Zaciekawił mnie ten multimetr. On nie ma przewodów pomiarowych? Na zdjęciach nie widać ich oraz żeby były wpinane w obwód.
To jest miernik cęgowy. W haku jest cewka albo czujnik halla. Na wyjściu dają napięcie lub prąd proporcjonalne do mierzonego prądu w obwodzie. Każdy przewód z prądem wytwarza wokół siebie pole magnetyczne. Wygoda taka że nie rozpinasz kabla.
Pomiar dc jest bardziej skonplikowany i takie mierniki są droższe od tych tylko z pomiarem dla ac. Mają słabą dokładność dla małych prądów.
Wracając do sposobu ładowania to zalecałbym wymontowanie aku z samochodu i podlączyc do tej ładowarki na kilka dni aby w pełni odświeżyła aku jeśli jest w złym stanie i przeszla bez cykle ad a do z. Jesli zrobisz to częściowo to tylko go podładujesz na chwilę ale to równie dobrze mógłbyś zrobić tanią ładowarką z lidla za 65zl....