Autor Wątek: Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)  (Przeczytany 22993 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bisua

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #30 dnia: 19-10-2004, 18:45:54 »
Cytuj (zaznaczone)
z taka to bym sie zmierzyl
no to by mogła być ciekawa walka  :adremel

JJasiek

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #31 dnia: 06-11-2004, 01:54:24 »
Trochębłądzęna waszym forum (starlet) pomiędzy topicami :)
Nie wiesz może który silnik ma założony do tej starlety ??
Czy 115KM od corolli czyu może 125KM od avensisa.
Silnik 7afe (1,8 ) jest prawie taki sam jak 4afe (1,6). Trzeba przełożyć wiązkęrazem z silnikiem , ale z imobilaserem nie miałem problemu :) Niestety nie znalazłem odpowiedniego dawcy z silnikiem 1.8 i zostało 1.6 :) Pisałem już w innym topicu że poduszka od strony pasażera jest inaczej umiejscowiona :) Poza tym ten 1 tydzień to jest sprawa problematyczna, no ale ta starleta jeździ więc jest OK :)

skull

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #32 dnia: 08-11-2004, 00:06:08 »
Jestem pełen podziwu dla chłopaków od starletek :modlitwa Zebym miał fundusze to swoją staruszkępodrasowałbym :wink:(zresztą musze ją sprzedać) :(

Offline mandes

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 459
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.toyota-starlet.prv.pl
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #33 dnia: 08-11-2004, 08:12:27 »
Cytuj (zaznaczone)
Nie wiesz może który silnik ma założony do tej starlety ??
Czy 115KM od corolli czyu może 125KM od avensisa.


Raczej ten od Ave 1.8, tylko nie dam głowy czy ten silniczek nie miał przypadkiem zamiast tak jak piszesz 125 KM, tylko 136 KM. Sam zresztą zastanawiam sięnad przeszczepem silnika od Corolli 1,6 (4AFE) po 90' roku. Co o tym sądzisz??

Kamyk_ST

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #34 dnia: 16-02-2005, 02:10:04 »
sorki, że sięwetnę, ale może to być koszt podobny do uturbienia 4e-fe (koszt zakupu silnika, osprzętu + robocizny) a efekt z uturbienia na pewno lepszy...

Tak samo jak raczej nigdy nie opłacałoby sięsprowadzać silnika 4e-fte do Polski by go tu wsadzać. Przy braku jakiegoś grata, koszty rosłyby do kwadratu... Dochodzą koszty braku części zamiennych, lub ich sprowadzanie za każdym razem. Nieco sięnaczytałem swego czasu o brytyjskich swapach 4e-fe -> 4e-fte lub 5e-fe -> 4e-fte w Paseo i lepiej wychodzi uturbienie.
Chyba, że ktoś chciałby uzyskać moc rzędu 200-400KM to wtedy nie ma innej opcji jak 4e-fte. OGROMNY potencjał siedzi w tym silniku i jakby ktoś chciał siępobawić to by zakilował wszystko co jeździ w Polsce ( a na pewno wszystko przednionapędowe). W końcu nie bez przyczyny Starletki z silnikami 4e-fte są najbardziej popularnymi autami przednionapędowymi w wyścigach na 1/4 mili w Australii, albo nazywane BabySti  ;)

Niby 4e-fe są tak podobne do 4-fte, ale jak siępytałem znawców o wsadzanie gratów z 4e-fte do 4e-fe to zawsze słyszałem odpowiedź: wymienić cały silnik...
Co do zdjęć Glanzy to mam takie foty, że włosy dęba stają....
jedna z ładniejszych:
http://www.sitecenter.dk/starletgti16v/nss-folder/gtturbo/Starlet%20turbo%20gejl.jpg



DeF!! Jakbym Ciękiedyś spotkał to masz u mnie dzban browara!! To co Ty zrobiłeś to było kiedyś moje marzenie... Pozdro!!

polecam toyotaownerclub.com dział: Toyota Sera/Paseo/Starlet/Glanza ;)
ciekawe strony:
http://www.austarletclub.com/site/index.php?option=com_comprofiler&task=usersList&Itemid=42
http://homepages.ihug.co.nz/~bhkeng/glanza/default.htm
http://www.cardomain.com/memberpage/712884
http://www.cardomain.com/member_pages/search_results.cgi?make=Toyota&model=Starlet
http://www.totalrpm.com/car/275


kurde, kiedyś miałem do tego w ulubionych oddzielny dział... wywaliłem to...

przemo_z

  • Gość
Starlet TURBO (GLANZA 4E-FTE)
« Odpowiedź #35 dnia: 16-02-2005, 12:09:28 »
Cytat: mandes
Modlitwa dobra rzecz :) :modlitwa , ale najważniejsze są finanse :). na temat większych przeszczepów , powiem tyle że jeździ po polsce Starleta z silnikiem od Ave 1,8. Przekładka silnika trwała niecały tydzień, a koszt wraz z zakupem kompletnego silnika zamknął sięw 7 tyś zł. :aslyer


Tak dla ścisłości :
Silnik 1.8 (7afe) w Ave 98-00 miał 110 KM przy 5600 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 2800 obr./min.
Ave po faceliftingu z silnikiem 1.8 miała już jednostkęVVT-i i rozwijała 95 kW (129 KM) mocy.

Więc tak czy tak uturbiony silniczek defa swobodnie powinien dać radę. :athunbsup


 

Beesafe.pl