Toyota Klub

.: GARAŻ :. => C-HR => Wątek zaczęty przez: zdenek2007 w 08-08-2017, 10:05:47

Tytuł: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 08-08-2017, 10:05:47
No i mamy pierwszy "poważny" problem z C-HR. :thumbdown:
Panie i panowie! radze szukać, ja już wiem, moja jest na liście  :o
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13430 (https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13430)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: RoMario w 08-08-2017, 11:10:08
Dzięki za info, moja na szczęście poza listą.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 08-08-2017, 11:24:45
Jestem na liscie :/

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Macallan w 08-08-2017, 13:09:10
Moja niestety też jest na liście :-(. Akcja naprawcza dotyczy samochodów wyprodukowanych w Turcji od 28.09.2016 r. do 22.04.2017 r. Lista jest tu http://5.s.dziennik.pl/pliki/10362000/10362468-lista-nr-vin-samochodow-marki-toyota-c-hr.pdf .
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: RoMario w 08-08-2017, 14:34:18
Dodajmy, że NIE WSZYSTKIE auta wyprodukowane w Turcji w tym okresie są na liście.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 08-08-2017, 19:29:44
Być może, ja Vin z mojej znalazłem dopiero za drugim podejściem :o
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 08-08-2017, 19:58:52
ctrl+f ułatwiło by to zadanie ;)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 08-08-2017, 21:50:32
dzieki za info! moj vin tez na liscie :/
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 09-08-2017, 01:20:25
Winowajca to 43-litrowy kompozytowy zbiornik z hybrydy.
Nie panikujmy ze siedzimy wszyscy na bombie - to jest jedynie potencjalny zakres, bo wada nie występuje w 100% przywołanych aut.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: YogiBabo w 10-08-2017, 00:24:16
Nie panikujmy ze siedzimy wszyscy na bombie - to jest jedynie potencjalny zakres, bo wada nie występuje w 100% przywołanych aut.
ale wtopa wizerunkowa dla Toyoty, niestety jest, zwłaszcza, że dotyczy jej flagowego modelu
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Italo w 10-08-2017, 08:09:32
Niby wtopa jest . Ale przecież nie ma tygodnia by któryś z producentów czegoś nie ogłosił ... Szybkość i koszty .

Ja czysty ( benzyna )
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: ciapus4 w 10-08-2017, 09:26:53
Dotyczy to tylko bezyny cz hybrydy czy to i to ?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 10-08-2017, 10:18:27
dzięki za info !
tureckie zbiorniki @@
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 10-08-2017, 10:21:04
dzięki za info !
tureckie zbiorniki @
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 10-08-2017, 13:44:48
Dotyczy to tylko bezyny cz hybrydy czy to i to ?
Tylko hybrydy
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 10-08-2017, 16:34:53
moja hybryda niestety jest na liscie, w serwisie dostali info pozniej niz tutaj zostalo to napisane, bede ogladac w ta sobote - zobaczymy co powiedza
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: RafalWawa w 10-08-2017, 17:24:51
Niby wtopa jest . Ale przecież nie ma tygodnia by któryś z producentów czegoś nie ogłosił ... Szybkość i koszty .

Ja czysty ( benzyna )
Zalezy jak kto patrzy... ja pracuję w branży IT, a więc z "service packami" mam do czynienia często - nie popełnia błędow tylko ten co nic nie robi, a osobiście wolę gdy producent mówi że coś skopał i naprawia to naswoj koszt, niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji by klient musiał za naprawę sam zapłacić ( vide VW i jego pochodne - za cienkie pierścienie w silnikach TSI)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: YogiBabo w 10-08-2017, 20:54:39
a osobiście wolę gdy producent mówi że coś skopał i naprawia to naswoj koszt, niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji
a ja jednak wolę, aby producent testował samochody w odpowiednich warunkach, a nie na klientach. Bo te wszystkie "wtopy", nie tylko Toyoty, świadczą właśnie o tym co napisałem powyżej, a wynika to z oszczędności i chęci wprowadzania co trzy lata nowych modeli ( w tym FL )
niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji by klient musiał za naprawę sam zapłacić ( vide VW i jego pochodne - za cienkie pierścienie w silnikach TSI)
Na to jak się zachowuje producent pewnie ma też wpływ czego dotyczy wtopa. W przypadku Toyoty - z bakiem (CHR), a wcześniej poduszką Takaty nie było żartów, pewnie w przypadku wady w układzie hamulcowym także żaden producent by nie ściemniał, ale w innych przypadkach (tam gdzie nie ma wpływu na bezpieczeństwo) podejrzewam, że każdy by udawał, że nie ma tematu. Dodam, także że w przypadku E12 po wymianie poduszki w ramach akcji serwisowej, została mi słynna szpara nad radiem, której wcześniej nie miałem  :wallbash:
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: RafalWawa w 10-08-2017, 22:34:14
a osobiście wolę gdy producent mówi że coś skopał i naprawia to naswoj koszt, niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji
a ja jednak wolę, aby producent testował samochody w odpowiednich warunkach, a nie na klientach. Bo te wszystkie "wtopy", nie tylko Toyoty, świadczą właśnie o tym co napisałem powyżej, a wynika to z oszczędności i chęci wprowadzania co trzy lata nowych modeli ( w tym FL )
niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji by klient musiał za naprawę sam zapłacić ( vide VW i jego pochodne - za cienkie pierścienie w silnikach TSI)
Na to jak się zachowuje producent pewnie ma też wpływ czego dotyczy wtopa. W przypadku Toyoty - z bakiem (CHR), a wcześniej poduszką Takaty nie było żartów, pewnie w przypadku wady w układzie hamulcowym także żaden producent by nie ściemniał, ale w innych przypadkach (tam gdzie nie ma wpływu na bezpieczeństwo) podejrzewam, że każdy by udawał, że nie ma tematu. Dodam, także że w przypadku E12 po wymianie poduszki w ramach akcji serwisowej, została mi słynna szpara nad radiem, której wcześniej nie miałem  :wallbash:
Testy kosztują, przy obecnym stopniu skomplikowania aby przetestować porządnie - pewnie musiałbyś zapłacić za auto 20-30% więcej. ty może wolalbyś dopłacić, ale założę się że większość klientów - gdyby im przedstawiono wybór, wolałaby tolerować ryzyko awarii w zamian za bezpłatne ih usuwanie i niższą cenę. Zresztą.. kup Volvo, Merola itp -zapłacisz jak za zboże a i tak problemy się trafiają - życie jest jakie jest, i nie bardzo ma się na to wpływ.

