2,0 D4D 90 KM - mam 2 egzpl. w firmie z przebiegiem ponad 100 tys. (kombi, 2003 R.) i 2 po ok. 50 tys.
w obu (z wiekszymi przebiegami) po ok. 60 tys. wysiadly pompy wtrysk. objawy byly takie, ze silnik rozkrecal sie tylko do 2500 - 3000 obr/min i potem nic. Na gwarancji powymieniali jakies czesci pomp i teraz jest ok.
poza tym silnik jest fajny - na dlugie trasy duzo lepszy niz 1,4 90 KM (takim sam jezdze), mino iz moc ta samo - pracuje bardziej "spokojnie". I bierze mniej oleju niz 1,4!Ma tez minus - jest glosniejsz - zwlaszcza zimny i po 105 tys trzeba wymienic pasek, a w 1,4 lancuch jest dozywotni.Polecam 2,0 D4d 90 KM - a jak sie znudzi za jakis czas - zawsze mozna mu nieco dodac mocy.