Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: COROLLA 2019 - Co boli  (Przeczytany 43506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ma-corolla

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 467
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #15 dnia: 10-09-2019, 15:07:57 »
3. System utrzymania pasa ruchu - trochę nadpobudliwy i koniecznie chce aby jechać przy środku drogi. Zazwyczaj jade przy prawej krawędzi co powoduje, że koniecznie chce korygować tor mojej jazdy. <zolta> 
wyłacz systemy które cie wkuzają tak zrobiłem i mam  spokoj!!
4. HOLD - zawsze po odpaleniu trzeba uruchamiać system od nowa, nie zapamiętuje tego, że już ten system był uruchamiany wcześniej.
przyzwyczaj sie i nie denerwuj !

Offline Mr. Nowy

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 148
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #16 dnia: 10-09-2019, 21:25:32 »
3. System utrzymania pasa ruchu - trochę nadpobudliwy i koniecznie chce aby jechać przy środku drogi. Zazwyczaj jade przy prawej krawędzi co powoduje, że koniecznie chce korygować tor mojej jazdy. <zolta> 
wyłacz systemy które cie wkuzają tak zrobiłem i mam  spokoj!!

Tak tez robie..tylko wiem, że w innych markach system ten działa znacznie lepiej.
Toyota Corolla HB 2.0 Hybrid Dynamic Force Executive + VIP

Offline Pedros

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 107
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #17 dnia: 11-09-2019, 07:50:21 »
Jakość spasowania karoserii pozostawia trochę do życzenia. Najsłabiej wyglada miejsce połączenia zderzaka z nadkolem, które nie jest w jednej płaszczyźnie. Czy też to zauważyliście?
Spritmonitor.de" border="0
TS 2.0 Comfort + style + tech

Offline czp

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 736
    • moja strona
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #18 dnia: 11-09-2019, 10:19:39 »
Widziałem w salonie i nie jest to spasowanie super, a na mojej Corolli poprzedniej generacji też jest podobnie - po prostu masowa produkcja.

Niestety  te spasowania pozostawiają wiele do życzenia.
Spalanie - Motostat.pl

Offline Pedros

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 107
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #19 dnia: 11-09-2019, 10:39:58 »
To mnie trochę uspokoiłeś, bo jutro mam zaplanowany odbiór. Chyba profilaktycznie sprawdzę grubość lakieru tu i tam - nic nie kosztuje, a rozwiewa wątpliwości.
Spritmonitor.de" border="0
TS 2.0 Comfort + style + tech

Offline Pedros

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 107
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #20 dnia: 12-09-2019, 20:54:10 »
Auto sprawdzone miernikiem i lakier od 80 do 130, więc jest ok. Pooglądałem inne w salonie i wychodzi na to, że taka jakość i TTTM  :-)
Spritmonitor.de" border="0
TS 2.0 Comfort + style + tech

Offline Leeso

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #21 dnia: 30-09-2019, 10:34:02 »
Witam,
Czy zaobserwowaliście u siebie hałas z przedniego zawieszenia (zapewne zaciski) przy zatrzymywaniu się? (TS 1.8 hybryda).

Offline czp

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 736
    • moja strona
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #22 dnia: 30-09-2019, 10:44:07 »
Przy jedzie próbnej 1,8 hybrydą też to zauważyłem takie puknięcia przy zatrzymywaniu a obecny w aucie przedstawiciel ASO Toyoty oznajmił mi, że hybrydy tak mają i tak ma być. 

Czy to prawda to nie wiem :)
Spalanie - Motostat.pl

Offline JakubM83

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 38
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #23 dnia: 21-10-2019, 10:40:11 »
Jeżdze sobie aktualnie nowym Aygo i focusem, jednak w przyszłym roku chce za focusa kupic nowa corolle 1.6, czy rzeczywiście nowy model jest głośny?, czy to incydentalne problemy z uszczelkami?
Chodzi mi o predkości 110-140.

Remek

  • Gość
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #24 dnia: 21-10-2019, 12:24:13 »
Kiepskie wyciszenie to cecha każdej toyoty, najlepiej przejechać się autem i ocenić. Idealnie to wyporzyczyć auto na weekend i wtedy wyrobić sobie opinię.

Offline czp

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 736
    • moja strona
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #25 dnia: 21-10-2019, 14:32:34 »
Moim zdaniem nowa generacja XII jest troszkę cichsza od generacji XI którą mam z naciskiem na troszkę !
Spalanie - Motostat.pl

Offline pawel_zg

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 185
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #26 dnia: 21-10-2019, 17:07:12 »
Moje poprzednie auto Golf VI fabrycznie miało problem z uszczelkami i było słychać świst a teraz w Corolli TS jest jak dla mnie cisza :)
Corolla TS Kombi 1.2 Turbo
Comfort + Style + Tech
Imperial Red

Offline Dragster

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 438
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #27 dnia: 21-10-2019, 19:06:18 »
Porównują z Insignią A ST, ciszej jest w Corolli mimo że to auto mniejsze. Prowadzi się równie dobrze jak Insignia z FlexiRide.
Spritmonitor.de" border="0

TS 2.0 Executive +VIP +JBL

Offline zbych

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 138
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #28 dnia: 21-10-2019, 19:56:58 »
Mam porównanie nowej Corolli 1,6 a CHR-ki 1,2  to w Corolli ciszej.

Offline PabloPL

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: COROLLA 2019 - Co boli
« Odpowiedź #29 dnia: 06-11-2019, 18:34:26 »
Przy jedzie próbnej 1,8 hybrydą też to zauważyłem takie puknięcia przy zatrzymywaniu a obecny w aucie przedstawiciel ASO Toyoty oznajmił mi, że hybrydy tak mają i tak ma być. 

Czy to prawda to nie wiem :)

Ja niedawno odbywałem jazdę testową taką właśnie Toyotą i słyszałem dokładne to samo. Więc to nie był problem tego akurat egzemplarza a jest to powszechne. Trochę to odbiera radość z jazdy, gdzie to mamy się rozkoszować ciszą jeżdżąc na silniku elektrycznym. A że mówią, że taki już urok to co można? Ano wypiąć się na nich i kupić coś innego.
A właśnie waham się czy kupić Corollę TS z silnikiem 2.0 Dynamiczny Fotce, ale to wnętrze tych Toyot jest takie biedne i ten sterczący tablet. Czemu nie można było zrobić tak jak w poprzedniej Corolli? Auto za 140 tys. powinno cieszyć. Na Lexusa za ponad 200 tys. to mnie nie stać ????