A co do tego czego dotyczy wtopa - VW wogóle nie usuwal na swój koszt problemów z TSI  po gwarancji. Toyota też miała wtopę z D4D, ale z tego co wiem to tam w większości wypadków bezpłatnie wymieniano cały silnik nawet po okresie gwarancji ( jak robiłeś przeglądy ). To jednak jest róznica w podejściu
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 11-08-2017, 00:57:49
Tak bedzie prosciej znalesc  https://www.toyota.pl/service-and-accessories/kampanie-serwisowe.json

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 11-08-2017, 08:56:00
Testowanie auta przed wejściem na rynek to strzał w kolano (dla producenta) "Szpiedzy" działają więc konkurencja była by szybsza i auto w momencie premiery byłoby już przestarzałe   :wallbash: Wiem że to nie jest dobre dla klienta ale sami rozumiecie że taki uczciwy producent znikł by z rynku  :embarassed:
Swoją drogą, szybkość Toyoty jest powalająca i zastanawiająca  :o jest nas tu paru, nikomu zbiornik nie pękł a przynajmniej nie słyszałem o tym a producent już chce wymieniać baki  :song:  na dodatek serwisanci też nie znają takich przypadków!!! Co o tym myślicie???
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 11-08-2017, 09:47:51
https://www.facebook.com/zacharoffpl/posts/1968051063208970
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sorbifer w 11-08-2017, 09:58:14
Dla mnie takie akcje wcale nie obniżają rangi producenta, a wprost przeciwnie - zwiększają zaufanie do marki.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 11-08-2017, 11:03:14
Dla mnie takie akcje wcale nie obniżają rangi producenta, a wprost przeciwnie - zwiększają zaufanie do marki.

Zgodzę się z Tobą a biorąc pod uwagę fakt że nie było jeszcze przypadku pęknięcia/rozszczelnienia baku a jest to tylko hipotetyczna możliwość no to szacun  :beer:
Ale bardzo ciekawi mnie w jaki sposób oni do tego doszli :o skoro nie było takich przypadków.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 11-08-2017, 12:10:42
Ja juz po bak do wymiany

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 11-08-2017, 13:08:26

Na to jak się zachowuje producent pewnie ma też wpływ czego dotyczy wtopa. W przypadku Toyoty - z bakiem (CHR), a wcześniej poduszką Takaty nie było żartów, pewnie w przypadku wady w układzie hamulcowym także żaden producent by nie ściemniał, ale w innych przypadkach (tam gdzie nie ma wpływu na bezpieczeństwo) podejrzewam, że każdy by udawał, że nie ma tematu. Dodam, także że w przypadku E12 po wymianie poduszki w ramach akcji serwisowej, została mi słynna szpara nad radiem, której wcześniej nie miałem  :wallbash:

nie było żartów z kolumną kierownicą tez bez przesady bylem osobiście z 6 razy na takie naprawy nie mam spary nad radiem .. robiłem to w Grecji , ale wtopa to wtopa czy to diesel gate czy pierścienie tak ... Toyota  W COROLLA   E11 F/L tez wymieniała pierścienie ZA FREE Patrz pierwsze VVT_i  a to taka dużo wtopa to nie była , wole jezdić i mieć sprawne auto nisz nikt (tutaj patrz VW-skoda) nie przyznaje sie do błędu bo to Niemcy oni nie robią błędów

tak samo mogłem zignorować a ile Corolli E 12 nie było na tych wszystkich wymianach jakoś jeżdżą ...wiec wtopa nie straszna
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: YogiBabo w 11-08-2017, 15:37:48
Panowie, żeby była jasność:
Za każdą akcję przywoławczą po wykryciu usterki, niezależnie od producenta - szacun.
Z drugiej jednak strony zastanawiam się, czy koncerny dla świętego spokoju nie robią tych działań, bo to chyba lepsze niż potencjalna walka z organizacjami konsumenckimi czy urzędnikami właściwymi dla danej sprawy.  Swego czasu Toyota wymieniła mi bak w E12 bo był skorodowany. W jedenastoletnim samochodzie. Nie gubiłem jeszcze paliwa, ale sam fakt że inni użytkownicy tak, wystarczył do zakwalifikowania mojego przypadku do wymiany baku na nowy. To jest MEGA szacun dla producenta.
Natomiast co do CHR - trochę zaklinacie rzeczywistość. Auto, którym Toyota chce wykroić spory kawał tortu na rynku crossoverów kilka miesięcy po rozpoczęciu sprzedaży ma już akcję przywoławczą. Dla mnie to duża wtopa marketingowa i potwierdzenie tezy, że auto było konstruowane na kolanie (o czym także świadczą wpisy w wątku "C-HR - zalety , wady , uwagi , spostrzeżenia"). Być może okaże się za chwilę, że wymiana baków była konieczna w niewielkiej ilości samochodów, ale smród pozostanie i właściciele szmelcwagenów znowu będą wypisywać w necie, że Toyota to złom.

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 11-08-2017, 19:21:16
To jest akcja przymusowa uruchamiana z automatu - AUTOMOBILE PRODUCT LIABILITY
Wiec o jakim szacunie wy tu mówicie???

Widzicie co odpisali z centrali - "niewłaściwego procesu tłoczenia przez zewnętrznego producenta zbiornika".
Kto odpowiada za jakość poddostawcy? Gdzie ten KAIZEN? Gdzie było TQM? Jak działa TMP?

Ale to nic, zobaczcie (auta wyprodukowane w okresie od 28.09.2016 do 22.04.2017) czyli produkowali już z poprawka od 22 kwietnia wiec nowe wykonanie musieli opracowywać min 3 miesiące wcześniej, dla krytycznej poprawki wiec dlaczego otworzyli temat dopiero w sierpniu?

Ponieważ problem ten JEST BŁACHY i nie ma ryzyka dla końcowego klienta, w przeciwnym razie nie ryzykowali by milionowych odszkodowań.

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 13-08-2017, 22:58:27
Ja czekam na bak bo nie ma w europie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: tomasz2006 w 14-08-2017, 11:15:57
pytanie do Rescars : dostałeś zaproszenie do serwisu czy sam się zgłosiłeś ? ile trwa wizyta w serwisie i czy wymontowują bak ? :o
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: mattman w 14-08-2017, 12:48:04
Akcja serwisowa, polegająca na wymianie baku, a baku....nie ma hehe...dobre.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 14-08-2017, 23:15:52
Zbiornik dmuchany, a jak widać po akcji to dosłownie przedmuchany i ścianka wyszła za cienka.
Kontrola zajmuje max. godzinę, paliwo trzeba odessać i odkręcić zbiornik od podłogi, bo naklejkę ktoś dał na górze :-)
Zbiorników jest deficyt pod bieżącą produkcje więc masz szczęście, że ci nie zatrzymali samochodu na 4 tygodnie - znane są takie przypadki.
Tak więc jazda na rezerwie i nie ma się o co martwić
PS. Self test w domu z zapalniczką raczej nie wskazany  <kucharz>.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: wilkq w 15-08-2017, 21:59:18
Moja CHRka była na liście. Umówiłem się do ASO na Prymasa Tysiaclecia na oględziny - bylem wczoraj pierwszy w tym temacie u Nich.
Samochód na podnośnik - bez wyjmowania baku obejrzeli i stwierdzili ze u mnie jest dobrze. Zgrzewy są dobre i nie ma na nich pęknięć. W sumie dobrze :) nie trzeba czekać na wymianę. Same oględziny to około 20 minut.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 15-08-2017, 22:25:50
bylem wczoraj pierwszy w tym temacie u Nich
To masz odpowiedź dlaczego tak szybko...
PS. Jak by nie było to centrum stolicy, hybrydowe - chłopaki się uczą.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 15-08-2017, 23:28:20
pytanie do Rescars : dostałeś zaproszenie do serwisu czy sam się zgłosiłeś ? ile trwa wizyta w serwisie i czy wymontowują bak ? :o
Sam sie zglosilem bo mialem po drodze.. sprawdzenie o.k 30 min sprawdzaja numery i 1 miejsce w ktorym jest wada

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Macallan w 16-08-2017, 08:44:12
Ja czekam na bak bo nie ma w europie
Rozumiem, że na czas oczekiwania na nowy bak dostałeś bezpłatnie samochód zastępczy podobnej lub wyższej klasy. Czy tak?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 16-08-2017, 22:41:59
Samochód na podnośnik - bez wyjmowania baku obejrzeli i stwierdzili ze u mnie jest dobrze.
To ciekawe, co ASO to inny pomysł. Ogólnie to mogli by mi w ogóle nie sprawdzać. Najważniejszy wpis w bazie że "kontrola" zaliczona - inaczej ubezpieczyciel by się wyparł jak coś...
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: wilkq w 17-08-2017, 00:06:11
To ciekawe, co ASO to inny pomysł. Ogólnie to mogli by mi w ogóle nie sprawdzać. Najważniejszy wpis w bazie że "kontrola" zaliczona - inaczej ubezpieczyciel by się wyparł jak coś...

