Autor Wątek: Jak zaczac przygode z jazda w terenie?  (Przeczytany 10051 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcjan

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 403
  • Płeć: Mężczyzna
    • Projektowanie wnętrz
Jak zaczac przygode z jazda w terenie?
« dnia: 11-04-2006, 13:52:36 »
cześć

słuchajcie, ostatnio bardzo zainteresowało mnie jeżdżenie po bezdrożach autkiem którego nie szkoda pobrudzić. Mam nadzieję, że w przeciągu może 2 lat zdobędę się na zakup czegokolwiek co działa i pokonuje przeszkody w terenie itd.

Ogólnie jestem niezorientowany w temacie, ale chętny wiedzy.

Chciałbym Was zapytać od jakich aut zaczynaliście przygody i jak to się sprawowało.

Wydaje mi sie, ze na poczatek do nauki nie byloby szkoda UAZa?

Jaka kwote trzeba przeznaczyc, aby mozna byloby na poczatek kupic autko i pluskac sie w blocie?

Jak wyglada eksploatacja. Dodam, ze nie jestem mechanikiem, nawet domoroslym.



Czekam na dyskusje, dzieki

Pozdrawiam
..:: Carina E 1.6/115HP/4A-FE+LPG'96r./ 146-250kkm/sed/Purplish Blue Effect ::..


CarinaGTI

  • Gość
Odp: Jak zaczac przygode z jazda w terenie?
« Odpowiedź #1 dnia: 19-04-2006, 20:48:38 »
mam GAZa i autko nie do zajechania, inne najnowsze terenowki siada lub zagrzebia sie a GAZ pojdzie dalej. Na poczatek polecam ci Suzuki Vitarke z lat 90. lub Samuraja bardzo dobrze sobie radza w terenie i cena zakupu nie duza. Obys sie zarazil tym tak jak ja. Fora o rajdach to np. rajdy4x4.pl tam znajdziesz wszystko

Offline E9

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1748
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak zaczac przygode z jazda w terenie?
« Odpowiedź #2 dnia: 29-04-2006, 08:54:47 »
tak tak...

samuraj to naprawdę świetne autko... mały,m lekki i nie zawodny... na początek wystarczą tylko lepsze opony (inne niż szosowe) no i oczywiście silnik 1.3 (żadne 1.0)...
miałem dwa - jedngo skasowałe poprzez dachowanie... autko o własnych siłach wyjechało z rowu i wróciliśmy do domu...