najlepiej zrobic wlot w masce bezposrednio do filtra - krotki i chlodny dolot - moze poprawic dynamike w upalne dni i nic wiecej :cfiufiu
Niekoniecznie wlot na masce będzie najlepszym rozwiązaniem, równie dobrze, moze to być rura prowadzona od spodu zderzaka. Wzystko zależy od miejsca pod maską i usytuowania seryjnego filtra powietrza. Natomiast musimy rodzielić dwie sprawy.
Dolot znajduje sie już za seryjnym filtrem, bądź stożkiem, doprowadzając do silnika powietrze niezbędne do procesu spalania. Aby osiągnąc optymalne wyniki, należy dobrać długość i średnicępower rury tak, by komora dolotowa (czyli to, co za filtrem) miała optymalną objętość. Gdzieś znalazłem na to nawet wzrory matematyczne
Tak wykonana instalacja, czyli z optymalną objętością dolotu, bezpośrednim nadmuchem zimnego powietrza oraz izolacją stożka
na pewno da rezultaty w postaci kilku KM i Nm i to nie tylko w gorące dni - chociaż wtedy przyrost mocy będzie największy.
P.S. Najlepiej stosować w zestawie z kompletnym wydechem (i wszelkimi innymi przeróbkami) :wink:
Proszę- oto wyniki testu na hamowni: