Mam zrobiony dolot zimnego powietrza do filtra, natomiast sam układ jest seryjny i nie polecam tam nic zmieniać.
Niestety nie mam aparatu, może przy okazji zdjęcia zrobi wwtcka albo Darus. Budowa bardzo prosta, w spoilerze zrobiłem otwór w miejscu gdzie zakładają halogeny, zamontowałem tam owalny wlot z rury bassreflex od dużego głośnika a od tego poprowadziłem ruręaluminiową (spiro – castorama) do wlotu rury filtra. Patrząc od przodu auta rura idzie w tył i zakręca do góry, aby następnie skręcić w lewo pod lampą. Efekt jest taki, że rura kończy siępomiędzy akumulatorem i lampą. Odkręciłem mocowanie rury, dolotu filtra od okularu lampy i opuściłem niżej, aby była na wprost wylotu rury aluminiowej. Na zimęprzykręcam z powrotem, aby nie ciągnęło bardzo zimnego powietrza do filtra. Dodatkowo ma wycięty z gąbki korek do wlotu w spoilerze, aby w przypadku ulewy wsadzić na postoju, korek wbrew pozorom jest bardzo potrzebny, ponieważ dolot działa wydajnie i już raz mój KIT(ki)-CAR opił sięwody
Co do wkładki a raczej producenta ja bym polecił w tym przypadku K&N.
Jak coś to pisz w razie niejasności.