Autor Wątek: Wszystko o oponach  (Przeczytany 311943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

serwisSJ

  • Gość
Wszystko o oponach
« dnia: 06-07-2004, 19:27:11 »
Słuchajcie... kupiłem rok temu komplet opon nowych michelin. Są w bardzo dobrym stanie ale ostatnio w jednej z nich pękło opasanie - tak przynajmniej stwierdzili w dwóch serwisach michelin. Ale goście zapewnili mnie ze na 100% w ramach gwarancji otrzymam dwie opony na oś. Kupiłem dwie nowe...a dwie poszły do reklamacji. Wada opony jest ewidentna, nie da sie jej wywazyc, a powyzej 100km/h trzesie mi fotelami i lusterkiem na szybie:) itp. Nawet widać "jajo" na oponie. I słuchajcie teraz... otrzymałem odpowiedz z warszawy od specjalisty d/s reklamacji ze moja opona została przebadana w laboratorium i nie stwierdzono na niej zadnych uszkodzeń a juz szczegolnie uszkodzenia opasania! Chory człowiek to pisał. Odpisałem mu pare zdań i czekam teraz na odpowiedź. I tak działa system reklamacji w chyba najdrozszej firmie oponiarskiej. Kup opony a potem spadaj. Po prostu uwazajcie na tą firme i juz. lukasz

Smok

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #1 dnia: 06-07-2004, 22:41:12 »
Nie pękaj!!! Tak działaja wszystkie serwisy. Biorą klienta na zmęczenie. Przy 2-3 podejściu powinno być lepiej, bo wreszcie ropatrza Twoja reklamację. teraz pewnie gostek nawet nie widział tej opony. Napisał standardowe pismo z nadzieją , ze sięzniechecisz. WALCZ DALEJ.

wwtcka

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #2 dnia: 06-07-2004, 23:04:50 »
ehh ale to chyba w Polsce tak działają zresztą jak wiele innych firm, trzeba sie z nimi użerać i to jeszcze w tak oczywistej sprawie :evil:

Jackal

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #3 dnia: 07-07-2004, 09:16:26 »
Cytat: wwtcka
ehh ale to chyba w Polsce tak działają zresztą jak wiele innych firm, trzeba sie z nimi użerać i to jeszcze w tak oczywistej sprawie :evil:


Może dlatego, że Polacy nauczyli sięoszukiwać i wyłudzać, czego gdzie indziej prawie nie ma. Na zachodzie, w USA, Japonii kiedy klient przychodzi do sklepu i mówi, że towar jest niepełnowartościowy lub uległ "zepsuciu", to w 99% towar zostanie wymieniony, a co by siędziało u nas gdyby tak wymieniali każdą "wadliwą" sztukę, sami wiecie.

Bisua

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #4 dnia: 18-07-2004, 16:00:35 »
W pewnym sensie zgadzam sie z Jackalem gdyż firmy w polsce sie niestety usztywniły na klienta ale tu też chodzi o to iż w polsce mamy multum dziur :) a co za tym idzie firmy oponiarskie bardzo specyficznie układają warunki gwarancji :)

MaciekB

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #5 dnia: 19-07-2004, 09:02:04 »
bo inaczej to by pewnie dokładali do interesu...

Bisua

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #6 dnia: 19-07-2004, 18:27:28 »
Cytat: MaciekB
bo inaczej to by pewnie dokładali do interesu...

tylko szkoda ze nie robia to wg naszych realiów :(

pankuba

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #7 dnia: 27-07-2004, 15:17:04 »
Cytat: Jackal
Może dlatego, że Polacy nauczyli sięoszukiwać i wyłudzać, czego gdzie indziej prawie nie ma. Na zachodzie, w USA, Japonii kiedy klient przychodzi do sklepu i mówi, że towar jest niepełnowartościowy lub uległ "zepsuciu", to w 99% towar zostanie wymieniony, a co by siędziało u nas gdyby tak wymieniali każdą "wadliwą" sztukę, sami wiecie.


Myślę, że chodzi raczej o co innego, a mianowicie o prawo i porządek. Że są klienci którzy próbują naciągać wiadomo, ale dokładnie takie same są firmy które nauczyły sięoszukiwać klientów bo wiedzą, że g..no im może zrobić  :evil:

A na zachodzie po takim tekście klient by sobie wziął adwokata i by nieźle obaj na tym wyszli, w przeciwieństwie do firmy, która by jeszcze straciła przy okazji wielu klientów.  :twisted:  :abadgrin

Iceman

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #8 dnia: 27-07-2004, 15:49:34 »
Cytat: pankuba
Cytat: Jackal
Może dlatego, że Polacy nauczyli sięoszukiwać i wyłudzać, czego gdzie indziej prawie nie ma. Na zachodzie, w USA, Japonii kiedy klient przychodzi do sklepu i mówi, że towar jest niepełnowartościowy lub uległ "zepsuciu", to w 99% towar zostanie wymieniony, a co by siędziało u nas gdyby tak wymieniali każdą "wadliwą" sztukę, sami wiecie.


