0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
3. System utrzymania pasa ruchu - trochę nadpobudliwy i koniecznie chce aby jechać przy środku drogi. Zazwyczaj jade przy prawej krawędzi co powoduje, że koniecznie chce korygować tor mojej jazdy.
4. HOLD - zawsze po odpaleniu trzeba uruchamiać system od nowa, nie zapamiętuje tego, że już ten system był uruchamiany wcześniej.
Cytat: Mr. Nowy w 11-08-2019, 22:41:213. System utrzymania pasa ruchu - trochę nadpobudliwy i koniecznie chce aby jechać przy środku drogi. Zazwyczaj jade przy prawej krawędzi co powoduje, że koniecznie chce korygować tor mojej jazdy. wyłacz systemy które cie wkuzają tak zrobiłem i mam spokoj!!
Przy jedzie próbnej 1,8 hybrydą też to zauważyłem takie puknięcia przy zatrzymywaniu a obecny w aucie przedstawiciel ASO Toyoty oznajmił mi, że hybrydy tak mają i tak ma być. Czy to prawda to nie wiem