najlepiej zobacz przy stacyjce;gruby czerwony to będzie plus "na stałe", rozrusznik to będzie również gruby przewód najczęściej czerwono-czarny,ale to łatwo sprawdzić wbijając siępróbnikiem z igłą i przekręcając stacyjkęw pozycjęrozruch,wraz z rozrusznikiem powinna zapalić sięlampka próbnika.pamiętaj też,aby włącznik miał odpowiednią wytrzymałość prądową,bo automat rozrusznika pobiera trochęprądu i po jakimś czasie można zniszczyć styki.z tego powodu zalecałbym inne rozwiązanie,które dodatkowo zabezpieczy cięprzed przypadkowym włączeniem rozrusznika,gdy stacyjka jest wyłączona;bierzesz przekaźnik samochodowy,styki wpinasz tak jak zwykły włącznik,a cewkęprzekaźnika z jednej strony łączysz do masy , z drugiej strony przez przełącznik(teraz może być mniejszy)do plusa "po stacyjce".jest jedno "ale"to musi być plus,który nie ginie przy włączaniu rozrusznika.jak to sprawdzić?włączyć stacyjkę,próbnikem znaleźć przewód wychodząc ze stacyjki na którym jest+12V i uruchomić rozrusznik.jeśli wraz z rozruchem nie gaśnie lampka to ten szukany,jeśli gaśnie to nie ten.teraz,aby włączyć rozruch konieczne będzie włączenie stacyjki.ps przekaźnik musi być zwiernytzn taki,który po podaniu napięcie na styki cewki zwiera styki.oczywiście nie musi to być przekaźnik samochodowy,może być zwykły 12 volto 10-cio amperowy