Częsci samochodowe w iParts.pl

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 [9] 10
81
Auris / Odp: Oczekiwanie na dokumenty do rejestracji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stivo dnia Wczoraj o 16:47:51 »
Pewnie gdzieś spadło z lawety i muszą wyklepać więc czekasz na niby dokumenty :D
82
Corolla / Prośba o rozkodowanie VIN
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bastek194 dnia Wczoraj o 15:47:36 »
Witam,
Bardzo prosiłbym o rozkodowanie numeru VIN - NMTBE3JEX0R060126
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
83
C-HR / Odp: Jakie zużycie paliwa w C-HR (hybryda)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szocik1111 dnia Wczoraj o 15:43:56 »
Witam,

W mieście ok 50 km zużycie 4,9 paliwa. Wydaje mi się bardzo dobry wyniki
84
RAV-4 / Odp: Toyota Rav4h - 3 sprawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Milos dnia Wczoraj o 14:52:39 »
Ja robię więcej - 20-25 tys. km rocznie ale przy zakupie auta na własność to są zupełnie inne kalkulacje. Poza tym różnica w cenie 2.0 benzyny i hybrydy znacznie się zmniejszyła od czasu kiedy ja kupowałem auto więc teraz te kalkulacje są bardziej korzystne dla hybrydy. A najlepiej Toyota robi w Camry - tam nie będzie w Europie wyboru i spokój z liczeniem ;)
85
C-HR / Odp: Zdalne odpalanie auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szpyrol dnia Wczoraj o 14:30:00 »
No i.... ?
Dostaniesz mandat. Wystarczy  że nielubiany sąsiad nagra to kamerką.

Nie panikujmy  <zalamka>
86
RAV-4 / Odp: Toyota Rav4h - 3 sprawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arst dnia Wczoraj o 14:18:41 »
Różnica w spalaniu musiałaby być sporo większa niż faktycznie jest, żeby zakup hybrydy RAV4 był ekonomicznie uzasadniony dla osób, które planują zrobić autem 100-150 tys km do czasu sprzedaży auta.
Tutaj pełna zgoda, bo z faktami nie ma co dyskutować :good:

Każdy sobie kalkuluje, co mu się opłaca. Z tym, że: ja robię średnio 15 tys. km rocznie, więc te zaoszczędzone 2 litry na 100km dają mi jakieś 300L benzyny rocznie, pomnożone dla uproszczenie przez 5zł za litr, to daje jakieś 1500zł oszczędności rocznie.
A samochodu nie kupowałem na własność, tylko mam wynajem długoterminowy na 3 lata, gdzie różnica miedzy benzyną 2.0 a hybrydą wynosiła dokładnie 30zł/miesiąc. Więc w moim przypadku to nadal się opłaca, bo jak od 1500 odejmę 360, to mi zostaje 1140zł. Niby niewiele, ale lepiej mieć tysiaka rocznie, niż nie mieć ;). O lepszych osiągach, cichszej jeździe, itp. nie wspominając :grin:
87
RAV-4 / Odp: Toyota Rav4h - 3 sprawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ko20 dnia Wczoraj o 14:14:15 »
A to mnie zaskoczyłeś. Na trasie Kraków-Wrocław czyli około 550km tam i z powrotem hybryda spaliła 80L. Gdzie tu ekonomia ?
Szkoda że nie podałeś zużycia na trasie pod górke. Byłoby jeszcze bardziej miarodajne.
Ja wczoraj uruchomiłem samochod, i ze 2 minuty stał dopoki nie ruszyłem. Pokazaywał mi komputer 99L/100km. Gdzie tu ekonomia!? Skandal normalnie.

Mi po 10Kkm pokazuje średnie zuzycie 6.5L Codzienny dojazd S-ką około 20km plus drogi lokalne. Przy czym raczej przepisowo a nie z cegłą na pedale. Stara corolka 1.4 Diesel pokazuje mi średnie 6.2L/100 Te same kierowce, te same trasy.
88
RAV-4 / Odp: wady RAV4 hybrid..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ko20 dnia Wczoraj o 14:02:39 »
To więc nie kupuj i po kłopocie
Ale ja kupiłem i jestem zadowolony. Kupując wiedziałem, że "nie mam tam CD".
89
Auris / Odp: Grubość powłoki lakierniczej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EliEli dnia Wczoraj o 13:58:22 »
dziwne bo jak miałem priusa plug ina na kilka dni to wszędzie było powyżej 110. Wychodzi na to że samochód cały klepany?
Nie musiał być klepany - równie dobrze w fabryce kontrola jakości mogła wykazać konieczność powtórnego lakierowania.
90
Verso / Odp: Co kupić - manual czy automat - silnik 1.8 i rocznik od 2010 w górę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Horus dnia Wczoraj o 13:46:14 »
Ja miałem Avena 1,8 z manualem, a teraz mam Verso z automatem.
Generalnie jeśli auto zadbane, to cena dobra, tym bardziej że Verso na rynku wtórnym jest... malutko!
Co do manuala 6-biegowego - ja rozumiem ekologię i ciszę większą przy wysokich prędkościach w porównaniu z przekładnią 5-biegową, ale mnie ona... denerwowała, bo przełożenia są krótsze i w mieście trzeba było ciągle zmieniać biegi, wyraźnie częściej niż w 5-biegowej. Do tego sprzęgło w Toyotach do najlżej działających (zarówno w Verso jak i w Avenie) nie należy.
Automat pali mniej niż manual przy jeździe spokojnej i trochę więcej niż manual jak ciągle ciśniesz - ale wygoda... no wiadomo: super! :good:
Musisz się zastanowić sam przed sobą czy automat w wersji CVT, gdzie obroty silnika nie są zależne od prędkości auta, tylko od stopnia wciśnięcia pedału gazu (czyli w większość przypadków da się jechać z dowolną prędkością obrotową silnika przy dowolnej prędkości auta - takie rzeczy tylko w CVT i żadnej innej skrzyni również automatycznej), bo niektórym przeszkadza, że "jak wcisną do dechy, to silnik wyje". Ano wyje, bo ma wyć, bo jak dasz do dechy, to dla auta jest sygnał, żeby przyśpieszać na maxa, a najlepiej auto przyśpiesza, jak wejdzie np. na 6000 obr./min. i... tak trzyma, aż puścisz choć trochę pedał gazu.  :cool:
Zaleca się wymieniać całość lub część (pasywna wymiana) "oleju" w skrzyni, mimo że producent pisze, że nie trzeba.
Jeśli przebieg prawdziwy, to jest duże prawdopodobieństwo, że drugie tyle kilometrów skrzynia przejedzie. A jakby coś, to na aukcjach pojawiają się używki od ok. 2 tys. zł za całą skrzynię.
Krótko mówiąc - skrzynia dla myślących. :good:
Trwałość skrzyni w porównaniu z hydrokinetycznym automatem: mniejsza, ale z drugiej strony w Toyotach są najtrwalsze skrzynie CVT ze wszystkich producentów (Audi poległo, Nissan też rewelacyjnej trwałości nie ma itd.).
Strony: 1 ... 8 [9] 10