Autor Wątek: Android Auto, Carplay  (Przeczytany 459649 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline EliEli

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 475
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1260 dnia: 16-09-2020, 14:09:01 »
pliki kwi mają taki sam rozmiar jak w poprzednich archiwach
Pytanie czy mają taką samą sumę kontrolną :)

Offline toybob123

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 82
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1261 dnia: 16-09-2020, 14:11:28 »
pliki kwi mają taki sam rozmiar jak w poprzednich archiwach
Pytanie czy mają taką samą sumę kontrolną :)
Podejrzewam że zmieniła się tylko wersja więc rozmiar zostaje ten sam a zmienia się tak jak mówisz CRC. Wszystko po to żeby serwis łatwo wiedział kto sam robił update.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Corolla sd 1.8 hsd Comfort Tech

Offline apek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1017
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1262 dnia: 16-09-2020, 14:49:59 »
Albo dlatego, że 300/400 zł od samochodu na ulicy nie leży. U mnie wszystko ładnie śmiga.
Toyota Corolla Sedan VII, Toyota Corolla Sedan Hybrid XII - sprzedana, RAV 4 (5th gen) Executive, AWDi, Skyview

Offline toybob123

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 82
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1263 dnia: 16-09-2020, 14:52:53 »
Albo dlatego, że 300/400 zł od samochodu na ulicy nie leży. U mnie wszystko ładnie śmiga.
No jasne, że nie leży. Aczkolwiek ja wolę poczekać na oficjalna informacje, że można samemu aktualizować bez utraty gwarancji. Co z tego, że zaoszczędze jak stracę gwarancję.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Corolla sd 1.8 hsd Comfort Tech

Offline lukasz1983

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1264 dnia: 16-09-2020, 15:38:03 »
bez chasla to lipa  :-(

Offline lukasz1983

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1265 dnia: 16-09-2020, 15:39:42 »
hasla :) :-)

Offline apek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1017
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1266 dnia: 16-09-2020, 16:16:58 »
Albo dlatego, że 300/400 zł od samochodu na ulicy nie leży. U mnie wszystko ładnie śmiga.
No jasne, że nie leży. Aczkolwiek ja wolę poczekać na oficjalna informacje, że można samemu aktualizować bez utraty gwarancji. Co z tego, że zaoszczędze jak stracę gwarancję.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ja mam auto w leasingu, ale jakoś utratą gwarancji się nie przejmuję. To tylko software. Poza tym przed rocznym przeglądem aktualizowałem sobie audio i nikt mi niczego nie mówił, że straciłem gwarancję. Nie pamiętam zapisów, czy samodzielne wgranie oficjalnego oprogramowania z oficjalnej strony powoduje utratę gwarancji.
Toyota Corolla Sedan VII, Toyota Corolla Sedan Hybrid XII - sprzedana, RAV 4 (5th gen) Executive, AWDi, Skyview

Offline Vini

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1267 dnia: 16-09-2020, 18:02:38 »
Nowe paczki do retrofit są dostępne do pobrania z Toyoty, USB 1 do 3. Wydaje mi się, że mogą być to już finalne wersje, które trafią do dealerów. Na razie wrzucam linki, przyjrzę się ich zawartości dopiero później:

Nazwy, daty, oraz wielkość plików nie zmieniła się.

Offline andy56

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 48
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1268 dnia: 16-09-2020, 18:11:43 »
Nazwy, daty, oraz wielkość plików nie zmieniła się.
Zgadza się , wydaje się że to te same pliki tylko zabezpieczone hasłem...

Offline PLS

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 332
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1269 dnia: 16-09-2020, 20:21:51 »
Po aktualizacji zauważyłem, że po wciśnięciu przycisku słuchawki telefonicznej na kierownicy nie pojawia się moduł obsługujący telefon na ekranie przed kierowcą, tylko obsługa telefonu włącza się na ekranie multimediów.
Szkoda, bo obsługiwałem to zawsze z ekranu przy kierownicy
Też to zauważyliście czy tylko u mnie to się "popsuło"?

