Toyota Klub
.: GARAŻ :. => Prius => Wątek zaczęty przez: crazy4volvo w 13-12-2020, 19:49:15
-
Trafiło w końcu i na mnie. Dziś, tj 2020-12-13, między 16 a 18:40 na warszawskim Muranowie w ruch poszła szlifierka. Samochód zaparkowany w całkiem eksponowanym miejscu, a jednak... Policja mówi, że coś się dzieje od miesiąca.
-
Czyste draństwo. Współczuję...
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
-
Masakra jakby policja chciała to by po nitce do kłębka doszli kto i co .Bo nie kradną tego żeby zrobić ozdobę na stół ,tylko na złom .Kolega się zdziwił jak ładnych parę lat temu z Deawo ukradli mu chłodnicę . :|
-
Kradną dla palladu którego w hybrydach toyoty i lexusa jest najwięcej.
-
OT bo policja jest zajęta czymś
innym. Współczuwam problemu 
Pozdr,
n.
(http://images.spritmonitor.de/1199661_2.png)
-
To był zespół artystyczny górali z Kaukazu. Wyjęli łącznie jakieś 5 katalizatorów z P2 w mojej okolicy, ale zdaje się, że da się im udowodnić tylko 1 (wystąpili w biały dzień przed kamerami, nie przeszkadzali im ani przechodzący obok ludzie, ani uber, który popatrzył przez chwilę i pojechał).
Tak bardziej technicznie - mam teraz kat. JMJ i sensor Blue Print - błędów brak.
-
Czyli złapali ich?
Swoją drogą artykuł w roli głównej którego niestety syn mojego kolegi z pracy. Celowo go przejechał pijany Ukrainiec 

https://www.onet.pl/informacje/onetszczecin/szczecin-wypadek-podczas-proby-obywatelskiego-zatrzymania-zarzuty-i-areszt/rmzb0t4,79cfc278
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
-
Swoją drogą artykuł w roli głównej którego niestety syn mojego kolegi z pracy. Celowo go przejechał pijany Ukrainiec
https://www.onet.pl/informacje/onetszczecin/szczecin-wypadek-podczas-proby-obywatelskiego-zatrzymania-zarzuty-i-areszt/rmzb0t4,79cfc278
Przykra sprawa.
Mówili o tym wczoraj w dzienniku (tylko nie podali narodowości kierowcy)
Trzymam za chłopaka kciuki !!!
Kocham ukrów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto i po co ich tutaj sprowadza ?
-
Kocham ukrów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto i po co ich tutaj sprowadza ?
Ojojojjj... Kolega chyba jeszcze nie wytrzeźwiał po sylwestrze... Ciekawe kiedy Brytyjczycy, Niemcy, Norwegowie i mieszkańcy jeszcze kilku innych krajów, w których stanowimy tanią siłę roboczą powiedzą to samo Polakach...???
-
Tomery, ostatnie ostrzeżenie :czerwona:
Nad problemem znikania katów z P2 pracuję, także pozostańcie nastrojeni. Spróbujemy sprawę nieco utrudnić.
-
Ciekawe czy to zatrzyma złodzieji
https://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CONVERTER-GUARD-CAT-CLAMP-LOCK-TOYOTA-PRIUS-PRIUS-AURIS-CH-R-CT200H-/264471135724
Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
-
Ja dziś odebrałem prototyp, czeka na przymiarkę.
Myślę, że w ciągu tygodnia-dwóch będzie gotowy produkt zabezpieczający (a co najmniej bardzo utrudniający) kradzież obydwu katów z P2.
-
Wszyscy właściciele P2 czekają na jakieś sensowne i niedrogie rozwiązanie.
-
Wczoraj był montaż i pierwsze testy. Jeśli nasz Pan Tester sam się nie udzieli, to postaram się sam odpowiedzieć na ewentualne pytania.
Dziś były nanoszone ostatnie poprawki i (mam nadzieję) ostatni prototyp poszedł do produkcji.
Jeśli dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu będzie gotowy produkt. Przymierzymy, przejedziemy, jeśli wszystko zagra tak, jak jest planowane, to ruszamy z serią.
