Autor Wątek: Pasek rozrządu w 3VZ-FE...  (Przeczytany 16351 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

grzechuuu

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #15 dnia: 19-10-2005, 15:53:13 »
aha  no po czesci ta ;)

grafi99

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #16 dnia: 27-10-2005, 14:14:48 »
Jestem na bieżąco bo wczoraj wymieniłem. Wolęnie sprawdzać czy sięnic nie stanie.

grzechuuu

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #17 dnia: 27-10-2005, 16:46:20 »
aha! a w jakim to silniku wymieniałes?  i ile chcą kasy za taką przyjemność?????

Offline marcin

  • Moderator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #18 dnia: 27-10-2005, 22:16:27 »
profil Grafiego prawdęCi powie   :asearch  
cenęjednak będzie musiał sam Grafi podać:)
3VZ.pl



grafi99

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #19 dnia: 05-11-2005, 19:42:43 »
za całą przyjemność wyszło mi około 800 z czego prawie 550 PLN to koszt części (pasek, rolka prowadząca i rolka napinająca) a reszta to robocizna. Od razu mówię, że robiłem to w swoim zaufanym zakładzie, bo w serwisie zapłacił bym o wiele drożej. :)

maniek_camry

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #20 dnia: 05-11-2005, 22:16:22 »
Cytat: grzechuuu
aha a moze wiecie jakie jest prawdopodobienstwo ze nic sie nie stanie jezeli bede jechał tak normalnie 2000 - 3000obr.  ?  (bo na forum www.toyotanation.com wyczytałem ze koles jechał  i mu pekł pasek i wszystko poszło w pizdu... tylko ze miał na obrotomierzu az 6000obr.

Z wywiadu z Jurkiem z Anilinowej (nie dam sobie uciąć ręki za jego wypowiedzi) - pasek rozrządu NIGDY nie strzela w czasie jazdy = uruchomionego silnika. Pasek pęka w czasie największego obciążenia, które mam miejsce .... w czasie uruchamiania samochodu.

maniek_camry

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #21 dnia: 05-11-2005, 22:18:51 »
Cytat: marcinm
podobno tak, jednak wole nie sprawdzać
zresztą żeby v6 miała 6krpm to musiałbyś gdzieś z 200 śmigać, a raczej nie ma u nas gdzie:(

Camry V6 może mieć 6000RPM częściej niż Ci sięwydaje a na pewno nie przy 200kmph :-)
Na jedynce 6100 RPM , na 2ce 6100RPM (135kmph), na 3ce 6100RPM (195kmph), na 4ce max jaki mi sięudało to 4200RPM (200kmph)

yufuyf

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #22 dnia: 05-11-2005, 23:03:02 »
mi Jurek powiedział to samo. Cos w tym jest, bo nie jest on pierwszą osobą od które to słyszę.... :-)

Offline marcin

  • Moderator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #23 dnia: 06-11-2005, 00:40:15 »
i jest to prawda, w czasie zapalania na pasku są największe siły i zrywa (ścina) zęby paska na dolnej ( najmniejszej rolce )... efekt znany :)
3VZ.pl



grzechuuu

  • Gość
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #24 dnia: 06-11-2005, 02:58:50 »
widze ze gdy jbede jechał to mi nie strzeli... hehe  chyba go nie bede wyminiał hahaha   --->  zartuje!  maniek-camry... a skad wiesz ze nigy nie peka w czasie jazdy?

Offline marcin

  • Moderator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Pasek rozrz±du w 3VZ-FE...
« Odpowiedź #25 dnia: 06-11-2005, 12:10:22 »
nie nigdy, tylko prawie nigdy:) to pierwsze :) pasek strzela albo w momencie startu, albo przy przyspieszaniu z niskich obrotów, powód prozaiczny - dolne koło ciągnie pasek, który napędza wałki. jak ruszasz to pasek musi pokonać bezwładność tych wałków więc czasem utnie mu zęby. to samo przy przyspieszaniu... jak jedziesz ze stałą prędkością, to na pasek nie działają prawie żadne siły. pzdr
3VZ.pl




 

Beesafe.pl