Częsci samochodowe w iParts.pl

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 ... 10
11
Auris / Odp: Zakład specjalizujący się w naprawie toyoty w małopolsce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Sas dnia Dzisiaj o 08:13:53 »
Witam poczebuje jakiś warsztat który specjalizuje się w toyocie w Małopolsce nie ASO. Macie coś.
Jest kolega z grupy Marcin Global moderator
12
Auris / Zakład specjalizujący się w naprawie toyoty w małopolsce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin83 dnia Dzisiaj o 07:14:51 »
Witam poczebuje jakiś warsztat który specjalizuje się w toyocie w Małopolsce nie ASO. Macie coś.
13
Corolla / Wymiana żarowek oswietlenia wnetrza i bagaznikaw Corolli e11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ravau dnia Dzisiaj o 00:40:06 »
Witam, chcialbym wymienic oswietlenie w swojej e11, ale niestety ostatni zakup c5w o dlugosci 41mm (tak jak polecaly mi to strony na jakich udalo mi sie znalezc jakakolwiek pomoc) okazal sie nie trafiony, zarowka jest o wiele za duza. Stad moje pytanie,

"Jakiej dlugosci zarowka wchodzi do oswietlenia wnetrza [podsufitki] i bagaznika?"

Gdyby ktos mial wieksze doswiadczenie, to prosilbym moze o jakies podpowiedzi co do wyboru zarowki, oczywiscie zalezy mi na mocnej bialej barwie (8000k)

Pozdrawiam ravau
14
Prius / Odp: Wymiana płynu (oleju) w przekładni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez iglaROW dnia Dzisiaj o 00:00:05 »
ASO Toyota Konsek w Rybniku, pytałem dziś o wymianę oleju. Mówią, że oleju książkowo się nie wymienia, jednak na życzenie klienta to żaden problem i nie raz już to robili. Cena około 300 złotych. Pewnie w najbliższym czasie się umówię to podam dokładną cenę
15
Avensis / T25 wymiana płynu w chłodnicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zimon dnia Wczoraj o 22:59:28 »
Witam, przymierzam się do wymiany płynu chłodzącego w mojej toyocie (T25 kombi 1.8 benzyna, wersja po lifcie).
Z tego co widziałem raczej nie powinno być problemu ze spuszczeniem starego bo jest korek w chłodnicy do spuszczania i jest on nawet łatwo dostępny.
Pytanie jak to wygląda z odpowietrzeniem układu? są jakieś zawory do odpowietrzania układu, czy może w inny sposób się go odpowietrza i jak?

Będę wdzięczny za pomoc

16
Prius / Odp: Tryb ECO MODE. Czy zawsze jest taki eco?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zurdar dnia Wczoraj o 21:45:49 »
Można, nie można, pytaniem było jak utrzymać powyżej 50%. Z drugiej strony jednak nie jestem pewien czy to ma znaczenie bo średnio zapewne wyjdzie na to samo.
17
Prius / Odp: Tryb ECO MODE. Czy zawsze jest taki eco?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez przmor dnia Wczoraj o 21:42:03 »
W HSD 3 generacji spalinpwy zalacza sie przy spadku poziomu naladowania beterii ponizej 40%, nie mozna wiec mowic o rozladowaniu baterii.
18
Prius / Odp: Tryb ECO MODE. Czy zawsze jest taki eco?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zurdar dnia Wczoraj o 21:34:10 »
W wielu miejscach czyta się żeby utrzymywać poziom baterii powyżej 50% a najlepiej jeszcze wyżej. Pytanie jak to osiągnąć kiedy trzeba jechać powoli? Kiedy jadę stabilnie 50-60 to praktycznie zawsze na EV aż do rozładowania baterii. Jedyna opcja załączenia ICE to przyspieszenie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

19
Prius / Odp: przełożenie napędu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fazibazi dnia Wczoraj o 21:31:37 »
To nie ta CVT, wyszukiwarka na forum działa, przed chwilą sprawdziłem wpisując tam "cvt"

http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,38494.msg552467.html#msg552467

Jeżeli angielski nie jest przeszkodą to poczytaj:

https://gr8autotech.wordpress.com/2013/05/31/working-of-a-power-splitter/

https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_Synergy_Drive

To jest przekładnia planetarna. To nie jest żadna skrzynia biegów !!! Są tylko 2 możliwości jazdy : 1 do przodu i 1 do tyłu. Tu nie ma się co zepsuć.
20
Prius / Odp: Kupuję Priusa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Glider dnia Wczoraj o 21:18:17 »
nie nowość - wszystkie z Francji są po dzwonach.

Większość, ale nie wszystkie.
Kupiłem z Francji poleasingowy. Dostałem pełen raport Dekry ze zdjęciami, było nawet zbliżenie małego odprysku po kamieniu na masce. Największym moim zaskoczeniem było to, że samochód jak już przyjechał do Polski, to miał wcześniej, we Francji, zrobioną kosmetykę i poprawki drobnych uszkodzeń (polakierowany tylny zderzak, otarty od wkładania bagażu, czy wymieniona oberwana roletka w drzwiach). Oczywiście, bez żadnej gwarancji, że wcześniej, czyli przed przeglądem Dekry, licznik nie był cofany.
No i cena była też znacząco wyższa niż przeciętna w Polsce...
Jednak, po wcześniejszych poszukiwaniach samochodu w "polskiej cenie", bez większych wahań płaciłem więcej.
Niestety firma, która sprowadzała te Priusy już nie istnieje...
Strony: 1 [2] 3 ... 10