Częœci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????  (Przeczytany 2668 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bartosz81

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« dnia: 17-06-2005, 22:51:24 »
Witam,

jakis czas temu słszałem o czyms takim jak strojenie urządzeniem SMTP i jak dobrze zrozumiałem to osiągi możliwe do uzyskania porównywalne są do osiągów po zchipowaniu.

Bardzo bym prosił o jakies wytłumaczonko co to jest i ile to możędać w Yarisie 1.3   :modlitwa    :bojjjjjjjjjj

CarinaGTI

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #1 dnia: 17-06-2005, 22:57:43 »
f. i. STM6i to komp typu Piggy-Back, służący do modyfikacji oryginalnych map wtrysku i zapłonu
ca. 7-10% max KM i Nm w benzynce wolnossącej, dizelki tez można tym kręcić :D

Bartosz81

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #2 dnia: 17-06-2005, 23:12:07 »
a czy mozna go zastosowac po zmianie programu lub zchipowaniu?? czy to cios da?

mikson

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #3 dnia: 18-06-2005, 09:20:05 »
zastanow sie o co pytasz,

jak zrobisz juz modyfikacje i na to chcesz nalozyc jeszcze jedna?
ktora generalnie jest  zblizona mapa wtrysku do mapy juz zmodyfikowanej? gdzie uzyskasz roznice aby  poczuc i zmierzyc przyrost mocy?

nie za bardzo tak sie da ,, wystarczy jedna dobra modyfikacja :>

http://www.tuning.pl/info_prasowe.php?r=2002&m=10

Bartosz81

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #4 dnia: 18-06-2005, 11:58:50 »
Tak myślałem   :cwhatsup  ale chciałem sie upewnić   :bangel

dzięki

mikson

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #5 dnia: 18-06-2005, 12:36:34 »
kompresor jest fajna sprawa zeby tylko byl tanszy........

http://www.toyotaclub.ru/img/model/336small.gif

dtox

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #6 dnia: 18-06-2005, 16:48:44 »
z tego co slyszalem to kompresory dobrze robia w AT Tuning w Rzeszowie...
i nie sa strasznie drodzy...

co do "swinek" to one mijaja sie z celem w wolnossacych silnikach...
dobry piggy back typu moteca kosztuje qpe kasy...
a te tanie dostepne w polsce w nieumiejetnych rekach tylko niszcza silniki...

jesli chcesz stroic to tylko na seryjnym ECU. Chyba ze planujesz komresor lub turbo...to juz inna bajka...

Bartosz81

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #7 dnia: 18-06-2005, 17:04:27 »
Czy te dane w tabeli ze dla 1.3 to z kompresorem bedzie 112 KM to jest ostatnie słowo, czy da sie jeszcze cos wiecej z tego kompresora wycisnąc   :anarty    :chmmm  

Ja obecnie w 1.3 mam 94KM i 130Nm wiec 20KM wiecej za chyba 8tys. kompresor TTE to troche drogi bussiness   :bojjjjjjjjjj

mikson

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #8 dnia: 18-06-2005, 17:55:03 »
kompresor tte jest drogi ,, wycisnac raczej nie sadze,, wiecej wycisnac mozna z turbo :>

tak tam jest 1.3 112 koni :>

moze gdzies na rynku sa jakies kompresory ktore mozna zalozyc do yarka za nie duza kaske,,

jak ktos ma linki niech daje :>

CarinaGTI

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #9 dnia: 19-06-2005, 20:59:53 »
hmm może zadzwonić do kompotów na-pewno mogliby coś doradzić co do kompressorkow lub innych spraw :D

Bartosz81

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #10 dnia: 19-06-2005, 21:08:44 »
Cytat: CarinaGTI
hmm może zadzwonić do kompotów na-pewno mogliby coś doradzić co do kompressorkow lub innych spraw :D


chyba nie rozumiem   :oops:  do jakich kompotów   :?:    :!:

mikson

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #11 dnia: 19-06-2005, 21:59:10 »
co masz na mysli mowiac kompotow?

firmy tuningowe? :>

tomek_paseo

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #12 dnia: 19-06-2005, 23:21:44 »
Cytat: dtox
z tego co slyszalem to kompresory dobrze robia w AT Tuning w Rzeszowie...


Tylko nie AT z Rzeszowa.
Z opini kilkudziesięciu niezadowolonych klientów na streetracing.pl mozna wywnioskowac, ze to jedna z najbardziej "druciarskich" firm w Polsce. Niejednemu juz popsuli samochodzik   :(  
Ich firmową "wizytówką" jest najwiekszy kit-szmelc-kłamstwo w historii tuningu mechanicznego - e-turbo...
Szczerze odradzam...

dtox

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #13 dnia: 19-06-2005, 23:29:14 »
napisalem to co slyszalem..spoko...mojego auta do AT bym nie oddal...

kompty = CompSport...to juz bankowo solidna firma i ich moge polecic z czystym sumieniem...tak samo jak TTC...zreszta wspolpracuja ze soba  :cfiufiu

dzik

  • Gość
A co to jest SMTP6 albo 7 (Piggyback) ????
« Odpowiedź #14 dnia: 20-06-2005, 00:09:17 »
swinia to takie urzadzenie ktore wpinasz miedzy kompa a seryjne czujniki, modyfikujac sygnaly dochodzace do kompa mozna zmienic sklad mieszanki i kat zaplonu. Sa seryjne wolnossace silniki w ktorych to dziala ale to zadkosc, zazwyczaj to 2-3KM i nic wiecej. Ma to sens przy wiekszych modyfikacjach silnika, jak glowica, walki wydech itp. Swinia ma duzy sens jesli chcesz dodac cos czego standardowy ecu nie obsluzy, jak dodatkowy wtrysk przy turbo, sterowanie nitro itp. Programujac ecu zazwyczaj mozna uzyskac lepsze efekty. Ale zaleta swini jest zazwyczaj mozliwosc usawienia dwoch programow, np z podniesiona moca i seria.
Czasami optymalne ustawienia mocy, ktore dadza 10% mocy moga spowodowac wzrost spalania wiec warto miec mozliwosc przelaczenia power/econo.