoryzowany serwis musi się starać bardziej, bo niezadowoleni klienci już nie wrócą i będą robić antyreklamę. Coś w tym jest, ale nie wiem, czy hybrydy są już na tyle znane niezależnym mechanikom, że nie będą dla nich nieznaną egzotyką. Stąd moje pytanie: Czy przy hybrydach nieautoryzowane warsztaty sobie radzą, czy też bezpieczniejszym wyborem będzie ASO? I czy serwisowanie auta w nieautoryzowanym warsztacie nie naruszy 10-letniej gwarancji na akumulator trakcyjny? A może znacie jakieś godne polecenia warsztaty w okolicach Bytomia?