.: GARAŻ :. > News ze świata Toyoty i nie tylko

Corolla/Auris News

<< < (3/41) > >>

Gosiek:
EuroNCAP przyznaje Corolli Verso 5 gwiazdek w teście ogólnym i 4 gwiazdki w kategorii ochrony najmłodszych pasażerów

EuroNCAP przyznaje Corolli Verso 5 gwiazdek w teście ogólnym i 4 gwiazdki w kategorii ochrony najmłodszych pasażerów

 

35 punktów (5 gwiazdek), najlepszy rezultat w klasie
ocena systemów MICS i poduszki kolanowej SRS
nowatorski w segmencie dwufazowy system przypominający o zapięciu pasów
foteliki dla dzieci Toyoty otrzymały 4 gwiazdki w kategorii ochrony najmłodszych użytkowników auta
bezpieczeństwo aktywne: pierwszy w Europie system wspomagający skręcanie Cornering Assist Monitor
5 gwiazdek przyznanych drugiemu już, po Avensisie, modelowi Toyoty
 

Nowa Corolla Verso otrzymałą najwyższe oceny w testach zderzeniowych EuroNCAP. Po Avensisie, Corolla Verso jest drugim modelem Toyoty, który uzyskał najwyższy wynik EuroNCAP.

 

„Dzięki koncentracji na problematyce bezpieczeństwa użytkowników swoich produktów Toyota zwiększa inwestycje w badania i rozwój elementów bezpieczeństwa aktywnego i biernego. Efekty tych prac są widoczne: nowatorska technologia poduszek kolanowych i Cornering Assist Monitor. 5-gwiazdkowa ocena EuroNCAP potwierdza zaangażowanie firmy w tworzenie samochodów nowoczesnych i bezpiecznych” – mówi Thierry Dombreval, Senior Vice-President wydziału sprzedaży i działań posprzedażnych Toyota Motor Marketing Europe.

 

Oferująca wysoki poziom bezpieczeństwa biernego Corolla Verso charakteryzuje sięsztywnym nadwoziem, które wyposażono w system MICS (Minimal Intrusion Cabin System), pochłaniający siłęuderzenia i zmniejszający ryzyko uszkodzenia wnętrza pojazdu podczas kolizji, znany już z bezpiecznej Toyoty Avensis.

 

Nowa Corolla Verso może poszczycić sięaż 9 poduszkami powietrznymi, w tym 18-litrową poduszką kolanową, redukującą ryzyko odniesienia obrażeń w dolnych partiach ciała kierowcy. Znana już z Toyoty Avensis, zmodyfikowana została tak, by zmniejszyć potencjalny nacisk na kolana kierowcy w razie zderzenia czołowego o dalsze 40% w porównaniu ze swoją poprzedniczką.

 

Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera podróżującego z przodu w razie kolizji napełniają sięw systemie dwufazowym, obok siedzenia kierowcy zamontowano czujnik pozycji, a za przednim zderzakiem czujnik siły uderzenia.

 

Boczne poduszki i kurtyny powietrzne gwarantują bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom auta w przypadku uderzenia bocznego. Dwufazowy system przypominający diodą świetlną i brzęczykiem o konieczności zapięcia pasów należy do wyposażenia standardowego.

 

Z myślą o najmłodszych pasażerach w Corolli Verso zamontowano foteliki dziecięce, uważane za jedne z najlepszych spośród obecnie dostępnych na rynku. W system mocowania ISOFIX z trzema punktami kotwiczenia wyposażono dwa zewnętrzne fotele drugiego rzędu siedzeń. W kategorii bezpieczeństwa dzieci Corolla Verso otrzymała 4 gwiazdki.

 

Nie mniejsze znaczenie mają elementy bezpieczeństwa aktywnego. Nowa, sztywniejsza płyta podłogowa, szerszy rozstaw kół, masywniejsze drążki stabilizacyjne i rykoszetowe resory, po raz pierwszy wprowadzone do samochodu tej klasy, zapewniają maksymalną stabilność pojazdu i precyzyjne trzymanie siętoru jazdy. Corolla Verso wyposażona jest w systemy: nowy Brake Control System z ABS, Electronic Brake-force Distribution (EBD), Brake Assist (BA), Vehicle Stability Control (VSC) oraz Traction Control (TRC).

 

Po raz pierwszy na rynku europejskim Toyota zaproponuje swoim klientom system Cornering Assist Monitor, pozwalający kierowcy “dostrzec” przeszkody znajdujące sięza zakrętem.

Źródło http://www.toyota.pl

janmor:
Hmm

Ja jeżdzę2.0 D-4D 90KM i porównując z tym nowym modelem 1.4 D-4D też 90 konnym muszęzapłacić około 5 tysięcy więcej za 2 poduszki boczne i podgrzewanie lusterek w corolli po fl!!!

P.s - terra jest teraz najsłabiej wyposażona w określonej wersji.

Ehh  :aduh

YOTA:
:oops:  SIE POROBIŁO
  w piśmie GT z listopada jest przedstawiona Corolla TS po tuningu / ciekawe ,którego klubowicza ???/ :D
  1- dokładkaprzedniego zderzaka TTE
  2- brewki oraz lotka Booster Tuning
  3- dokładka tylnego zderzaka MS  Design
  4- cztery końcówki wydechu
  5- ciemne szyby

YOTA:
W grudniowym  numerze pisma GT przedstawiono tuning Toyoty  Corolli  
  GT-i  z silnikiem 1.6  16v o mocy 125KM  wyprodukowanej w 1988r.

YOTA:
W tygodniku "AUTO ŚWIAT" nr2 z 10stycznia2005.   W dziale używane prezentacja Toyoty Corolli 1.4 [2000-2002].   " Corolla ósmej generacji ustępuje urodą oraz walorami użytkowymi innym autom kompaktowym. Jednak pod względem trwałości jest przykładem
do naśladowania. Trwałość i jakość wykonania Corolli ósmej generacji budzą szacunek.
TYM  BARDZIEJ , ŻE CORAZ CZÊŚCIEJ UŻYTKOWNICY SKARŻĄ SIÊ NA NIEDORÓBKI W
OBECNIE OFEROWANYM DZIEWIĄTYM WYDANIU COROLLI."

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej