Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Aygo News  (Przeczytany 88567 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yaga

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #135 dnia: 28-10-2005, 13:52:02 »
Aygo ma swój blog na Interii :) --> http://toyota.interia.pl/

Offline GLADIATOR

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1537
  • Płeć: Mężczyzna
    • Corolla E-9
  • Samochód: Lancia Lybra Power
  • Skąd: ZCH
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #136 dnia: 02-11-2005, 15:56:33 »
Wczoraj widziałem poraz pierwszy AYGO ale na trasie wiec szybko.
www.corolla.fora.pl
www.lybra.fora.pl
Lancia Lybra SW 1,9 JTD Power

gorek86

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #137 dnia: 02-11-2005, 18:02:02 »
Ja w Krakowie już dwie dojrzałem. Chyba nam sięna forum nowa grupa utworzy niedługo :-DD

gorek86

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #138 dnia: 02-11-2005, 22:23:17 »
I już na allegro pierwszy walnięty: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C627653

Spro-ket

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #139 dnia: 03-11-2005, 00:57:11 »
Tylko drzwi  ;)

Jackal

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #140 dnia: 03-11-2005, 09:32:28 »
Jakie drzwi, on cały wygląda jak walnięty, nawet taki prosto z salonu ;-)  8)  :wink:  :roll:

Offline GLADIATOR

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1537
  • Płeć: Mężczyzna
    • Corolla E-9
  • Samochód: Lancia Lybra Power
  • Skąd: ZCH
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #141 dnia: 03-11-2005, 16:41:00 »
Jaki drzwi ? Lekko go tramwaj pukną  :-DD
www.corolla.fora.pl
www.lybra.fora.pl
Lancia Lybra SW 1,9 JTD Power

Spro-ket

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #142 dnia: 04-11-2005, 00:19:15 »
Cytat: Jackal
nawet taki prosto z salonu Wink

Fakt   :lol:

 

CarinaGTI

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #143 dnia: 04-11-2005, 11:39:46 »
Toyota Aygo - Brzdąc, ale nie mały
Wrażenia z jazdy autem w wersji 1.0 VVT-i Luna A/C

Z zewnątrz to mały, śmieszny samochodzik, ale w środku zdumiewa przestronnością, wygodą i oryginalną stylistyką. A w ogóle to taki brzdąc Toyoty, który może narobić sporego zamieszania w standardach aut typu miejskiego. Bo Aygo, debiutujące obecnie na polskim rynku jako ostatni z japońsko-francuskich "trojaczków", jest przykładem tego, że nawet najmniejsze "mieszczuchy" mogą być przygotowane do jazdy po autostradach. Mogą mieć bardziej wytrzymałe na zderzenia konstrukcje nadwozi oraz reprezentować wyższy w swojej klasie poziom wyposażenia standardowego, który stanowią np. ABS z EBD, co najmniej dwa airbagi i wspomaganie układu kierowniczego. Niestety, Aygo jest też przykładem kilku konstrukcyjnych knotów.

Jazda: bez kompleksów kurdupla

Z Aygo nie trzeba sięspecjalnie certolić, dobrze znosi objawy temperamentu niespokojnego, ciągle spieszącego sięgdzieś użytkownika. Właśnie dla takiego kierowcy, głównie młodego mieszkańca wielkiego miasta, zaprojektowano tego malucha.

Aygo umożliwia szybkie wsiadanie i wysiadanie - szerokie i szeroko otwierające siędrzwi. Niewielkie rozmiary auta, jego zwinność i zwrotność (średnica zawracania 9,4 m) pozwalają sprawnie przemieszczać sięi parkować w zatłoczonych miastach. Gorzej z cofaniem, bo masywne tylne słupki i niewielkie okno z tyłu, będące zarazem pokrywą bagażnika, mocno ograniczają pole obserwacji.