No ja nie będę polemizował z ASO. Inną branżę mam :) ale wierzę że temat jest na tyle mało prawdopodobny że wszelkie pęknięcia by było widać bez wyciągania zbiornika. Jak ktoś zrobił to niefachowo to w razie jakiegokolwiek zdarzenia nie chciałbym być w jego skórze... Raczej dmuchanie na zimne ale warto dać samochód na kontrolę. Mieli jakieś foty na monitorze więc pewnie był to manual - jak by było jasno napisane żeby wyciągnąć to pewnie by wyciągnęli. A pewnie w manualu są jakieś kryteria i zalecenia - jak jest x to pkt 2 jak jest y to pkt 3 ;) tak to sobie wyobrażam - obym nie był za dużym optymistą. Chociaż dotychczasowe doświadczenia z ASO nie zawsze są pozytywne. Akurat nie w Toyce bo za mało jeszcze miałem z nimi do czynienia ale poprzedni samochód - IX 35 nie był specjalnie awaryjny ale serwisy były naprawdę rożne - a jeździłem tylko do ASO w Wawie.
Będę śledził watek i zobaczę czy tylko mi nie wyciągnęli ;) wtedy najwyżej umowie się na druga kontrolę...
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: tomasz2006 w 17-08-2017, 08:56:28
mój niestety jest na liście  :|,dzwoniłem do ASO ,mogę przyjechać w każdej chwili na oględziny ,samochód na podnośnik ,odkręcają jakąś "klapkę" od spodu i tam widać spaw , który może przeciekać ale nie musi ....., dzisiaj jadę do ASO  :cheesy:
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 17-08-2017, 09:19:50
Zawsze jeszcze mozna zagladnac kamerka

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Kierepowski w 17-08-2017, 16:54:52
Musi to być jakaś pierdoła bo pomimo tego, że jestem na liście to nie otrzymałem żadnego wezwania.
Gdyby to zagrażało natychmiast użytkownikom to powinni niezwłocznie wezwać. Ciekawe kiedy będą wzywać?
Czy kogoś wezwali czy tylko nadgorliwi się zgłosili?
Kto będzie płacił za dojazd do serwisu na sprawdzenie?
Kto zapłaci za stracony czas w serwisie po wezwaniu na akcję?
Ja za samochód już przecież zapłaciłem.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: tomasz2006 w 17-08-2017, 17:21:59
już po oględzinach zbiornika , wszystko ok  <taniec>,niektóre zbiorniki są żle odlane ,wtedy w  okolicach spawu na dole zbiornika widać pomarszczenia i mogą wystąpić pęknięcia (w ASO mają zdjęcia porównawcze ), od spodu jest łatwy dostęp więc wszystko trwa max 30min .Myślę ,że warto pojechać i mieć pewność ,że wszystko jest ok ( albo i nie ..) i spać spokojnie .
Problem nie jest powszechny bo by już dawno dostali sraczki i wzywali wszystkich  :cheesy: ale to jednak zbiornik z paliwem więc trzeba mieć 100 % pewności .
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 20-08-2017, 16:56:14
u mnie tez sie okazalo, ze jest ok, za to finalnie zglosilem temat załamań na przedniej szybie, temat tez dość częsty, ale z tego akcji serwisowej pewnie nie zrobią
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 20-08-2017, 23:23:15
Jak byś faktycznie chciał żeby ci szybę wycinali to chyba nie wiesz jakie skutki uboczne ma taka opejacja... :thumbdown:
Co do zbiorników to na chwilę obecna do wymiany zakwalifikowali pojedyncze przypadki.
Więc dmuchają na zimne - jak to bywa w porządnym koncernie motoryzacyjnym...
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 21-08-2017, 22:19:19
wolalbym nie ciagnac offtopicu, ale jesli juz sprowokowales do pytania.. to jakie skutki uboczne ma wymiana szyby? bo juz straszyli przed tym, ale przeciez jak robote dobrze zrobia to co moze pojsc nie tak?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 21-08-2017, 22:59:47
Zgnije podszybie, grodź i woda pod stopami - nie ma nic gorszego niż mokra mata... <zalamka>
Próbowałeś kiedyś uszczelnić Chińską kabinę prysznicową?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Italo w 22-08-2017, 07:56:04
Ja próbowałem ;) Sylykon daje radę . Potrzeba tylko go dużo i ...cierpliwości  :cool:

Dlatego teraz mam luksfery  :-P
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Macallan w 22-08-2017, 09:26:57
Musi to być jakaś pierdoła bo pomimo tego, że jestem na liście to nie otrzymałem żadnego wezwania.
Gdyby to zagrażało natychmiast użytkownikom to powinni niezwłocznie wezwać. Ciekawe kiedy będą wzywać?
Czy kogoś wezwali czy tylko nadgorliwi się zgłosili?
Chyba z powodu urlopów są tacy nierychliwi. Ja też nie dostałem wezwania. Sam się zgłosiłem telefonicznie i przyjęli mnie na sprawdzenie już następnego dnia. Podobno użytkownicy samochodów w leasingu dostaną zawiadomienia z dużym opóźnieniem.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: mattman w 22-08-2017, 21:55:18
Bo nie są właścicielami...
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 22-08-2017, 21:56:38
Toya nie może ich odszukać, a Poczta już ich ma...  :good:
Słabo się starają chłopaki.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 01-09-2017, 23:25:33
Musi to być jakaś pierdoła bo pomimo tego, że jestem na liście to nie otrzymałem żadnego wezwania.
Gdyby to zagrażało natychmiast użytkownikom to powinni niezwłocznie wezwać. Ciekawe kiedy będą wzywać?
Czy kogoś wezwali czy tylko nadgorliwi się zgłosili?
Kto będzie płacił za dojazd do serwisu na sprawdzenie?
Kto zapłaci za stracony czas w serwisie po wezwaniu na akcję?
Ja za samochód już przecież zapłaciłem.
Nie do konca Ja na jeepa z 2005 r dostalem wezwanie na wadliwa stacyjke po 2 latach od ogloszenia kampanii.. niby stacyjka a w 34 wypadkach zginelo 17 os a ile jeszcze to nie wiadomo

