Autor Wątek: Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)  (Przeczytany 22992 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mandes

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 459
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.toyota-starlet.prv.pl
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« dnia: 08-10-2004, 11:31:06 »
Witam, wreście miłośnicy "gwiazdek" doczekali sięodrębnego wątku :) Ukłony w stronęadmina. :modlitwa  :aclap
Zacznęod tematu, który wzbudzi zapewne zainteresowanie wśród miłośników niepowtarzalnych osiągów. A mianowicie temat dotyczy rasowej Starlety o nazwie "Glanza"
Niestety nie występującej na rynku europejskim, ze względu na prawostronnie usytuowaną kierownicę:(

Na początek troszkędanych technicznych:
Silnik:             4E-FTE 1331(cm3) DOHC 4cyl (EFI-16-valve intercooled turbo engine)
Moc:               100kW (133hp) / 6400 obr./min
Max.moment   157nM / 4800obr./min
Waga:             920kg (gotowy do jazdy)
Przyspieszenie: 0-100km/h -  8sek , 0-400m w 16sek (dane katalogowe -mocno zawyżone)
Turbo:             0.8 bara. (potencjał: do  1.2 bara)

Kilka fotek obrazujących tego "potworka":






To jeszcze nie wszystko, kolejne fotki, wkrótce...

Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #1 dnia: 08-10-2004, 11:38:10 »
Brawo Jasiu!!!!

A czy ta toyka czegos wam nie przypomina.... prawie identyko jak moja, na parkingu sam bym siępomylił ;)


Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #2 dnia: 08-10-2004, 11:40:18 »
Tu poprawny link; (chyba) co jest , nie mogęsobie zegyowac własnej wiadomości)


Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #3 dnia: 08-10-2004, 11:45:39 »
A TU MACIE PUPCIÊ:   ;)

nieprawda że fajniutka???  :-D  :-D


Offline mandes

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 459
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.toyota-starlet.prv.pl
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #4 dnia: 08-10-2004, 11:49:35 »
No kolego Woytek , ta Starleta naprawdęjest wyczesana:). A co powiesz na czerwoną? :




Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #5 dnia: 08-10-2004, 11:52:01 »
1 osobowa? bo widze tylko jeden kubeł? zyżby brak funduszy?

Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #6 dnia: 08-10-2004, 11:59:04 »
Wie ktos czy można taką maszynke z kierownicą po prawej stronie u nas zarejestrować?

Jackal

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #7 dnia: 08-10-2004, 13:20:55 »
Ładne staruszki ;-)

Nie widać że mogą tyle, ile jeszcze mogą  8)

Bisua

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #8 dnia: 08-10-2004, 14:06:21 »
:-D  :-D  :-D  furki sliczne ale co do rejestracji to raczej nie ma szans

Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #9 dnia: 08-10-2004, 14:21:09 »
tak też myślałem.......

Offline mandes

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 459
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.toyota-starlet.prv.pl
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #10 dnia: 08-10-2004, 14:24:30 »
Cytuj (zaznaczone)
Wie ktos czy można taką maszynke z kierownicą po prawej stronie u nas zarejestrować?


pozwoliłem sobie w tej sprawie zasięgnąć informacji w departamencie dróg publicznych Ministerstwa Infrastruktury: odpowiedź otrzymałem następującą...
Otóż w polskim prawie jest możliwość zarejestrowania pojazdu z kierownicą po prawej stronie pod warunkiem takim że musi być albo autem zabytkowym czyli wiek powyżej 25 lat, lub musi być sprowadzony na tzw. mienie przesiedleńcze, ale zarejestrować może go tylko ta osoba na którą auto jest zarejestrowane, czyli krótko mówiąc poprzedni właściciel. Nasuwa siępytanie czy po zarejestrowaniu w Polsce można auto zbyć, otóż można ale dopiero po 5 latach. A następny właściciel może mieć problemy w przerejestrowaniem auta i tu zaczynają sięschody... :). poinformowano mnie że w takich przypadkach warto zastanowić sięnad przerobieniem/dostosowaniem auta do ruchu prawostronnego. Ciekawe z jakimi kosztami/problemami wiąże siętaka przeróbka???

Woytek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #11 dnia: 08-10-2004, 14:38:07 »
eee. tam koszty... dobrze sięzaprzeć i mocno ciągnąć kierownicęto sam a przejdzie (najwyżej sie kokpit troszke porysuje )   :)

dEF

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #12 dnia: 08-10-2004, 17:10:18 »
Po pierwsze Wielka Brytania to jeszcze Europa, wiec sa dostepne w EU ;)
Po drugie w lepszych warsztatach istnieje mozliwosc przerobienia samochodu na wlasciwa strone :). Poza tym moznaby w weekendy pobierac lekcje u Artoon'a i samemu przerobic :-D.

Offline mandes

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 459
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.toyota-starlet.prv.pl
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #13 dnia: 09-10-2004, 08:33:43 »
Nad sprowadzeniem Glanzy z Wielkiej Brytanii można by sięw zasadzie zastanowić. Przeglądałem troszkęogłoszeń w portalach brytyjskich, nie ma tam tak obszernej oferty jak w Australii czy samej Japonii, ale polowac można. Ciekawy jestem z jakimi kosztami wiąże sięsprowadzenie autka??.
Def, Ty chyba orientowałeś sięw sprawie kosztów...
Można jeszcze pomyśleć nad sprowadzeniem samego (kompletnego) silnika 4E-FTE,  bądź przodu Starlety.

dEF

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #14 dnia: 09-10-2004, 16:38:58 »
http://glanza.co.uk
tutaj jest kilka egzemplarzy na sprzedaz. Czesc po dodatkowym tuningu.
Ja mysle nad reflektorami, no i oczywiscie gratami z silnika :-D


 

Beesafe.pl