Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Aktywacja usług sieciowych - MyT  (Przeczytany 991 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lukaszcpl

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 4
  • Samochód: C-HR
  • Skąd: Włodawa
Aktywacja usług sieciowych - MyT
« dnia: 23-09-2020, 20:15:27 »
Dzień dobry,
rozpocząłem niedawno przygodę z C-HR i męczę się z aktywacją usług sieciowych. Nie mogą aktywować ich w aplikacji MyT. Przeszedłem dwa kroki i stoję.
Usuwanie auta i dodawania ponownie nic nie dało.
Problem mam na dwóch telefonach oraz po zalogowaniu na komputerze.
Wcześniej jak klikałem przycisk "Wykonałem wszystkie kroki" to nic się nie działo. Teraz przy próbie aktywacji dostaje komunikat, że coś poszło nie tak i żeby spróbować później. Może mają jakiś problem z tą usługą?
Ktoś napotkał takie problemy?

Offline Jacek14

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 370
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Camry Hybrid
  • Skąd: Sójki
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #1 dnia: 24-09-2020, 06:58:49 »
Ktoś napotkał takie problemy?
Ja aktywacje robiłem w zeszłym roku chyba w lipcu i wtedy trzeba było jechać do dealera i podpisac jakiś papierek.

Offline Krisman

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 695
  • Samochód: RAV4 2.0 4x4 AT
  • Skąd: Szczecin
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #2 dnia: 24-09-2020, 07:14:26 »
Ja w tym miesiącu kupiłem auto i też wymagane było podpisanie zgód (RODO)

Offline ArtFoto

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Samochód: Toyota
  • Skąd: Tarnów
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #3 dnia: 24-09-2020, 08:24:42 »
Dzień dobry,
rozpocząłem niedawno przygodę z C-HR i męczę się z aktywacją usług sieciowych. Nie mogą aktywować ich w aplikacji MyT. Przeszedłem dwa kroki i stoję.
Usuwanie auta i dodawania ponownie nic nie dało.
Problem mam na dwóch telefonach oraz po zalogowaniu na komputerze.
Wcześniej jak klikałem przycisk "Wykonałem wszystkie kroki" to nic się nie działo. Teraz przy próbie aktywacji dostaje komunikat, że coś poszło nie tak i żeby spróbować później. Może mają jakiś problem z tą usługą?
Ktoś napotkał takie problemy?
Hej, U siebie tez aktywowalem uslugi sieciowe. po zaakceptowaniu i krok po kroku zgodnie z podpowiedziami utknalem na 3 kroku bodajże. tez nie wiedziałem co dalej, z poziomu aplikacji zglosilem problem, ale zanim odpowiedzieli to po 2 dniach usługi sieciowe zostały aktywne i mam mozliwosc podgladu spoosbu jazdy, trasa na mapce, zuzycie paliwa itp. Nie wiem czy to mialo wplyw ale byl to piatek, a w poniedzialek juz dzialalo :)

Offline Colin

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 438
  • Skąd: Motomachi, JPN
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #4 dnia: 27-09-2020, 19:58:08 »
Usługa nie będzie działać dopóki nie zostanie włączona. Po podpisaniu konkretnego dokumentu przez właściciela pojazdu w ASO
Omotenashi

Offline K602

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota C-HR FL 2.0 HSD
  • Skąd: Warszawa
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #5 dnia: 28-09-2020, 07:28:24 »
Kto Wam te samochody sprzedaje? Przecież poinformować o takich rzeczach, to obowiązek handlowca... i tak jak pisze Colin. Należy podpisać papierek w ASO, aby to działało (też nie aktywuje się od ręki, tylko w ciągu kilku dni/kilkunastu godzin).
SAP ABAP Certified Developer | Chief Specialist

Offline ArtFoto

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Samochód: Toyota
  • Skąd: Tarnów
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #6 dnia: 05-10-2020, 09:44:03 »
Usługa nie będzie działać dopóki nie zostanie włączona. Po podpisaniu konkretnego dokumentu przez właściciela pojazdu w ASO
Nie trzeba w ASO. W aplikacji udzielasz stosowanych pozwoleń :). Sam tak uczyniłem i działa.

Offline Colin

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 438
  • Skąd: Motomachi, JPN
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #7 dnia: 05-10-2020, 15:49:38 »
Bo miałeś ja już w ASO wlaczoną
Omotenashi

Offline K602

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód: Toyota C-HR FL 2.0 HSD
  • Skąd: Warszawa
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #8 dnia: 05-10-2020, 16:32:57 »
Dokładnie...
SAP ABAP Certified Developer | Chief Specialist

Offline zibzet

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Samochód: Corolla E12, Auris I
  • Skąd: Wrocław
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #9 dnia: 05-10-2020, 16:53:39 »
A ja nie zgadzam się z przedmówcami. Po 10 mies. użytkowania C-HR podjąłem kolejną próbę połączenia. Po wcześniejszych nieudanych próbach teraz impulsem stał się nowy telefon ...
Bez żadnych podpisów u dealera, w piątek udało mi się wykonać tylko 2 kroki, po czym ku mojemu zaskoczeniu w sobotę zorientowałem się, że wszystko jest już aktywne. Tego samego dnia byłem na I przeglądzie i dzięki MyT mogłem się zorientować, że samochód wyjechał z kanału  po 38 min i ponad godzinę stał na myjni.  :o Tak wyglądał dwugodzinny przegląd u jednego z dealerów we Wrocławiu.

Offline hawrok

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Samochód: Yaris III
  • Skąd: Rzeszów
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #10 dnia: 05-10-2020, 21:08:47 »
Potwierdzam. Również się z tym męczyłem bezskutecznie. Ale po kilku dniach jak wrocilem do aplikacji to sie okazalo ze wszystko jest aktywne. Przy okazji innej sprawy pytalem o to ASO i twierdzili ze mam podpisac jakies zgody zeby zadzialalo. Ale zaczelo dzialac zanim sie dnich wybralem ;)

Offline Krisman

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 695
  • Samochód: RAV4 2.0 4x4 AT
  • Skąd: Szczecin
Odp: Aktywacja usług sieciowych - MyT
« Odpowiedź #11 dnia: 05-10-2020, 21:28:49 »
Ja jak sprawdziłem papiery związane z kupnem auta, znalazłem i ten ze zgodą o przystąpienie do programu wraz z innymi o przetwarzaniu danych itp.