Autor Wątek: Skrzynia biegów  (Przeczytany 17354 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Quest_21

  • Gość
Skrzynia biegów
« dnia: 06-10-2005, 00:12:35 »
Mialem to napisac juz pare dni temu, ale jakos zapomnialem wiec zrobie to teraz. Mam Yarka o przebiegu 33 tys.km silniczek 1.3, ciesze sie tym cudem od paru dni i wszystko mi sie podoba oprocz skrzyni biegow... Przesiadlem sie do Tojki z Cordoby 1.4 2000r. i tam funkcjonowalo to o niebo lepiej:krotka, poreczna dzwignia, z krotkim skokiem, bardzo precyzyjna. No, a tutaj....czuje jakbym mieszal jakas lyzka w masle. Zaczynajac od nieporecznej i dlugiej dzwigni, poprzez dlugie skoki, a najgorsze jest to, ze tych biegow nie mozna wrzucac szybko, trzeba to robic raczej wolniej i bardzo precyzyjnie. Jezdzilem juz paroma autami i przewaznie bylo to lepiej zrobione. Nie wiem, moze tylko ja mam takie wrazenia, albo jestem slabym kierowca   :(  Szkoda, ze tak to jest bo silnik 1.3 zacheca do zwawej jazdy. Bylem nawet w Toyocie sie przejechac ich testowym autem i tam skrzynia dziala identycznie wiec z moim egzemplarzem wszystko OK. Tak czy tak jestem z Yariska BARDZO zadowolony i mam nadzieje, ze sie do tego przyzwyczaje   :D  
Macie podobne zdanie do mojego jesli chodzi o skrzynie?
« Ostatnia zmiana: 06-03-2006, 15:39:42 wysłana przez mugger »

wwtcka

  • Gość
Odp: Skrzynia biegów
« Odpowiedź #1 dnia: 06-10-2005, 00:37:39 »
już niejedenokrotnie poruszany temat, niestety jest to jedna z wad Y, po paru jazdach przyzwyczaisz się :)

a faktycznie 1.3 daje dużo frajdy z jazdy

tutaj masz kilka tematów dotyczących skrzyni biegów:

http://www.forum.toyota.org.pl/viewtopic.php?t=1491

http://www.forum.toyota.org.pl/viewtopic.php?t=2884

http://www.forum.toyota.org.pl/viewtopic.php?t=5222

Quest_21

  • Gość
Odp: Skrzynia biegów
« Odpowiedź #2 dnia: 06-10-2005, 01:10:56 »