Moje wrażenia po jeździe testowej na dystansie ok 450 km.
1. Spalanie - trasa z prędkościami licznikowo +10 do limitu - 80% drogi krajowe 16% autostrada i szybkiego ruchu, reszta miasto - wyszło mi 5,7 l/100 km przy normalnej jeździe.
2. Hałas - znośny - sądzę, że Ci co narzekają, to porównują to auto do klas premium. Owszem, słychać opony, ale dramatu nie ma.
3. Prowadzenie - w porównaniu do GLK zdecydwanie lepiej, w porównaniu do Subaru Outback - troszkę gorzej. Nie ma się czego wstydzić to toyota.
4. Elastyczność - bardzo dobrze sobie radzi. Nie jest to samochód sportowy, ale do codziennej jazdy jest więcej niż dobrze.
5. Komfort ogólny - to auto prowadzi się wyjątkowo spokojnie i z chęcią się do niego wraca
Minusy, które zauważyłem:
1. Bak mógłby być pojemniejszy. Na trasie przy wyższym spalaniu (145km/h ok. 7-7,5l) szybko się skończy.
2. Poziom hałasu w kabinie przy prędkościach powyzej 130 km/h - do zniesienia, lecz mogłoby być lepiej (zawsze można wybrać lexusa
)
3. Klapa bagażnika - przy napędzie elektrycznym czas zamykania i otwierania jest w mojej ocenie zbyt długi.
Plusy, których się nie spodziewałem:
1. Działanie tempomatu aktywnego - rewelacja. Sam przypiesza i hamuje, kiedy trzeba - super wynalazek.
2 .Fotele w najwyższej wersji - sportowo i bardzo wygodnie
3. Elastyczność - w porównaniu do Outbacka - bajka, w porównaniu do GLK o mocy 200 KM - wydaje mi się, że też lepiej
4. Ogólny konfort jazdy - lepiej, niż dobrze w tej klasie.
Ogólnie dość fajny i ciekawy pojazd