Osłona jest robiona tak, żeby nic nie wiercić, nie gwintować i żeby każdy średnio uzdolniony właściciel mógł ją zamontować sam, o ile tylko dysponuje kanałem i godziną wolnego czasu (z przerwą na piwo/fajkę*). *niepotrzebne skreślić
Ma uniemożliwiać (a co najmniej bardzo mocno utrudniać) zarówno wycięcie jak i wyjęcie (jeśli by już jakiś ambitny dał radę przez nią coś uciąć) obydwu katów.
Nie zmniejsza prześwitu auta (patrząc z boku nie wystaje poniżej podłużnic pod kabiną), jak również jest na tyle pancerna, że w razie zawadzena o coś nie pozwija się i nie urwie.
Cenowo w granicach 550 brutto (czekam na finalną wycenę po ostatnich poprawkach). W zestawie instrukcja montażu, podkładki i nakrętki montażowe (do wyboru zwykłe lub zrywalne) i choinka o zapachu kokosowym do malucha :grin:
Gdyby ktoś był zainteresowany szczegółami, to proszę do mnie na marcin(zwierzę człekokształtne)3vz.pl
-
Witam
Znajomemu wycieli w nocy z piątku na sobotę.
Podeślij szczegóły.
Pozdrawiam.
Darek
-
Witam
Znajomemu wycieli w nocy z piątku na sobotę.
Podeślij szczegóły.
Pozdrawiam.
Darek
Jasne, puść mi maila, zaraz odpiszę.
-
Do P3 też będzie?
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
-
Pracujemy nad tym - robiłem wstępne pomiary na Aurisie II, ale gdyby ktoś chciał pomóc podstawiając P3 do przymiarek to ja jestem otwarty na oścież i na pewno się zrewanżuję jak to tylko ja potrafię ;)
-
To jakaś zorganizowana akcjia w Krakowie w poniedziałek rano też się pozbyłem :-(
-
Niestety, cena dwóch katów w skupie to ponad 4k, także złodziejstwo się pleni :(
-
@Marcin, sprawdź PW
...ps doczytałem że Bochnia, niestety mieszkam w Warszawie...
-
Czy ktoś miał problemy z odszkodowaniem z AC za kradzież katalizatora? PZU mi wyceniło na....... 141 zł :thumbdown:
-
A opcja rozliczenia bezgotówkowego?
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
-
A opcja rozliczenia bezgotówkowego?
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
teraz to już chyba za późno
-
Pierwsza kwota którą wylicza ubezpieczyciel zawsze jest na zasadzie "szukam frajera" o wiele zaniżona.
-
A opcja rozliczenia bezgotówkowego?
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
teraz to już chyba za późno
To zależy co masz wpisane w polisie. Jeśli masz opłacony wariant ASO to nie jest za późno.
-
Nawet jak się zgodził, jeszcze można dochodzić roszczeń na podstawie faktury, a wypłaconą kwotę zaliczyć na poczet kosztów naprawy, lub wziąć speców, dzielimy się wtedy kasą, ale często się to opłaca.
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
-
pewnie tylko kropla w morzu, ale zawsze coś...
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-targowek-kradziez-samochodowych-katalizatorow-4944435
-
[Duża ilość niecenzuralnych słów] mać! :embarassed:
Dzisiaj rano podchodzę do samochodu i jakoś tak wydawało mi się, że coś mi zwisa od spodu auta... niestety zwisały resztki tłumika i kabel po sondzie lambda. :wallbash:
Szczerze nie życzę nikomu tego uczucia, dlatego apel mądrego po szkodzie Polaka - zabezpieczajcie auto jak możecie. Montujcie osłony. Niech nakryją tych skurkowańców na gorącym uczynku. :czerwona:
Pytanie dla nieszczęśników, którym się trafiło to samo co mnie - jak sobie poradziliście z tym co zostało? Uniwersalny katalizator / dedykowany z JMJ czy może najprościej i najtaniej - strumienica?
Nie ukrywam, że po takim przykrym doświadczeniu obawiam się, że niemili Panowie znowu kiedyś będą schylać się pod mojego Priusa, więc z tego powodu myślę nad strumienicą. Diagnosty się za bardzo nie obawiam, ale pytanie czy nie będzie "siało" błędami na sondzie lambda... przerabiał to już ktoś?
-
Ehh, jak zwykle jak się za coś już wezmę to jest o miesiąc za późno... :wallbash:
W przyszłym tygodniu już na pewno bedzie finalny prototyp do P2, produkcja to kwestia kolejnego tygodnia, max dwóch.
Co do kata to uniwersalny powinien wyrobić na tyle, żeby lambda widziała to, co ma widzieć. Wrzuciłbym ceramicznego Magnaflowa - jest najbliższy wymiarami oryginałowi, cenowo akceptowalny, a i jakościowo daje radę lepiej niż jakieś wynalazki.
-
Co do kata to uniwersalny powinien wyrobić na tyle, żeby lambda widziała to, co ma widzieć. Wrzuciłbym ceramicznego Magnaflowa - jest najbliższy wymiarami oryginałowi, cenowo akceptowalny, a i jakościowo daje radę lepiej niż jakieś wynalazki.
Któregoś konkretnie masz na myśli? Bo na allegro widzę sporo katalizatorów o tej nazwie, różne typy.
A w sumie nawet nie wiem jakie średnice rur są w Priusie, bo jakby to powiedzieć... jestem świeżo okradziony, nawet nie miałem jak tego zmierzyć :(
Podejrzewam, że Ci złodzieje czytają takie fora jak te, więc taki mój osobisty apel/życzenia noworoczne:
"Żeby wam **** ręce uschły!"
-
Ja kupuję takie, bo nie gniją tak jak zwykłe, poza tym są na tyle kompaktowe, że idzie je zmieścić w wiele miejsc, gdzie jest ciężko upchać co innego.
https://allegro.pl/oferta/katalizator-magnaflow-52mm-euro-5-49954-9961214102
albo metalowe:
https://allegro.pl/oferta/katalizator-sport-metalowy-magnaflow-52mm-59954m-7358451257
Nie mówię, że konkretnie ten masz kupić, po prostu lubię je, fajnie się spawają i spełniają swoją funkcję.
Co do średnicy rur to tak pi razy oko 45-50, na pewno nie więcej.
-
Mimo wszystko ponawiam pytanie o strumienicę - stosował to ktoś w Priusie?
Czy poza niezgodnością "ekologiczną" daje to jakieś negatywne skutki w samym użytkowaniu samochodu? Chodzi mi o check engine itp.
-
Mimo wszystko ponawiam pytanie o strumienicę - stosował to ktoś w Priusie?
Czy poza niezgodnością "ekologiczną" daje to jakieś negatywne skutki w samym użytkowaniu samochodu? Chodzi mi o check engine itp.
Jeśli za tym jest lambda, to będzie check.
-
Takie pytanie w temacie katalizatorów "uniwersalnych".
Teoretycznie w Priusie są 2 katalizatory (i te właśnie mi buchnęli), ale sonda jest między nimi. Czy dobrze rozumiem, że aby nie świecił check engine to wystarczyło by zamontować jeden taki katalizator uniwersalny, a za nim sondę lambda?
U mnie kat jest ucięty w miejscu zaznaczonym na czerwono:
(https://images92.fotosik.pl/466/6c7acdc396e9f047m.png) (https://images92.fotosik.pl/466/6c7acdc396e9f047.png)
Zastanawiam się nad zakupem takiego zestawu:
https://allegro.pl/oferta/toyota-prius-katalizator-1-5-16v-03-09-1741021490-10020796517
lub takiego:
https://allegro.pl/oferta/katalizator-toyota-prius-1-5i-16v-1nz-fxe-11-2003-9265858001
Niby te same numery części, a w tym drugim wygląda to tak, jakby trzeba było to spawać.
-
Dobrze rozumiesz.
-
Cześć wszystkim. Jakiś miesiąc temu spotkała mnie podobna sytuacja. Tyle, że u mnie zabrali całą środkową część układu wydechowego (2 katalizatory, tłumik, sonda).
Prius 3.
Za katalizatorami jest jeszcze jakiś wymiennik ciepła, do którego dochodzą przewody z układu chłodzenia.
I tu mam największy problem, nigdzie nie można nic takiego dostać.
Kupiłem zamiennik rury w pewnym sklepie i po założeniu okazało się, że płyn leje się strumieniem do rury....
Może by mi ktoś doradził co z fantem zrobić?
Może ktoś ma na zbyciu tenże kawałek rury?
A może po prostu obejść to i zrobić jakiś bypass dla płynu chłodniczego, czy ktoś wie jakie to przyniesie skutki? Jak czytałem to ten wymiennik jedynie odpowiada za to, żeby szybciej rozgrzać silnik, ale to tylko wiedza internetowa :)
-
Dokładnie za to odpowiada. Można zrobić "U" już przy silniku - po prostu będzie się dłużej nagrzewał - albo szukać po handlarzach, którzy nie zdążyli jeszcze uciąć.
-
Temat w moim przypadku rozwiązany. Magicy mechanicy rozwiązali problem, a wyglądał on tak, że rurka od układu chłodzenia kończyła się zaraz za płaszczem tłumika i kolejna się za tymże płaszczem zaczynała z drugiej strony, a w środku brakowało kawałka. Od spalin komorę (nie pospawaną szczelnie tylko złapaną w kilku miejscach) oddzielała rura perforowana.
W sumie mam zdjęcie, które chciałem załączyć ale nie widzę takowej opcji... :-(
Naprawione zostało w ten sposób, że mechanicy wspawali brakujący odcinek i podobno się już nie leje :)
Jeśli ktoś by miał podobny problem (kradzież takiej wersji wydechu) to na priv podam nazwę firmy od której to kupiłem (nie chcę robić reklamy ani antyreklamy), ale dodam, że to był jedyny zamiennik jaki znalazłem z opcją podgrzewania płynu chłodniczego, a i tani nie był.
-
i znowu... :-(
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-mieli-klucze-i-szlifierke-probowali-skrasc-katalizator-z-auta-5000270
-
i znowu... :-(
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-mieli-klucze-i-szlifierke-probowali-skrasc-katalizator-z-auta-5000270
Plaga :/
Z dobrych wieści: jutro powinienem już mieć finalny produkt do P2 w ręce. Przymierzamy, sprawdzamy czy wszystko ok i będzie można zamawiać.
-
Co myślicie o takich prostych osłonach jak tutaj?
https://cutt.ly/bj7MYho
ewentualnie takie, ale ze zwykłej stali galwanizowanej
https://cutt.ly/uj7MOq5
-
Każde zabezpieczenie, które w jakikolwiek sposób będzie utrudniać dostęp jest częścią sukcesu. Jednego odstraszy, dla drugiego będzie wyzwaniem.
My poszliśmy w trochę inną stronę - zabezpieczenie obu katów w sposób praktycznie uniemożliwiający ich wycięcie, jak również zupełnie uniemożliwiający ich wyjęcie po ewentualnym wycięciu.
Myślę, że to będzie w stanie na tyle zniechęcić amatorów cudzej własności, że pójdą dalej. Oni są nastawieni na szybkie akcje z gatunku podnieść-wyciąć-uciekać, a nie godzinę kombinacji pod autem, gdzie jest ryzyko nie tylko, że ktoś ich przyłapie, ale również, że auto z takiego małego lewarka im zleci.
Myślę, że to jest taki moment, kiedy mogę już wrzucić jak wyglądał pierwszy prototyp przed naniesieniem poprawek i modyfikacji. Finalna wersja ma poprawione kilka rzeczy względem niego, jak również jest jeszcze nieco przekonstruowana w kluczowych miejscach, żeby utrudnić dostęp.
Jeśli ktoś będzie zainteresowany szczegółami to proszę pisać.
(http://3vz.pl/cnc/P2.jpg)
-
Ciekawy pomysł, nigdzie nie widziałem jeszcze takiej osłony. Ja mam P3 i pójdę raczej w taniość, czyli ta prosta blacha chociaż zastanawiam się czy jednak nie zrobić więcej mocowań niż te cztery fabryczne.
-
Dla mnie jeśli coś jest do auta dokładane to ma to być na poziomie fabryki bądź wyżej.
