Autor Wątek: Toyota Yaris Verso słaby silnik  (Przeczytany 35139 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szafarz

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 40
Toyota Yaris Verso słaby silnik
« dnia: 23-07-2007, 10:03:07 »
Witam, mam do Was takie pytanie z góry zaznaczam że jestem laikiem i prosze o zrozumiałość. Kupiłem niedawno Yaris Verso i wczoraj przy ostrym podjeździe do górki zaczeło mi brakować 2 biegu a i na 1wszym miałem mały problem. Znaczy autem szrpie i nie ma mocy na płaskim zachowuje się w miare normalnie. Jedyno co zauważyłem po przejechaniu no może łącznie 30 kilometrów od kupna że nie ma w zbiorniku płynu chłodzoncego. W chłodnicy jest zielony jasny nie wiem co to za rodzaj i czy można dolać inny czy raczej wymienić całość pewno bespieczniej wymienić. Chodzi mi o to że auto jest strasznie słabe na prostej się tego tak nie odczuwa ale jakaś mała gurka i auto strasznie spada z mocy. Czym to może być spowodowane, czy może być coś z silnikiem, czy to jest raczej kwestia regulacji, a może to wina braku płynu. Jak ktoś może mi pomuc to proszę o naprowadzenie mnie co mam zrobić.

Offline przemkuu

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 710
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Toyota Yaris Verso słaby silnik
« Odpowiedź #1 dnia: 23-07-2007, 13:01:42 »
z tego co piszesz to moze byc wiele rzeczy. Najlepiej podjedz do diagnosty
plyn wymien w calosci
Miłego dnia i miłych wrażen z jazdy!

Offline szafarz

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 40
Odp: Toyota Yaris Verso słaby silnik
« Odpowiedź #2 dnia: 24-07-2007, 10:18:15 »