Jeździłem 1.5 eTSI. I w trybie sport nie ma żadnych osławionych "lagów". A w normal jeździ podobnie jak O3 1.4 DSG.
Hybryda 2.0 jedzi b. dobrze (jako jedyna Corolla). Tyle że jest ok. 13 tys. droższa od porównywalnego wyposażeniowo Leona.
Hmm ja mam 176 cm, więc na wysokość mi akurat pasuje. Wiem, że to jest problem dla wysokich. Co do silnika, to eTSI nie brałem pod uwagę - toyota zjadła zęby na hybrydach, a w VW to dziewiczy projekt, plus lubią sobie potestować na klientach (niestety coraz więcej firm tak robi). Dodatkowo nie wiem jak stoją z awaryjnością nowe DSG, bo pierwsze nie były demonami wytrzymałości i jeszcze drogie w naprawie. To trochę za dużo niewiadomych jak na mnie.
Biorę pod uwagę tylko 2.0 HSD i to niestety też jest jeszcze niewiadoma. Toyota też miała wtopy - mam w domu 2.2 D-CAT więc wiem, że nikt w dzisiejszych czasach nie ma czystego konta.