Częsci samochodowe w iParts.pl

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 ... 10
1
Aygo / Odp: Czy sprzęgło w nowym AYGO tak działa?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Meett dnia Dzisiaj o 10:43:28 »
Stare powiedzenie mówi: Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. 
Co za głupota, PSA silniki HDI produkuje i pakowane są do kilku innych marek a są to b.dobre silniki, podobnie z fiatowskimi jtd, identycznie z sipnikami z tematu a awaria może się zdarzyć wszędzie, poza tym nie interesuje mnie kto produkuje skrzynie, gwarantem jest Toyota a nie fabryka w Wałbrzychu, tak samo z automatami ZF tiptronic w Audi, gwarantem jest VWAG a nie ZF
2
Aygo / Odp: Akcesoria dodatkowe - Czujniki ciśnienia TPMS a Nowe Felgi, koło zpasowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Meett dnia Dzisiaj o 10:33:18 »
a wie ktoś może jaki lewarek kupić aby pasował? też kompletuje zestaw w postaci koła dojazdowego, lewarka i klucza...

Ja kupiłem z C1 wraz z pianką tzn styropianem, moim zdaniem najlepsza opcja, jak fabryka, włożyłem w koło zapasowe
3
Aygo / Odp: Toyota Aygo 1.2 2012r jaka instalacja gazowa?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Meett dnia Dzisiaj o 10:27:21 »
Cytuj
Tylko że on chyba od 2013r był produkowany.

W II gen od 2014 i nie na rynek Polski więc jak to możliwe że twórca tematu pisze że ma 2012?

Poza tym choć nie jestem przeciwnikiem lpg ale gaz do aygo?
4
Corolla Verso / Odp: Corolla verso 2.2 d cat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darek Toyota dnia Dzisiaj o 10:04:56 »
Wymień DPF. Nasiąknięty ropą jak gąbka stąd to dymienie.
5
Corolla Verso / Corolla verso 2.2 d cat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kubasyg2 dnia Dzisiaj o 09:31:27 »
Witam jestem posiadaczem corolli verso 2.2 d cat 2006 r. Od roku borykam się z problemem dymienia . Gdy w aucie zgaśnie niebieska kontrolka temperatury to auto zaczyna dymić jak lokomotywa trwa to około 5-10 minut i potem jest spokój ,problem powraca gdy postoję parę minut w korku gdy ruszam znowu dymi przez jakiś czas i przestaje ,dymienie nie występuje na zimnym silniku i przy stałej prędkości np na autostradzie.Egr wyczyszczony wymienione; piąty wtrysk ,wtryski ,czujnik dpf ,przepływomierz  ,zawór scv , sprawdzone turbo i dpf wszystko ok a auto dalej dymi.Jestem załamany ponieważ nikt nie potrafi znaleźć przyczyny tylko wciąż wymieniam części i nic to nie daje.Bardzo proszę o pomoc może ktoś z was miał podobny problem i może mi pomóc .
6
C-HR / Odp: chr + lpg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Macallan dnia Dzisiaj o 09:16:55 »
Ludzie, zastanówcie się! Mówimy o samochodzie kosztującym średnio 100.000 zł i spalającym ok. 5,5 litra benzyny przy normalnej jeździe. Zrobienie porządnej instalacji gazowej to koszt minimum 3.000 zł, do tego dochodzą różne problemy techniczne (i koszty), których pełno przy instalacjach gazowych, zmniejszenie bagażnika (przez zbiornik lpg), ryzyko utraty gwarancji, rosnąca liczba parkingów z zakazem wjazdu aut "na gazie". Czy przy tej cenie samochodu i tak niskim spalaniu oszczędność kilku czy kilkunastu złotych miesięcznie ma jakikolwiek sens? Ta oszczędność może się okazać bardzo iluzoryczna wobec dodatkowych kosztów jakie wystąpią. Wiem, że całkiem sporo Aurisów kombi hybrydowych z instalacją gazową jeździ na taksówkach i w Uberze. Ale C-HR nie nadaje się na taksówkę.
7
Auris / Odp: Chip tuning
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rambo7 dnia Dzisiaj o 07:49:36 »
cześć kolegów nie czyta o czym jest mowa tylko opowiada swoje i wychodzą takie "gadki". To jeszcze raz, moja Auris z 2008r która ma silnik 1,4d4d i skrzynię 5 biegową ma odcinkę ...o d c i n k ę, przy 196km/h i taką prędkość osiąga TYLKO i jedynie na hamowni. W warunkach drogowych nie ma mowy o żadnym 200km/h.
ponieważ albowiem... skrzynia się skończyła ! 4800obr i 196km/h ..koniec. ..o jakich 200km/h jest mowa? z wersji 6 biegowej - ok, ale piszcie o tym.
Mój przedlift nie miał i nie ma dpf, wiec nie mam nic zatkane i nie ma mowy o osiąganiu w takim egzemplarzu 200km/h.
Nie ma aurisa - nie zbudowali takiego co ze skrzynią 5-ką przekracza 200km/h.
To że na hamowni bez oporów powietrza zrobił (wersja 5 biegowa) 196km/h a w rzeczywistych warunkach 185km/h po chipie - co daje tylko 11km mniej w stos to warunków laboratoryjnych - to ja jestem zachwycony. Widać wyraźnie że nie do tego służy taka wersja, nie do bicia rekordów na autostradzie, ale do  lepszego porzusania się w skutecznym obszarze obrotów.
Kolega wcześniej napisał że w jego wersji już przy 1900obr wciska w fotel, potwierdzam u mnie też już z dołu jest lepiej, ale szczyt tego momentu obrotowego przypada na 2200-3600obr/min, oczywiście że i zanim osiągnie te obroty i je przekroczy to też czuć że jest lepiej bo przecież krzywa (którą pokazałem) jest wyżej w stos do całości obrotów silnika.
Dlatego Stivo, nie przejmuj się co piszą, (piszą nieprecyzyjnie) mój 1,4 nawet po chipie nie jeździ szybciej niż żaden 2,0 bez chipa.
8
INFO O CAMRY / Złomowanie nowych aut
« Ostatnia wiadomość wysłana przez facundo dnia Dzisiaj o 07:26:02 »
Witam Panowie,  zdjęcia tylko dla ludzi odpornych na marnotrastwo.  A swoja drogą jak to jest możliwe żeby tak marnować zasoby ?

http://www.zlomnik.pl/index.php/2017/12/14/zlomujemy-samochody-jak-niszczy-sie-nowe-auta/
9
Auris / Odp: Oświetlenie przednie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sic22 dnia Dzisiaj o 02:48:23 »
Mechu, wybacz ale ja osobiście wolę (wedle twojej teorii) nieco porazić wzrok 1 na 1000 kierowców (po wpadnięciu w tą dziurę) niż zauważyć tego jednego w życiu pieszego na 5 m przed maską i mieć wybór -wjechać w niego, wjechać do rowu i być może uderzyć w drzewo lub odbić w lewo na czołowe zderzenie z nadjeżdżającym z przeciwka.
1. Oślepienie 1 na 1000 kierowców zajmie ci tydzień. Spowodowanie tym groźnego zdarzenia (np. że to on nie zauważy pieszego) jest znacznie bardziej prawdopodobne niż to, że to Ty tego pieszego zauważysz...
2. ... bo zmiana źródła światłą nie powinna poprawić zasięgu lamp. Ten jest regulowany odcięciem oraz jego wysokością. Możesz poświecić trochę szerzej czy jaśniej przed autem, ale nie dalej.
10
News ze świata Toyoty i nie tylko / Odp: Każdy może mieć żółte tablice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin dnia Dzisiaj o 02:42:23 »
Proszę o przybliżenie Forumowiczom następujących kwestii:

1) Według jakich stawek i na jakich warunkach jest liczone OC ?
2) Na jakich warunkach są realizowane naprawy powypadkowe i co w przypadku przekroczenia przez koszt naprawy wartości auta ?
3) Jakie korzyści płyną z braku obowiązku wykonywania przeglądów ?
4) Jak wygląda kwestia spowodowania wypadku przez użytkownika, jak również jakie obowiązki są nałożone na posiadacza tak zarejestrowanego pojazdu ?
5) Proszę o wyjaśnienie kwestii podróży zagranicznych (w tym poza strefę Schengen).
6) Jak traktowana jest w tym przypadku instalacja LPG ?

Na chwilę obecną tyle, myślę, że te informacje pomogą wielu osobom podjąć trafne decyzje.

Dziękuję.

Strony: [1] 2 ... 10