To, co wkleiłeś to jest amatorka - nie wyobrażam sobie montażu osłony w takiej formie, a już blachowkrętami bez zabezpieczenia powstałych otworów, z ryzykiem, że się to urwie lub wykręci to w ogóle.
Ta druga do P3 jest już poziom wyżej, ale wciąż nie rozwiązuje problemu.
-
W tym drugim brakuje moim zdaniem tej blachy z drugiej strony katalizatora i było by ok. Ta pierwszy osłona jest mocowana na fabrycznych śrubach. Ewentualnie dodatkowe myślałem, żeby zrobić jak u innych, czyli fabryczne otwory i nitonakrętki. Zrobiłem wczoraj na szybko w Fusion 360 projekt, jutro podjadę na podnośnik i sobie ściągnę wymiary. Na allegro sprzedają takie obudowy, dość mocno zabudowany tutaj ten katalizator
https://cutt.ly/2j6h1Cx
-
Cześć,
Jeżdżę P2 z prototypem Marcina od ponad tygodnia.
Przetestowałem do 130 km/h i nie ma obcych dźwięków ani innych problemów :-)
Patent z portalu aykcyjnego waży pewnie tonę, a wystające łby śrub uznałem za zbyt podatne na szlifierkę kątową i progi zwalniajace (blacha i śruby są poniżej podłużnic)...
Poza tym wbijanie się w podłużnicę jakoś tak po prostu boli.
Pozdrawiam
MK
-
Panowie (i Panie), osłona w wersji finalnej zamontowana i sprawdzona.
Całościowy koszt 548 (brutto, FV lub paragon).
Wysyłka krajowa DPD 20zł, międzynarodowa do ustalenia (EU w granicach stówki jeśli ktoś przebywa poza granicami naszego pięknego kraju).
Zamówienia prosiłbym bezpośrednio na marcin (małpiszon) 3vz.pl, bo tutaj mogą gdzieś umknąć czy w PW czy w wątku.
W zestawie osłona, podkładki i nakrętki potrzebne do montażu, instrukcja montażu.
Wysyłki od połowy przyszłego tygodnia - trochę jest obłożenia na produkcji, cisnę ile mogę, ale pewne rzeczy ciężko przeskoczyć.
Tak wygląda to w wersji końcowej - zamontowanej.
(http://3vz.pl/cnc/P22.jpg)
Maniek2710 - dziękuję za wsparcie merytoryczne i podstawienie samochodu do testów! :good:
Gdyby ktoś chciał to do wzięcia od ręki jest prototyp widoczny na wcześniejszym zdjęciu - nie jest idealny, tu i ówdzie postrugany kątówką do testów, ale jeśli ktoś ma gdzieś visus, to oddam po kosztach.
-
Dobra robota.
Będzie do P3 Plus?
-
Jest plan. Muszę porozmawiać ze znajomym, który ma Plusa.
-
Czekam na wieści.
-
Panowie (i Panie), osłona w wersji finalnej zamontowana i sprawdzona.
Całościowy koszt 548 (brutto, FV lub paragon).
Wysyłka krajowa DPD 20zł, międzynarodowa do ustalenia (EU w granicach stówki jeśli ktoś przebywa poza granicami naszego pięknego kraju).
Zamówienia prosiłbym bezpośrednio na marcin (małpiszon) 3vz.pl, bo tutaj mogą gdzieś umknąć czy w PW czy w wątku.
W zestawie osłona, podkładki i nakrętki potrzebne do montażu, instrukcja montażu.
Wysyłki od połowy przyszłego tygodnia - trochę jest obłożenia na produkcji, cisnę ile mogę, ale pewne rzeczy ciężko przeskoczyć.
Tak wygląda to w wersji końcowej - zamontowanej.
(http://3vz.pl/cnc/P22.jpg)
Maniek2710 - dziękuję za wsparcie merytoryczne i podstawienie samochodu do testów! :good:
Gdyby ktoś chciał to do wzięcia od ręki jest prototyp widoczny na wcześniejszym zdjęciu - nie jest idealny, tu i ówdzie postrugany kątówką do testów, ale jeśli ktoś ma gdzieś visus, to oddam po kosztach.
2 pytanka: jaki to materiał? I jakiej grubości?
-
Alu 3mm
-
Czy wobec tego, gdy złodzieje podejdą do auta z gumówką - to nie będzie to dla nich jedno dodatkowe cięcie wzdłuż i rozgięcie zabezpieczenia?
-
Nie wiem co to jest gumówka, ale jeśli złodzieje podejdą do auta, to mogą ukraść i całe auto. Na złodzieja nie ma sposobu - będą chcieli to przyjadą lawetą, zabiorą całe i wytną sobie na spokojnie gdzieś w lesie.
Osłona jest po to, żeby 90% amatorów wyposażonych jedynie w kątówkę i lewarek poszło dalej, bo taka kradzież ma sens kiedy trwa krócej niż przyjazd patrolu lub interwencja osoby postronnej -> poniżej 5 minut. A jak będą mieli ryzyko leżenia pod autem 15 minut żeby odkręcić, oderwać czy rozciąć to założenie jest takie, że pójdą dalej.
Swoją drogą materiał jest nieprzypadkowy, bo "jedno dodatkowe cięcie" długości 80cm w alu o tej grubości przy użyciu słabego narzędzia na akumulator to jest bardzo długi czas i duuuuużo hałasu :)
-
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=gum%C3%B3wka
-
Zrobiłem projekt takiej płyty, podobna do tej z ebay, zastanawiam się tylko czy nie za dużo otworów i czy nie zrobić dodatkowych mocowań. Co myślicie. Płyta do P3. https://imgur.com/I6hR2xF
-
Co myślicie o takich prostych osłonach jak tutaj?
https://cutt.ly/bj7MYho
ewentualnie takie, ale ze zwykłej stali galwanizowanej
https://cutt.ly/uj7MOq5
Dokładnie od tego sprzedawcy kupiłem tę drugą blachę, dzisiaj wyruszyła kurierem z UK. Planuję tylko jeszcze dorobić kawałek prostej blachy za tłumikiem środkowym, tam gdzie jest wzmocnienie poprzeczne przykręcane na śruby. Tak jak pisał Marcin. To ma zniechęcić amatorów szybkiej kradzieży, przy takiej akcji nie ma czasu na cięcie blachy, to ma być szybka robota. W moim przypadku auto stoi przed garażem pod oknem. Więc nawet gdyby jakiś nieogar z profi sprzętem zaczął walczyć z blachą, to obudzi pół bloku.
W opcji z ręcznym obcinakiem do rur to już w ogóle ma po zawodach.
-
Może ktoś podać konkretną sondę z zamiennika między katami w P2
-
Może ktoś podać konkretną sondę z zamiennika między katami w P2
Ja kupiłem używaną z Yarisa, oznaczenie OEM:
89465-52450
Praktycznie plug&play, wszystko działa. Może nieco różni się długością kabla, ale da się to dopasować.
Ceny znacznie niższe niż w przypadku poszukiwania używki do Priusa II, oczywiście z racji zapotrzebowania.
-
Gdyby ktoś był zainteresowany to odebrałem dziś drugą partię osłon do P2 - są gotowe do wysyłki.
-
Panowie to ja się pochwalę moim projektem. Płyta od wczoraj zamontowana. Ta ze zdjęcia to jeszcze wersja robocza z większym otworem na wydech z webasto w moim samochodzie. Wersja uniwersalna tego nie posiada.
https://imgshare.io/image/p2vQYg
Płyta wykonana może być z dowolnego materiału, ale zasadniczo zalecam stal nierdzewną 3mm. Płyta montowana na 4 śruby fabryczne i dodatkowo 4 śruby M8 zabezpieczające, po przykręceniu urywa się łeb i chcąc odkręcić trzeba naciąć lub uciąć po prostu. Przy czym śruby zabezpieczające zamówione i będą około 8 marca. Fabryczne otwory w których były plastikowe spinki trzeba rozwiercić wiertlem 11mm i użyć nitonakrętek. Montaż stosunkowo prosty, demontaż już niekoniecznie.
Płyta do Prius 3, Auris, Ct200H, Prius Plus