Toyota Klub

.: GARAŻ :. => Prius => Wątek zaczęty przez: wtyku w 24-10-2015, 09:58:29

Tytuł: Czy ten problem dotyczy też Priusa na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: wtyku w 24-10-2015, 09:58:29
Witam
http://priuschat.com/threads/new-service-bulletin-for-engine-knocking-at-startup-t-sb-0012-10.102200/ (http://priuschat.com/threads/new-service-bulletin-for-engine-knocking-at-startup-t-sb-0012-10.102200/)
??
Tytuł: Odp: Czy ten problem dotyczy też Prisu na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: Colin w 24-10-2015, 10:12:11
nie
Tytuł: Odp: Czy ten problem dotyczy też Priusa na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: wtyku w 24-10-2015, 10:29:43
czyli u nas od razu był właściwie zrobiony czy jak?
Tytuł: Odp: Czy ten problem dotyczy też Priusa na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: jasny w 24-10-2015, 11:17:15
Teoretycznie dolot miał być przeprojektowany. Pytanie na ile skutecznie?
Mój Auris HSD stał raz 3 dni nie ruszany w wilgotnym, nie ogrzewanym garażu. Podczas uruchamiania miałem dokładnie taki sam efekt. Pewnie nigdy więcej go nie powtórzę, bo jeżdżę autem codziennie, a i z tego garażu korzystam sporadycznie.
Tytuł: Odp: Czy ten problem dotyczy też Priusa na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: wtyku w 24-10-2015, 11:36:14
Rozumiem.
Generalnie, to w pełni nie rozumiem o co tam się rozchodzi - nie rozumiem wszystkich technicznych zagadnień po ang :(

Czy to może jakieś uszkodzenia spowodować?
Tytuł: Odp: Czy ten problem dotyczy też Priusa na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: Priusman w 25-10-2015, 00:58:40
Z tego co widze, akcja serwisowa dotyczy glownie wymiany kolektora ssacego (czy jakiejs jego czesci) i zresetowaniu komputera. Sama dolegliwosc chyba nie powoduje jakiegos dramatu, chyba glownie chodzi o normy emisji spalin w niektorych Stanach USA, no  i oczywiscie dyskomfort. Ja sam tego nie doswiadczylem, majac cieply garaz, ale nawet jak samochod w zeszlym roku stal na mrozie kilka nocy pod hotelem, to tez nie odnotowalem tych stukow i klekotania.
Tytuł: Odp: Czy ten problem dotyczy też Priusa na rynek EU?
Wiadomość wysłana przez: Trix w 25-10-2015, 10:57:22
W moim gen II ten efekt wystąpił dwa razy. Za każdym razem auto stało na parkingu jesienią w chłodzie przez ok 10 dni. Gdzieś na Priuschat wyczytałem, że przed dłuższym postojem nie wyłączać auta przez zgaśnięciem silnika spalinowego. Lepiej, by ICE sam zgasł, potem wyłączyć auto. Ostatnio przed dłuższymi postojami tak robię i autko potem startuje bez problemów.