Spod świateł Aygo rusza żwawo, ale trzeba energicznie operować pedałem gazu. W ruchu miejskim sprzymierzeńcem kierowcy jest system EPS (elektryczne wspomaganie kierownicy), pozwalający precyzyjnie i lekko prowadzić Aygo. Na trasie z odcinkami prawie autostradowymi wspomaganie też działa bez zarzutu, a mocy silnika starcza, by ten mały "mieszczuch" nie był maruderem - może się"rozbujać" nawet do 160 km/h. Szeroki jak na malucha rozstaw kół (1.415 mm z przodu i 1.405 mm z tyłu) dobrze wpasowuje sięw... koleiny, których nie brak na naszych drogach i, co paradoksalne, Aygo w takich warunkach jeździ jak po szynach. Tylko te nierówności i dziury... Zawieszenie (przednie zaadaptowane z Toyoty Yaris, z tyłu belka skrętna nowej konstrukcji) pozwala co prawda pewnie trzymać siędrogi, ale przenosi do kabiny wstrząsy i wibracje. Auto nieźle hamuje, ale przy prędkości 100 km/h potrzebuje 41-42 metrów na zatrzymanie, co nie jest wynikiem rewelacyjnym w tej klasie aut (Picanto staje na 39.-40. metrze).
Poziom hałasu w kabinie jest znośny przy prędkościach 50 (na trójce) i 100 km/h (na czwórce) - wynosi odpowiednio 61 i 69 dB-A (w Picanto - 62,5 i 68,5). Ale już przy 130 km/h na piątce jest trochęza głośno - 73,6 dB-A (Picanto - 71,3). Na biegu jałowym jest cicho (poniżej 50 dB-A), a gdy włączymy dmuchawę(pozycja 2) i klimatyzację, sonometr pokazuje o 6 dB-A więcej.

Silnik: obcy warkot ze swojską nutą
Specyficzny warkot trzycylindrowego motoru, który napędza Aygo, nie przypada mi do ucha, brzmi jakoś obco. Silnik ten, tak samo jak 5-stopniowa przekładnia manualna, jest polskiej produkcji, co trochępokrzepia.
Toyota uważa, iż to najlżejsza (67 kg) i najnowocześniejsza w swojej klasie jednostka napędowa oraz że układ trzycylindrowy zapewnia wystarczający moment obrotowy w niższym i średnim przedziale prędkości. Sprawdziliśmy. Aygo z tym motorem przyspiesza w teście od 0 do 50/100/130 km/h w czasie odpowiednio 4,2/13,1/26,0 s, przy czym setkęosiąga o 1,1 s szybciej, niż deklaruje producent. Wyniki te są prawie takie same jak w porównywanej Kii Picanto 1.0 z czterocylindrowym motorem. Z elastycznością napędu Aygo jest gorzej. W zakresie 60-100 km/h na czwórce i 80-120 km na piątce auto rozpędza sięodpowiednio w 14,2 i 25,4 s, a więc ustępuje koreańskiemu rywalowi, którego analogiczne czasy wynoszą 12,5 i 21,8 s. Aygo wymaga dość częstego redukowania przełożeń przy rozpędzaniu, szczególnie podczas wyprzedzania, co na szczęście ułatwia precyzyjnie działająca skrzynia biegów. Na pociechęjest jeszcze nieduże średnie, testowe zużycie paliwa - niespełna 5 l/100 km, podczas gdy Picanto spala o pół litra więcej.

Nadwozie: po trosze klin i pocisk
Takich kształtów można siędopatrzyć w jednobryłowym nadwoziu Aygo. Ma oryginalny wygląd, od swych francuskich "braci" różni sięjedynie stylistycznymi detalami. Powłoka lakiernicza i spasowanie elementów karoserii nie budzą zastrzeżeń. Nadwozie objęte jest 12-letnią gwarancją antykorozyjną. Warto też wiedzieć (i nie mieć okazji sprawdzenia samemu), że w konstrukcji nadwozia zastosowano system MICS, którego działanie polega na rozpraszaniu energii zderzenia czołowego lub bocznego ku tyłowi tak, by zminimalizować ryzyko urazu kierowcy i pasażerów. Poczucie bezpieczeństwa zwiększa to, że Aygo uzyskało cztery gwiazdki na pięć możliwych w testach zderzeniowych Euro NCAP.