Wysłane z Galaxy S20 przy użyciu Tapatalka


Offline Portowiec

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1270 dnia: 16-09-2020, 20:28:17 »
Po aktualizacji zauważyłem, że po wciśnięciu przycisku słuchawki telefonicznej na kierownicy nie pojawia się moduł obsługujący telefon na ekranie przed kierowcą, tylko obsługa telefonu włącza się na ekranie multimediów.
Szkoda, bo obsługiwałem to zawsze z ekranu przy kierownicy
Też to zauważyliście czy tylko u mnie to się "popsuło"?

Wysłane z Galaxy S20 przy użyciu Tapatalka
Też to zauważyłem. Uważam to za dużą stratę ponieważ teraz muszę dotykać ekranu aby gdzieś zadzwonić. Wcześniej robiłem to z poziomu kierownicy i z ekranu przed nią.

Offline Arnik

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 56
    • spritmonitor
  • Samochód:: Corolla TS 2.0
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1271 dnia: 16-09-2020, 20:33:20 »
Uff nie będę opisywał całości instalacji bo dotknęły mnie wszystkie opisywane problemy które opisywaliście przy DCU DA02. ostatecznie wyszła taka kolejność  USB1/USB2/USB1 i ...USB4. Jak chciałęm dać USB3 po USB2 to wywalało błedy. Po tym miałem zaktualizowane tylko MEU do FA10. Po ok 2 tygodniach jeszcze raz sformatowałem pena i ponownie wgrałem pliki USB3 (nie ściągałem ponownie tylko miałem wgrane na komputer przy pierwotnej próbie). Dzisiaj włożyłem pena do stacji i po 30 minutowym mieleniu wszystko pięknie się wgrało. Po tym wrzuciłem USB1-bez reakcji. System nie dał informacji o przesłaniu nowych ustawień do Toyoty i po sprawdzeniu na Toyota more że dalej mam MM17 wymusiłem wysłanie ustawień w stacji (bodajże SETUP/Toyota online/wyślij ustawienia. Bezpośrednio po tym po zalogowaniu na Toyota More mam:HARMANMM19RETROTOY.
Bardzo dziękuję kolegom za zgłaszane w tym temacie uwagi i podstawiane linki

Offline Vini

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1272 dnia: 16-09-2020, 20:35:01 »
Też to zauważyliście czy tylko u mnie to się "popsuło"?

Tak jest.
W zamian, na android masz asystenta głosowego, który ponoć działa dobrze, nie testowałem.
W moim przypadku, Siri "gada" po angielsku, ale nie narzekam.
Plusów Carplay jest zdecydowanie więcej.

Offline apek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1017
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1273 dnia: 16-09-2020, 20:54:31 »
Asystent działa dobrze. Mówisz "Ok google" i np. napisz sms do: xxxx. Dyktujesz, potem asystent pyta czy chcesz wysłać, czy zmienić. Działa tak jak na telefonie, bo inaczej się nie da. Jak korzystałeś kiedyś z asystenta w telefonie, to wiesz, jakie komendy działają.
Toyota Corolla Sedan VII, Toyota Corolla Sedan Hybrid XII - sprzedana, RAV 4 (5th gen) Executive, AWDi, Skyview

Offline Portowiec

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Android Auto, Carplay
« Odpowiedź #1274 dnia: 16-09-2020, 20:57:00 »
Asystent działa dobrze. Mówisz "Ok google" i np. napisz sms do: xxxx. Dyktujesz, potem asystent pyta czy chcesz wysłać, czy zmienić. Działa tak jak na telefonie, bo inaczej się nie da. Jak korzystałeś kiedyś z asystenta w telefonie, to wiesz, jakie komendy działają.
Asystenta uruchamiamy z poziomu kierownicy?


 

Beesafe.pl