Zadne bezpieczniki nie maja tu nic do czynienia, filtru przeciwpylkowego z tego co pamietam nie ma w E10 ani oczywiscie w E9 klapy z gabka lepiej nie ruszac bo gorzej bedzie regulacja dzialac. Polecam zerknac na ciegna(u mnie regulacja kierunki nawiewu jest zaraz kolo pedalu gazu, jak poruszasz suwakiem patrzac w tamta okolice to bedziesz widzial. Jesli wieje po prostu slabo na nogi to sprawdz czy przy ustawieniu tylko na dol wieje gdzies jeszcze. Powinno lekko z nawiewow na twarz i to wszystko. Jesli natomiast wieje na szybe to znaczy ze mogly sie na przyklad rozleciec gabki na klapach regulujacych i nie trzymaja cisnienie powietrza. Polecam poswiecic jedna sobote(z niedziala w zapasie bo sporo roboty) i rozkrecic konsole srodkowa, wymontowac caly regulator nawiewu(2 oddzielne klocki wentylator i cale ustrojstwo z nagrzewnica oraz klapami). Przy okazji warto wyczyscic liscie z nagrzewnicy, ale uwaga na te gabki na klapach na pewno juz spruchnialy wiec jesli sie same nie rozlecialy to im nie pomagac za bardzo, albo po prostu wymienic wszystkie.
PS
Uwagi dotycza E8 ale w E9 wiele nie zmienili.