Wnętrze: na wzór motorówki
Wygląd kabiny motorówki zainspirował projektantów wnętrza. Kabina Aygo jest równie oryginalna jak nadwozie. Deska rozdzielcza zdominowana jest przez twarde, ale dobre jakościowo i solidnie zmontowane plastiki. Trochęcudacznie wygląda dolna, podświetlona część środkowej konsoli z regulatorem ogrzewania - przypomina wodowskaz czajnika bezprzewodowego. Kokpit jest prosty, czytelny, ale nie wzorowy pod względem ergonomicznym. Dla przykładu dźwignie regulacji nawiewu są nieporęczne. W kabinie jest osiem schowków, trzy uchwyty na kubki oraz kilka kieszeni i przegródek - wszystkie są odkryte, a ich łączna pojemność wynosi 25 litrów. To istotne, gdyż bagażnik ma zaledwie 139 litrów pojemności. Ładowność jest niewielka - 335 kg. Dzieląc ją przez wagępotencjalnych użytkowników, trzeba zawsze pamiętać o bagażu, by nie przeciążyć autka.
Taka jest pierwsza odsłona Aygo. Toyota zapowiada, że co pół roku będzie wzbogacała ofertęrynkową tego modelu. Z początkiem przyszłego roku będzie do wyboru drugi silnik - 70-konny diesel 1.4 francuskiej produkcji.

Plusy
Oryginalna stylistyka nadwozia i kabiny.
Systemy ABS, EBD i EPS w standardzie.
Nieduże zużycie paliwa.

Minusy
Ograniczona widoczność do tyłu.
Mały bagażnik, wysoki próg załadunku.
Wysoki poziom hałasu na V biegu.

więcej tutaj: http://www.gieldasamochodowa.com/article/view.asp?path=gs\1049&file=iw_535.xml

Jackal

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #144 dnia: 04-11-2005, 12:45:29 »
"Podobają" mi sięniektóre sformuowania, np. :

Cytat: CarinaGTI
Deska rozdzielcza zdominowana jest przez twarde, ale dobre jakościowo i solidnie zmontowane plastiki....


Nie rozumiem jak twardy plastik może być dobry lub zły jakościowo :?
IMO jeśli twardy, to jednocześnie znaczy zły jakościowo, bo twardemu platikowi we wnętrzu mówięstanowcze "nie".

Poza tym nie zgadzam sięz kilkoma opiniami, ale każdy ma prawo mieć własne zdanie.

Zobaczymy jak będzie w silnikiem diesla, z tego co słyszałem Toyota nie będzie miała własnego, tylko pochodzący od PSA 1.4l/54 KM, czyli padaczkę.

CarinaGTI

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #145 dnia: 04-11-2005, 13:38:44 »
tekst z www.ct.com.pl -czyli autogiełda samochodowa :-DD
niektóre śmieszne są sformułowania, no ale no trudno jaki redaktor taki i tekst hy hy :D

CarinaGTI

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #146 dnia: 04-11-2005, 13:41:55 »
Cytat: Jackal
obaczymy jak będzie w silnikiem diesla, z tego co słyszałem Toyota nie będzie miała własnego, tylko pochodzący od PSA 1.4l/54 KM, czyli padaczkę.


buuuuu, upodliła siętoyka w tym przypadku niestety,a  mogliby wsadzić ten co jest w Yarisku ... no ale cóż ... wielka szkoda , być może wtedy byłbym pierwszym użytkownikiem Aygo D4D na forum hehe ;)

Offline GLADIATOR

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1537
  • Płeć: Mężczyzna
    • Corolla E-9
  • Samochód: Lancia Lybra Power
  • Skąd: ZCH
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #147 dnia: 04-11-2005, 18:43:23 »
Wielka szkoda że Aygo i Cytryna i Pegot maja tą samą płyte podłogową i chyba są w tej samej fabryce robione jak Bracia. Fujjjj
www.corolla.fora.pl
www.lybra.fora.pl
Lancia Lybra SW 1,9 JTD Power

Spro-ket

  • Gość
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #148 dnia: 05-11-2005, 01:47:34 »
Cytat: GLADIATOR
jak Bracia. Fujjjj
No    :bnono   napewno nie jak bracia .

Siostry ...   to już bardziej ...     :wink:
« Ostatnia zmiana: 05-02-2006, 21:40:16 wysłana przez Spro-ket »

Offline GLADIATOR

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1537
  • Płeć: Mężczyzna
    • Corolla E-9
  • Samochód: Lancia Lybra Power
  • Skąd: ZCH
Odp: Aygo News
« Odpowiedź #149 dnia: 05-11-2005, 11:57:03 »
Braciaaaaaaaaaaa  :twisted:
www.corolla.fora.pl
www.lybra.fora.pl
Lancia Lybra SW 1,9 JTD Power