Hej
Ja zamawiałem auto końcem kwietnia br. z odbiorem na początek lipca br. Niestety termin ten się przesunął na koniec lipca/początek sierpnia.
Portal "Moja Toyota" niestety w zakresie odbioru samochodu u mnie nie działa. Cały czas prosi o cierpliwość
Portal jest tak użyteczny jak armia żelaznego banku w "Grze o Tron" podczas obrony Królewskiej Przystani
Co do gratisów..mi na nich nie zależało. Bardziej na samochodzie ponieważ miałem już plany związane z posiadaniem nowej corolli. W związku z tym, po "perypetiach" z obsługą klienta w Toyota Motor Polska, zaproponowano mi samochód zastępczy na okres do odbioru samochodu. Na tym mi zależało i to otrzymałem.
Moja rada ..o ile mogłaby być pomocna. Skontaktuj się z adresem klient@toyota.pl z pytaniem o historię zamówienia - łącznie z tym czy samochód został już wyprodukowany, jeśli tak to kiedy. Zapytaj gdzie się obecnie znajduje, w jakich dniach pluje się jego transport do kraju. To oni wiedzą - po moich perypetiach z nimi podano mi dokładnie te informację. Na całe szczęście mój samochód jest już wyprodukowany i jest w drodze do kraju. Droga taka niestety trochę trwa....półtorej miesiąca do dwóch
Zapytaj się również w jakim trybie został Twój samochód zamówiony przez dilera ...czy przypadkiem nie jest to tryb NCO.
Niestety mi zamówiono samochód w tym trybie. Jak mi wyjaśniono
"NCO (Non Covered Orders) jest to zamówienie specjalne zawierające samochody, które nie znalazły się w regularnym planie produkcji. Przy zamówieniu NCO może ulec zmianie czas dostawy samochodu." Tak więc póki co czekam ...jeżdżąc zastępczakiem...nawet fajny - Auris 1.8 w Hybrydzie