Autor Wątek: Jak dobrać żarówki ?  (Przeczytany 26626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

snowy

• Gość
Jak dobrać żarówki ?
« dnia: 10 Czerwca 2006, 21:57:39 »
Witam
Jestem tu nowy, więc przy okazji chciałem się ze wszystkimi przywitać.

Mam problem ponieważ reflektory w mojej Camry dają zdecydowanie za mało światła w nocy. Problem leży chyba w słabych żarówkach. Chcę kupić Philips Power 2 Night, ale nie wiem czy się sprawdzą. Czy ktoś może montował takie u siebie?

Drugie pytanie jest dla mnie bardziej skąplikowane. Nie wiem jakie żarówki dobrać. Na reflektorach jest napisane H1 i H4 (H4 są od świateł mijania, a H1 od długich ? Czy się myle ?), ale samochód (Camry 3.0 1995 r, wersja amerykańska) był sprowadzony i po sprowadzeniu musiał mieć zmienione reflektory na europejskie. Nie wiem czy to wprowadza jakieś zmiany i czy te żarówki będą odpowiednie. Jestem laikiem w tej sprawie, więc przepraszam za takie pytanie, ale zależy mi na tym.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

etz257

• Gość
Odp: Jak dobrać żarówki ?
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Czerwca 2006, 22:16:43 »
Witam!
Więc tak z żarówkami jest tak że kup sobie Philipsa Premium albo zwykłego (najlepiej żeby miały filtr UV). Ja miałem 50% światła więcej i po pół roku sięspaliła a wcale więcej światła nie dawała a kosztowała 25zł/szt. Dobrze że masz oswietlenie europejskie bo te reflektory są leprze :)
Więc tak kup sobie H4 i H1. W europejskiej wersji jest tak że włączając mijania świecą się H4 awłączając długie załączają się H1 ale oprócz tego włokno w H4 zmienia się na to do świateł drogowych. W amerykańcu jest chyba tak że do mijania H4 dołączają się tylko H1 bezzmiany włokna w H4. Tam trzeba zrobić jakąś nie wielką przeróbkę ale nie wiem dokładnie jaką. I wtedy długie są jak marzenie a co do krótkich to w sumie bez rewelacji jak u mnie. Ale wiem że w żarówki nie warto inwestować.
Pozdrawiam

Mr Q

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Czerwca 2006, 22:25:32 »