Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Wszystkie kontrolki gasną przy rozruchu i reset komputera średniego spalania  (Przeczytany 7814 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maly v8

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 178
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Rav4
  • Skąd: Siedlce
Naładowałeś w końcu ten akumulator ?  Jak dzieci  :grin:

Offline ryspol

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Samochód: C-HR
  • Skąd: Włodawa
Jestem po przeglądzie i sprawdzeniu akumulatora. Stwierdzili, że jest naładowany w 50% i trzeba naładować do "pełna" i dopiero wtedy można cokolwiek sprawdzić. Akumulator ładowany prostownikiem tydzień temu, do serwisu jechałem przez 2 godz i tylko naładowany w 50% - dziwne. Ale nie ma co się martwić. Wszystko jest na gwarancji. Jeszcze będę to kontrolował. Naładuję go prostownikiem starego typu nie nowym elektronicznym i wtedy zobaczę. Jak coś to najwyżej kolejna wizyta w serwisie...

Offline dibo75

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 318
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota C-HR
  • Skąd: Słupsk
Męczę się z tym tematem od roku,ASO twierdzi że aku sprawny,faktycznie pali od strzała tylko te resety mocno mnie wkurzają,jak u Was sprawa wygląda po czasie,wymienili w serwisie?

Offline Vega

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota Chr premium
  • Skąd: Kielce
Pierwsz objaw uszkodzonego aku.to resetowanie średniego spalania,tak było u mnie,wymienili aku.w ramach gwarancji,od roku spokój

Offline maciek71

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Samochód: Toyota C-HR
  • Skąd: Łódź
Czy ktoś się uporał w serwisie z problemem gasnących kontrolek i resetowania średniego spalania podczas odpalania ? Pytam, ponieważ mam ten sam problem.

Offline AGILESS

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3753
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: GS300 95'
  • Skąd: Skierniewice
Czy ktoś się uporał w serwisie z problemem gasnących kontrolek i resetowania średniego spalania podczas odpalania ? Pytam, ponieważ mam ten sam problem.
Czytałeś ostatni post zanim napisałeś swój?

Offline Vega

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota Chr premium
  • Skąd: Kielce
Miałem to samo,wymiana akumulatora pomogła ale też twierdzili że aku jest sprawny,widocznie nie był.

Offline maciek71

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Samochód: Toyota C-HR
  • Skąd: Łódź
Czytałeś ostatni post zanim napisałeś swój?

Sorry, ale zabrakło jednego słowa w pytaniu, a więc jeszcze raz zadaję :

Czy ktoś JESZCZE się uporał w serwisie z problemem gasnących kontrolek i resetowania średniego spalania podczas odpalania ? Pytam, ponieważ mam ten sam problem.

Offline dibo75

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 318
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota C-HR
  • Skąd: Słupsk
Wymiana akumulatora to jedyne rozwiązanie,w 2016 poszła wadliwa partia,bardzo ciężko przekonać serwis do wymiany,ja słyszałem że nie mogą przeginać z naprawami gwarancyjnym bo się Warszawa czepia,parodia,u mnie napraw gwarancyjnych już było na ponad 10tys.,za 3miesiace kończy mi się gwarancja i słychać dwumas przy wysprzeglaniu przy przebiegu 15000km!!!!(mało jeżdżę bo mam auto służbowe),trzeci bieg lubi nie wejść płynnie na miejsce,no masakra tak zawiedziony autem to jeszcze w życiu nie byłem,c-hr to najbardziej awaryjne auto z wszystkich Toyot(dotarłem do ich raportów),ostatnio na moim kanale YT odezwała się kobieta u której padła pompa wodna i głowica,4miesiace wymieniali,prawdopodobnie nie kupię już nigdy japońskiego auta i wrócę do niemieckiej motoryzacji

Offline ryspol

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Samochód: C-HR
  • Skąd: Włodawa
Czytałeś ostatni post zanim napisałeś swój?

