juz wkrótce zamontuje diody niebieskie zdobyte na Allegro - dołączę też zdjęcia
pozdr.
Kupiłem TO
to jest opis do mojej roboty
Wymiana podswietlenia zegarów w E9narzedzia: mały śrubokręt krzyżakowy
czerwone strzałki oznaczają srubki które należy wykręcić aby dostać się głebiej i głebiej i głębiej
a teraz krok po kroku:
1. na zdjeciu KOKPIT
i KOKPIT2
są zaznaczone strzałkami srubki na dole (sa tam po dwie na stronę - ale wykrecamy tylko zewn.) oraz odrazu mozemy wykrecić te u góry nad licznikiem (w sumie 4 szt)
2. odciągamy delikatnie ale zdecydowanie prawą część kokpitu z nawiewami
- to jest tylko na zaciskach, nastepnie zdejmujemy lekko od góry
całość odczepiając po kolei wszystkie kostki jak leci (powinno to wyglądać jak na zdjęciu)
3. a teraz najgorsze - po odkreceniu srub mocujacych pudełko licznika - tylko te co sa na białym plastiku
i odchyleniu go lekko do siebie wkładamy rekę i "macamy" linke predkościomierza ; jak już "namacamy" linkę to musimy wyczuć TO
co zaznaczyłem strzałką (to jest zapadka która trzyma całość - trzeba ją odgiąć palcem od przodu przy liczniku) i pociągnąć do rozłączenia
4. jak juz wyjmiemy pudło licznika to jak na zdjęciu (PUNKTY ŻARÓWKI)
sa trzy (u mnie zaznaczone żółtą kropką) gniazda gdzie są żarówki główne - reszta to podswietlanie kontrolek wymieniamy żarówki na diody i pół sukcesu juz za nami - w druga stronę to nie problem jedynie można sie wciec przy lince
ale jak ją dobrze nałozycie to przez przytrzymanie jej i wcisniecie budki do konca sama się zatrzaśnie.
porównanie żarówek i diód - (żarówki były niebieskie - tak jak ta mała - ale są zielone, aż dziw że daja biało-żółte światło) ;
diody może nie wygldaj efektownie (jak połupane) ale tak ma byc ponieważ maja dawac rozproszone światło więc w dzień efekt zapowiada się ciekawie - a oto efek finalny