Myślę, że chodzi raczej o co innego, a mianowicie o prawo i porządek. Że są klienci którzy próbują naciągać wiadomo, ale dokładnie takie same są firmy które nauczyły sięoszukiwać klientów bo wiedzą, że g..no im może zrobić  :evil:

A na zachodzie po takim tekście klient by sobie wziął adwokata i by nieźle obaj na tym wyszli, w przeciwieństwie do firmy, która by jeszcze straciła przy okazji wielu klientów.  :twisted:  :abadgrin

I to jest sedno sprawy. U nas każdy robi co chce bo i tak nic mu nie można zrobić a jak już trafi do sądu to sie okaże że jest chory i tak mu g... zrobią.

Jackal

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #9 dnia: 27-07-2004, 15:56:16 »
Dziurawe prawo i kombinatorzy korzystają, a uczciwi klienci są nabijani w balona, albo muszą drożej płacić :(

Bisua

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #10 dnia: 27-07-2004, 20:12:28 »
Cytuj (zaznaczone)
I to jest sedno sprawy. U nas każdy robi co chce bo i tak nic mu nie można zrobić a jak już trafi do sądu to sie okaże że jest chory i tak mu g... zrobią

niestety to jest smutna prawda :evil:  :evil:  :evil:

serwisSJ

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #11 dnia: 12-08-2004, 13:25:58 »
Jednak firma Michelin jest the best, tylko w najgorszym znaczeniu. Po moim pismie do "siedziby" michelin w warszawie przyjechał raz jeszcze "specjalista" - a był nim zwykły przedstawiciel handlowy - który "organoleptycznie" zbadał oponę. I dalej stwierdził ze ne jest uszkodzona... czyli wzrokowo i dotykowo przebadał jej zachowanie przy predkościach powyzej 100km/h.  Najlepszym hitem jest to, ze w warszawie nie ma nikogo kompetentego do rozmowy czy korespondencji poza jednym specjalista od spraw reklamacji (to ten nawiedzony). Teraz bede pisał chyba do francji bo znalazłem jakis adres ze strony michelin.com.  Gdyby ktos miał albo wiedział gdzie michelin ma swoich dyrektorów czy kogoś na podobnych stanowiskach to prosze o informacje bo tu naprawde nie ma z kim rozmawiać. pozdrawiam

Bisua

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #12 dnia: 23-11-2004, 21:29:19 »
W zwiazku z nadmiarem tworzonych topików o oponach powstał ten topik który mam nadzieje pomoze w opanowaniu zaistnaiej sytuacji.
Od dzis jest to jedyny temat o oponkach  wszystkie inne bedą zamykane.
Zanim zadasz pytanko  :asearch  oraz zajrzyj na strony portali internetowych :
www.baloon.pl
www.opony.com.pl

O rozmiarach felg i sprawach ich dotyczacych mozna pisać w każdym podforum technicznym
« Ostatnia zmiana: 03-03-2006, 00:20:21 wysłana przez witch »

busvald

  • Gość
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #13 dnia: 23-11-2004, 21:58:57 »
ja kupiłem na 4opony.com maja najtaniej ze wszystkich sklepów i są już sprawdzeni. Wysyłaja kurierem na drugi dzień ale musisz zamówić przed 12 godziną.

Mój kumple zamówił przez netcar.pl i też nie jest drogo i też są sprawdzeni.
« Ostatnia zmiana: 03-03-2006, 00:37:14 wysłana przez witch »

Offline Rolf

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wszystko o oponach
« Odpowiedź #14 dnia: 23-11-2004, 22:13:14 »
Ja polecam Barum Polaris 2.W teście w Auto Świat byy najlepsze.Ja kupiłem 165/70 R14.Zapłaciłem po 170 za sztuke z wymianą.W internecie kosztują 151.Jestem z nich naprawde zadowolony.Dobrze trzymają się suchego asfaltu i są bardzo dobre na śniegu.Tyle że gwiżdżą na mokrym asfalcie.
« Ostatnia zmiana: 03-03-2006, 00:38:27 wysłana przez witch »


 

Beesafe.pl