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 01-09-2017, 23:41:45
Bo to Amerykańcy podwieszaja do kluczy 5kg'ramowe breloki i potem że zapłon "wyskakuje..."
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 01-09-2017, 23:49:03
Mi 2 razy sam zgasl po uderzeniu kolanem w kolumne kierownicza na szczescie na autostradzie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 02-09-2017, 00:04:16
Automat?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 02-09-2017, 21:09:36
Si

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: erma w 03-09-2017, 22:00:55
Ciekawe doświadczenie...
Co do akcji serwisowej na zbiorniki to jak zwykle temat szybko przeminął już w mediach...
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 22-10-2017, 17:02:11
Cos slyszalem ostatnio o slabej jakosci aluminium w toyotach.. kolejna wada?(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171022/6c271c643eb3fec2a716d45440d36d33.jpg)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: laki w 22-10-2017, 19:14:07
Wielkie oszustwo Kobe Steel. Samochody z podrabianymi stopami metali: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22507577,wielkie-oszustwo-kobe-steel-samochody-z-podrabiana-stala.html (http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22507577,wielkie-oszustwo-kobe-steel-samochody-z-podrabiana-stala.html)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 22-10-2017, 22:36:29
Foto(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171022/e33100ecf0c5828c5834cd45b98c4db2.jpg)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: kkkwait w 23-10-2017, 14:15:49
Witam, mam pytanie czy bezpośrednia przyczyną tego wypadku była wada fabryczna w samochodzie?? Czy sprawa ma dalszy ciąg? Zgłoszenie do toyoty itd?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: mattman w 23-10-2017, 14:24:43
No właśnie, czy wahacz spowodował wypadek, czy pęknięcie jest efektem wypadku. Jeśli to drugie, to nic specjalnego ;-)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 23-10-2017, 22:13:19
Sie okaze.. narazie wina kierowcy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 23-10-2017, 23:08:53
Z tego co wiem, to sprawa trafiła do rzeczoznawcy, który będzie ustalał co było przyczyną, ale jeżeli faktycznie wahacz pękł sam z siebie, to trochę kiepsko  :|
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: laki w 29-10-2017, 16:44:27
Mamy kolejną akcję serwisową: "Montaż zaślepki zabezpieczającej dźwignię hamulca postojowego".
Można sprawdzić czy nasz C-HR się załapał na: https://www.toyota.pl/service-and-accessories/kampanie-serwisowe.json
 (https://www.toyota.pl/service-and-accessories/kampanie-serwisowe.json)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: kkkwait w 29-10-2017, 18:51:25
Kurcze mój się załapał  :-( Już wysłałem wiadomość do serwisu
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: tomasz2006 w 29-10-2017, 19:16:17
m?j też się załapał ????
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: mattman w 30-10-2017, 08:06:03
Biorąc pod uwagę opis kampanii, to wszystkie "chry" będą uwzględnione.

To chyba dołożenie elementu, a nie naprawa wadliwego.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 30-10-2017, 08:12:04
Wszystkie to chyba nie, bo ja mam "Brak akcji serwisowych dla Twojego numeru VIN". Auto wyprodukowane 07.2017.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 30-10-2017, 09:02:32
no ciekawe ze Twoj z lipca sie nie zalapal bo pisza ze:
"Akcja polega na montażu zaślepki w konsoli centralnej w celu zapobieżenia przypadkowemu włączeniu hamulca postojowego podczas jazdy, w samochodach wyprodukowanych w okresie od 23 września 2016 do 21 lipca 2017 roku.Dodatkowo wprowadza się stosowną korektę w podręczniku użytkownika pojazdu w postaci wklejki."
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 30-10-2017, 09:24:30
Hmm dziwne, na toyota-tech.eu też mam że "No open campaigns". Chyba że to akcja tylko na niektóre kraje.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 30-10-2017, 09:25:50
moze juz nie kazdy z lipca, moze tez Twoj jest wyprodukowany po 21
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: ulver w 30-10-2017, 09:48:06
a jak można go przypadkowo włączyć, skoro go trzeba pociągnąć do góry ? W dodatku trzeba wsunąć palec w szparkę ( brzmi dobrze ;) )

edyta: byłem sprawdzić i porównałem ze zdjęciami wnętrza z neta , widze że mam już zmodyfikowany włącznik , wygląda to tak

(http://i63.tinypic.com/5dm8sy.jpg)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 30-10-2017, 10:39:48
Dokładnie, też mam już chyba z tą zaślepką, o ile to o ten czarny kawałek plastiku chodzi  :song:
(https://naforum.zapodaj.net/thumbs/382160921286.jpg) (https://naforum.zapodaj.net/382160921286.jpg.html)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 30-10-2017, 12:11:00
Toż to taka pierdoła niepotrzebna! Ja tego nie chcę!
Lepiej jakby dołożyli ryglowanie centralnego zamka po ruszeniu albo zmodyfikowali tempomat żeby łapał już od 25km/h!
Wydaje mi się że to było by do zrobienia przez programistów Toyoty.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: kkkwait w 30-10-2017, 18:42:16
Odnośnie najnowszej kampanii to w serwisie w Toruniu przyjęto zgłoszenie ale na chwilę obecną nie mają wytycznych co do tej akcji serwisowej
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: jkk w 30-10-2017, 19:09:02
Odp: Kampania naprawcza.
? Odpowiedź #74 dnia: Dzisiaj o 18:42:16 ?
Cytuj (z
Taka sama sytuacja jest we Wrocławiu
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: amorek w 31-10-2017, 15:17:46
Dziwne , ja mam z2016 odebrany w kwietniu i jest bez zaślepki- a mimo to nie załapałem się -po sprawdzeniu :o
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: bmilosz w 06-11-2017, 14:35:20
U mnie to miejsce idealnie pasuje na pilota do bramy :o

Swoją drogą lepiej wygląda bez tej zaślepki.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Emigracja w 06-11-2017, 16:52:08
Czy może ktoś zrobić zdjęcie , jak ta zaślepka wygląda i jest mocowana w samochodzie    :hug:
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Rescars w 06-11-2017, 17:12:49
Czy może ktoś zrobić zdjęcie , jak ta zaślepka wygląda i jest mocowana w samochodzie    :hug:
Jest wyzej pare postow.. wystarczy przewinac

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: mattman w 06-11-2017, 18:08:48
Ja nie reaguję na tą akcję serwisową.
Nie ma takiego obowiązku w tym przypadku.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 06-11-2017, 18:57:45
Ja nie reaguję na tą akcję serwisową.
Nie ma takiego obowiązku w tym przypadku.
Ja tak samo! Niech se ją wsadzą! Mogli by wiele innych, ważniejszych rzeczy poprawić.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Kierepowski w 07-11-2017, 08:55:01

Ja tak samo! Niech se ją wsadzą! Mogli by wiele innych, ważniejszych rzeczy poprawić.

Co prawda to prawda:
Dodać: Pokrętło radia/zamykanie CZ od prędkości/wycieraczkę tylną przy cofaniu/zegarek 12/24/Dźwięki fotoradarów/Zmianę kolorów i głosu nawigacji/Więcej aplikacji np.Yanosika/Więcej parametrów na wyświetlaczu/więcej możliwości indywidualnej konfiguracji/Połączenie ze smartfonem/Wyciszyć skrzynię przy przyśpieszaniu np. przy wyprzedzaniu lub dodać przełożenie autostradowe: płyń w ciszy. Dać większy akumulator i ładowanie z gniazdka...... Wiem, wiem rozmarzyłem się.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 07-11-2017, 09:46:50
Toż to taka pierdoła niepotrzebna! Ja tego nie chcę!
Lepiej jakby dołożyli ryglowanie centralnego zamka po ruszeniu
jeżeli chodzi o zamek polecam obd 2 dla CHR tak jak dla innych Toy.. Prius
mogli by dodać łapki do łapania sie z tyłu dla pasażerów na dachu i z przodu , Auris ma nawet w kierowcy tutaj oszczędzali ...

tez tego nie chce
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 07-11-2017, 09:50:58
Dodać: Pokrętło radia/zamykanie CZ od prędkości//Więcej aplikacji np.Yanosika/Więcej parametrów na wyświetlaczu/więcej możliwości indywidualnej konfiguracji/Połączenie ze smartfonem/Wyciszyć skrzynię przy przyśpieszaniu np. przy wyprzedzaniu lub dodać przełożenie autostradowe: płyń w ciszy. Dać większy akumulator i ładowanie z gniazdka...... Wiem, wiem rozmarzyłem się
więcej aplikacji to może by zmienili na Android Auto I IOS carplay a nie jakiś stary TT2
łapki dla pasazerów i dla kierowczy by się łapac z sufitu ,
Dodac opcji dachu panoramicznego
oraz opcie dach otwierany mnie to najbardziej brakuje dachu
Moze inaczej napisac do Aleksandry Obtułowicz z Toyoty ciekawe czy cos odpisze pewnie nie będzie wiedzieć co napisać
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: YogiBabo w 07-11-2017, 11:32:12
Rozumiem, że można narzekać na używane auto - wtedy przy kupnie bierzemy w zasadzie to co stoi na kołach, ale kupujecie nowe auta, a potem narzekacie. Trzeba było kupić inny model lub samochód innego producenta, który miałby te, a przynajmniej większość tych gadżetów, na których tak wam zależy. Po to są jazdy próbne, po to stoją te auta w salonach - aby do nich wsiadać, zaglądać w każdą szparę, macać itp. Ja zanim odbyłem jazdę testową kilka razy byłem w salonie i dokładnie obczaiłem to co później kupiłem. CHR też testowałem - bardzo fajnie się tym jechało, wygodne fotele z przodu, ale wnętrze, w tym piano black mnie wyleczyło z tego modelu
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 07-11-2017, 11:51:47
ale kupujecie nowe auta, a potem narzekacie.
no nie wpadł bym na to ze istnieje samochód na świecie który nie ma łapek pod sufitem aby się łapać,(Auris ma ich az 4) nie widzi sie wszystkiego kolego nie kupuje sie codziennie
SORRY ZA OFFTOP admini jeżeli tu są
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: ulver w 07-11-2017, 12:14:00