Sorry, ale zabrakło jednego słowa w pytaniu, a więc jeszcze raz zadaję :

Czy ktoś JESZCZE się uporał w serwisie z problemem gasnących kontrolek i resetowania średniego spalania podczas odpalania ? Pytam, ponieważ mam ten sam problem.
Po wizycie w serwisie w lutym i naładowaniu aku problem resetu i przygasania kontrolek zniknął, więc raczej nie wina aku. Myślę, że raczej zapotrzebowania na energię samego auta i jego wyposażenia i małych przebiegów - ok 3 km. Jeżeli robię dłuższe trasy to nic się nie dzieje.

Offline soulshakin

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Samochód: C-HR Premium 1.2
  • Skąd: Ząbkowice
Mam ten sam problem.  Nie robię długich dystansów ale nawet jak pojadę gdzieś dalej problem pozostaje.

Teraz czy mogę ładować akumulator bez wyciągania z auta ? Nic nie stanie się elektronice ?
W instrukcji nie ma nic o ładowaniu.  Mam taki elektroniczny prostownik  RING prostownik Smart Charge 8


Offline zdenek2007

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: C-HR/Aygo
  • Skąd: Śląsk
W instrukcji nie ma nic o ładowaniu.  Mam taki elektroniczny prostownik  RING prostownik Smart Charge 8 [/quote]

Bez problemu naładujesz akumulator nie odłączając go od auta.
Ja profilaktycznie muszę doładowywać akumulator zwykłym elektronicznym prostownikiem z Lidla (to nie jest reklama  :song:)
Muszę doładowywać bo w kamerce Viofo (to też nie reklama  :song:) mam włączoną detekcje ruchu w trybie parkingowym a to trochę wyciąga z aku.
« Ostatnia zmiana: 17-10-2019, 10:15:53 wysłana przez zdenek2007 »

Offline madro

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Samochód: Toyota C-HR 1,2
  • Skąd: Oława
Też miałem przygodę z aku w C-HR. Po trzech wizytach w serwisie z opisanymi tu objawami udało mi się ich przekonać do wymiany na nowy(wg.serwisu o lepszych parametrach i nowej generacji). Po wymianie wszystko było ok. ale był to kwiecień tego roku więc nastał super czas dla porannych pobudek silniczka, który odpalał extra, bez żadnych resetów. Teraz jednak gdy nastały pierwsze chłody, ku mojej rozpaczy, resety powróciły. Biorąc pod uwagę sposób eksploatacji mojego autka ( małe przebiegi na krótkich dystansach i dłuższe postoje pod blokiem) uważam że wina leży nie po stronie wadliwego akumulatora lecz związana może być z wyższym zapotrzebowaniem na energię w czasie postoju (może jakiś błąd w instalacji) a co za tym idzie, potrzeby częstszego doładowania. Jeśli ktoś ma ochotę to może powalczyć o wymianę aku ale ze swojego doświadczenia wiem że jest to rozwiązanie chwilowe.
« Ostatnia zmiana: 18-10-2019, 08:53:45 wysłana przez madro »

Offline dibo75

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 318
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota C-HR
  • Skąd: Słupsk
U mnie mija rok od wymiany aku,narazie spokój a też robię krótkie odcinki do pracy,poprzedni Aku resetowal nawet na drugi dzień po trasach,po podłączeniu do ładowania,wyświetlało na prostowniku---full naładowany,odpalam za godzinę reset,temat pewno wroci

Offline alk80

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Samochód: _M2_ 04r 1AZ-FE ATM U241E
  • Skąd: Radzionków
proszę tylko nie mylić ładowarek z prostownikami bo różnica jest znaczna, na niekorzyść ładowarek, niby to inteligentne procesorowe a praktyka pokazuje że w większości są to zabawki do ładowania małych żelowych akumulatorów,
jeśli auto jeździ krótkie odcinki to należy akumulator porządnie naładować nawet raz na kwartał
https://youtu.be/EMhkE1_nY7w