Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa  (Przeczytany 3987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Arturas

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 354
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #45 dnia: 12-08-2020, 20:03:00 »
Byłem dzisiaj i zajęło to fachowcom godzinę. Po wyjeździe pierwszy raz zobaczyłem na HA naładowanie baterii w 67% jadąc po mieście. Byłem w szoku.  :o
Spalanie - Motostat.pl

Offline michaelslay90

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #46 dnia: 13-08-2020, 10:46:51 »
Byłem dzisiaj i zajęło to fachowcom godzinę. Po wyjeździe pierwszy raz zobaczyłem na HA naładowanie baterii w 67% jadąc po mieście. Byłem w szoku.  :o

wydaje mi się że też lepiej idzie na samym EV Mode, przed upgradem dosyć szybko startowała benzyna a teraz widzę że ma lepszą tolerancję

Offline tomsan

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 210
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #47 dnia: 13-08-2020, 12:30:01 »
Ja dzis zostawilem auto na pelnym sloncu. Po russeniu klima chodzila na full mimo to dlugo jechalem na elektryku zjadajac bardzo powoli paski. Nie slysze tez aby wentylator baterii szalal wiec cos panowie z Japonii poprawili ale sie nie dowiemy ;) mam wrazenie ze auto ma teraz lepsze wyniki spalania mimo upalu....moze to subiektywne :)

Offline pluto

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 444
  • Płeć: Mężczyzna
    • Auris
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #48 dnia: 13-08-2020, 14:16:33 »
Byłem dzisiaj i zajęło to fachowcom godzinę. Po wyjeździe pierwszy raz zobaczyłem na HA naładowanie baterii w 67% jadąc po mieście. Byłem w szoku.  :o

U mnie naładowanie w mieście dochodzi do 70,98% i na tej wartości się zatrzymuje. W tym roku miałem takie wskazania 5 razy i zawsze równo 70,98 - przypadek  :o
Przy najbliższym przeglądzie technicznym przejdzie akcję serwisową - byle nic nie zepsuli  :wallbash:

Skoda Octavia III FL STYLE 1,5 TSI DSG 150 KM 2019r.
      4,30 l/100 km     Toyota Yaris III FL HYBRID 1.5 100 KM 2017r.

Offline faciulula

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 166
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #49 dnia: 04-09-2020, 13:41:27 »

Offline AgaDanTos

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #50 dnia: 14-09-2020, 21:28:21 »
Autko kupione w lipcu. Przejechane 2tys km do 29 sierpnia kiedy to zmieniłem na nowy soft z akacji serwisowej. Do tej pory wszystko gra. Nie zauważyłem żadnych większych różnic. Serwis około godziny. Żadnych błędów wszystko wgrane bez problemów zatem mam wrażenie że pośredni test beterii też wypadł pozytywnie. Podobno gdyby bateria bądź coś odbiegało od normy soft by się nie wgrał.
Toyota Avensis (2006) kombi 2.2 177KM na Toyota Auris (2014)TS HSD.

Offline faciulula

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 166
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #51 dnia: 16-09-2020, 00:40:03 »
Na tą akcje serwisową pojawił się w końcu Technical Service Bulletin nr 20SMD-058 o nazwie "Power Management ECU/Intelligent Power Module on Certain Prius, Prius+ & Auris HV". Data publikacji 09/09/2020

Offline tomsan

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 210
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #52 dnia: 16-09-2020, 14:43:24 »
Na tą akcje serwisową pojawił się w końcu Technical Service Bulletin nr 20SMD-058 o nazwie "Power Management ECU/Intelligent Power Module on Certain Prius, Prius+ & Auris HV". Data publikacji 09/09/2020

Dzieki, biuletyn mowi tylko:
Risk type: Injuries
Specific transistors in the boost converter of the Intelligent Power Module (IPM) can be damaged by the high thermal stress caused by repeated driving under certain high-load driving patterns (e.g. from a stop, applying nearly full throttle and then gradually further accelerating to full throttle). This may cause the hybrid system to be shut down without entering a failsafe mode. As a result the vehicle may lose motive power while driving at higher speeds, increasing the risk of an accident. /
Measures taken by economic operators: Recall of the product from end users (By: Importer)

Description:  Model code: Auris HV (ZWE186), Prius (ZVW30), Prius+ (ZVW41).

Country of origin: Japan

Alert submitted by: Portugal

Products were found and measures were taken also in: Bulgaria, Denmark, Finland, Greece, Iceland, Iceland, Ireland, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia


Czyli reasumujac- nie ruszac z pedalem do dechy w lato na pelnym zaladunku auta i to np pod gorke ;) zapewne nowy soft ogranicza wczesniej prad tranzystorow.
Jako ciekawostke dodam ze tryb jazdy Power zwieksza napiecie przetwornicy do zdaje sie 650V

Offline faciulula

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 166
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #53 dnia: 23-09-2020, 09:43:14 »
Jest jakiś update w akcji serwisowej 20SMD-058 z dnia 20/09/2020. @tomsan masz wykupiony dostęp do Toyota-Tech?

Offline Colin

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 406
Odp: Auris hybrydowy i Prius - akcja serwisowa
« Odpowiedź #54 dnia: 27-09-2020, 20:55:41 »
Oprogramowanie raz wypuszczone nie uległo zmianie 20.09.2020. Generalnie program pięknie obcina natężenie prądu dopuszczalne przy największym obciążeniu tranzystorów bloku sterującego mocą podczas jazdy piecem. Mówiąc po naszemu obcina moc auta w specyficznych warunkach pracy dla ochrony elementów. Ot takie proste rozwiązanie a konsument nieświadomy.
« Ostatnia zmiana: 27-09-2020, 20:57:18 wysłana przez Colin »
Omotenashi