no nie wpadł bym na to ze istnieje samochód na świecie który nie ma łapek pod sufitem aby się łapać,(Auris ma ich az 4)
O ktorych ty lapkach piszesz bo nie rozumiem ? Jesli o te raczki nad drzwiami ,to przeciez sa na miejscu  :o

(http://www.batfa.com/photo-new-car-toyota-chr-interior.files/CHR-interior.jpg)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Kierepowski w 07-11-2017, 14:41:33
Rozumiem, że można narzekać na używane auto - wtedy przy kupnie bierzemy w zasadzie to co stoi na kołach, ale kupujecie nowe auta, a potem narzekacie. Trzeba było kupić inny model lub samochód innego producenta, który miałby te, a przynajmniej większość tych gadżetów, na których tak wam zależy. Po to są jazdy próbne, po to stoją te auta w salonach - aby do nich wsiadać, zaglądać w każdą szparę, macać itp. Ja zanim odbyłem jazdę testową kilka razy byłem w salonie i dokładnie obczaiłem to co później kupiłem. CHR też testowałem - bardzo fajnie się tym jechało, wygodne fotele z przodu, ale wnętrze, w tym piano black mnie wyleczyło z tego modelu

Zrozum to jest nowoczesne auto, które można było kupić w internecie i nie można było oglądać w salonie bo go nie było jeszcze. Więc nie dziw się, że się niektórzy dziwią czego nie ma. A co powinno oczywiście być w XXI wieku w samochodzie.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: tomery w 07-11-2017, 17:58:09
ale kupujecie nowe auta, a potem narzekacie. Trzeba było kupić inny model lub samochód innego producenta, który miałby te, a przynajmniej większość tych gadżetów, na których tak wam zależy. Po to są jazdy próbne, po to stoją te auta w salonach - aby do nich wsiadać, zaglądać w każdą szparę, macać itp.

Dokładnie !
Z ust mi to wyjąłeś :)

jeżeli chodzi o zamek polecam obd 2 dla CHR tak jak dla innych Toy.. Prius mogli by dodać łapki do łapania sie z tyłu dla pasażerów na dachu i z przodu , Auris ma nawet w kierowcy tutaj oszczędzali ...tez tego nie chce

więcej aplikacji to może by zmienili na Android Auto I IOS carplay a nie jakiś stary TT2 łapki dla pasazerów i dla kierowczy by się łapac z sufitu , Dodac opcji dachu panoramicznego oraz opcie dach otwierany mnie to najbardziej brakuje dachu Moze inaczej napisac do Aleksandry Obtułowicz z Toyoty ciekawe czy cos odpisze pewnie nie będzie wiedzieć co napisać

no nie wpadł bym na to ze istnieje samochód na świecie który nie ma łapek pod sufitem aby się łapać,(Auris ma ich az 4) nie widzi sie wszystkiego kolego nie kupuje sie codziennie

Kolego, już ci kiedyś ktoś sygnalizował, że ciężko się ciebie czyta :)
A zrozumieć "co autor miał na myśli" to już temat na habilitację co najmniej :):):)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zdenek2007 w 07-11-2017, 20:16:13
Rozumiem, że można narzekać na używane auto - wtedy przy kupnie bierzemy w zasadzie to co stoi na kołach, ale kupujecie nowe auta, a potem narzekacie. Trzeba było kupić inny model lub samochód innego producenta, który miałby te, a przynajmniej większość tych gadżetów, na których tak wam zależy. Po to są jazdy próbne, po to stoją te auta w salonach - aby do nich wsiadać, zaglądać w każdą szparę, macać itp. Ja zanim odbyłem jazdę testową kilka razy byłem w salonie i dokładnie obczaiłem to co później kupiłem. CHR też testowałem - bardzo fajnie się tym jechało, wygodne fotele z przodu, ale wnętrze, w tym piano black mnie wyleczyło z tego modelu

Nie ma aut idealnych!!!
Nosząc się z zakupem nowego auta, każdy szuka modelu "pod siebie" normalna rzecz!
 Uwierz że mimo takiej konkurencji na rynku ja znalazłem taki "model" i wbrew pozorom nie było to trudne bo w większości konkurencja odpadła w przedbiegach :grin: ale jak napisałem wcześniej, nie ma idealnych więc można by tu co nieco dołożyć! Niestety Toyota nie dołożyła i tego żałujemy.


Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: dibo75 w 07-11-2017, 20:28:03
W Slupsku obowiazkowa wymiana zaslepki i wklejka w ksiazke,nie mam czasu a tu awaria i kampania,zbiorniki w benzyniakach tez sa sprawdzane
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: zoja w 07-11-2017, 21:09:12
Powiedzcie tak szczerze...
ile razy trzymaliście się tych"łapek"??
Bo ja NIGDY, a trochę lat już jeżdżę
tak samo moi pasażerowie.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 07-11-2017, 21:54:58
jeżeli chodzi o zamek polecam obd 2 dla CHR tak jak dla innych Toy.. Prius

Co masz dokładnie na myśli? Otwieranie szyb z kluczyka zrobiłem sobie, ale co do automatycznego ryglowania zamków po ruszeniu, to nie spotkałem się jeszcze żeby ktoś ogarnął w c-hr.

Powiedzcie tak szczerze...
ile razy trzymaliście się tych"łapek"??
Bo ja NIGDY, a trochę lat już jeżdżę
tak samo moi pasażerowie.
Jako pasażer to i owszem, ale cykorkę kierowcy wymieniłem sobie na schowek na okulary
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: laki w 19-11-2017, 21:44:45
Czyżby szykowała się kolejna akcja serwisowa: https://www.youtube.com/watch?v=aFiI4XMbQLk&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=aFiI4XMbQLk&feature=youtu.be)
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 19-11-2017, 22:32:13
A czy nie dotyczy to przypadkiem tylko Stanów?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 19-11-2017, 23:53:53
apropo tych "łapek" - jesli nie kwalifikujesz sie w najblizszym czasie na seniora to sie nie przydadza ;) bo to dla ludzi starszych glownie
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: madlew w 19-11-2017, 23:55:55
btw. założyli mi to coś co niby zapobiegu naciskaniu hamulca recznego, w sumie gdybym nie wiedial jak wyglada bez tego to nie zwrocilbym pewnie na to uwagi
ciekawostka jest taka, ze podobno ludzie uzywali tego miejsca pod przyciskiem do przechowywania monet.. i to bylo chyba najwieksze zagrozenie, ze cos sie stanie
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: dibo75 w 31-12-2017, 18:49:15
reasumujac kampanie naprawcze w 2016 u mnie 1.2
1.wklejka do instrukcji
2.dolozony pypec do dzwigienki hamulca
3.hamulce
4.sprawdzanie szczelnosci zbiornika
co sie zyeahbao
1.zawor podcisnienia
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Ma-corolla w 02-01-2018, 10:54:45
Powiedzcie tak szczerze...
ile razy trzymaliście się tych"łapek"??
Bo ja NIGDY, a trochę lat już jeżdżę
tak samo moi pasażerowie.
Ja zawsze przy długich jazdach 2000Km w 2 dni ,  nawed jako kierowca sie łapie
lub  Gdy próbuje wsiąść do samochodu starsza osoba to lepiej żeby były jest skąd sie złapać,  ty jesteś młoda a inny? Gdy jesteś sam nie Pomorzes tej osobie pociągniesz czy pierw zamkniesz drzwi???????????
jeżeli chodzi o zamek polecam obd 2 dla CHR tak jak dla innych Toy.. Prius

Co masz dokładnie na myśli? Otwieranie szyb z kluczyka zrobiłem sobie, ale co do automatycznego ryglowania zamków po ruszeniu, to nie spotkałem się jeszcze żeby ktoś ogarnął w c-hr.

Powiedzcie tak szczerze...
ile razy trzymaliście się tych"łapek"??
Bo ja NIGDY, a trochę lat już jeżdżę
tak samo moi pasażerowie.
Jako pasażer to i owszem, ale cykorkę kierowcy wymieniłem sobie na schowek na okulary
Sanchez @@@@

auto lock zamki to kupujesz na Ebay lub na innej yaponskiej stronie rakuten       :   OBD 2 gniazdko kupujesz i sie zamyka samochód sam po 20km/h prędkości
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Marcin_RAMZES w 02-01-2018, 10:59:16
ale cykorkę kierowcy wymieniłem sobie na schowek na okulary
Jak? Pokaż jakieś foto lub opisz.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Kmicic w 02-01-2018, 12:47:57
ale cykorkę kierowcy wymieniłem sobie na schowek na okulary
Jak? Pokaż jakieś foto lub opisz.
Zdjęcie jest w wątku "schowek na okulary" rozpoczętym przez Ralph_s.  Są dwa wątki o takim samym tytule.
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 02-01-2018, 20:42:48
Sanchez @@@@

auto lock zamki to kupujesz na Ebay lub na innej yaponskiej stronie rakuten       :   OBD 2 gniazdko kupujesz i sie zamyka samochód sam po 20km/h prędkości

Jakoś na Ebay tego nie widzę, a na tych japońskich stronach, to po pierwsze cena z kosmosu, poza tym nie mam pewności czy to będzie działało z europejską wersją, bo jednak mogą się różnić w pewnych aspektach. Sprawdzałeś to?
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: sanchez w 28-03-2018, 22:45:51
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180328_03434416 (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180328_03434416)
Nie chodzi  na szczęście o C-HR, ale Toyota wzywa ponad milion Corolli, Aurisów i Yarisek na wymianę poduszek powietrznych od japońskiej firmy Takata w związku z możliwym defektem.  :thumbdown:
Tytuł: Odp: Kampania naprawcza.
Wiadomość wysłana przez: Eryk w 29-03-2018, 12:29:11
jak wymyślili C-HR to Takata była już na cenzurowanym , całe szczęście , chociąz temat zaczyna być powazny po ok 8 latach gdy od wilgoci ten środek się zbryli ;)