Autor Wątek: Kampanie Reklamowe Toyoty  (Przeczytany 7592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Darus

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« dnia: 23-06-2004, 17:14:23 »
Toyota Prius

TOYOTA jako firma innowacyjna, lider rozwiązań technologicznych jest twórcą
najnowszej generacji samochodu w technologii hybrydowej - Toyoty PRIUS.

Toyota postanowiła stworzyć segment aut technologii hybrydowej, którego będzie
w 100% bezkonkurencyjnym lider.

Przed nami wspaniała kampania reklamowa, która swym wyrazem i niestandardowymi
formami reklamowymi wprowadzi hybrydową Toyote PRIUS na rynek oraz wzmocni wizerunek
TOYOTY jako lidera nowych rozwiązań technologicznych rynku motoryzacyjnego.

Kampania reklamowa od 04-06-2004.

Darus

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« Odpowiedź #1 dnia: 23-06-2004, 17:21:13 »
Toyota LandCruiser

Kampania taktyczna ‘Pełne odliczenie VAT’u’ Toyoty Land Cruiser.

Toyota Land Cruiser jako jedyny samochód w swojej klasie obecnie posiada homologacjęciężarową, uprawniającą do pełnego odliczenia VAT’u i możliwości rejestracji samochodu jako 5-cio osobowego. Główny konkurent Jeep Grand Cherokee jeszcze takiej homologacji nie posiada, ale niebawem prawdopodobnie będzie. Jest to doskonały moment aby wykorzystać słabość konkurencji i w odpowiedni sposób zakomunikować potencjalnym klientom „Pełne odliczenie VAT’u” Toyoty Land Cruiser.

Kampania jest skoncentrowana na maksymalizacji zasięgu dla danego przekazu reklamowego w krótkim czasie.
Realizuje to dzięki mediom taktycznym jak prasa codzienna.

Kampania Reklamowa - czerwiec 2004

Darus

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« Odpowiedź #2 dnia: 23-06-2004, 17:23:10 »
Toyota Corolla Verso

Kampania taktyczna ‘5 gwiazdek EuroNCAP’ Toyoty Corolli Verso.

Po dniach otwartych Corolli Verso i wizerunkowej kampanii „pomostowej” trwającej do końca maja mamy przed sobą działania wakacyjne pod szyldem Nowego Minivana Toyoty. Corolli Verso.Rozopoczynamy akcjęlato od kampanii kampania taktycznej „5 gwiazdek EuroNCAP” ma za zadanie przedstawienie najbezpieczniejszego minivana w historii motoryzacji – CorollęVerso. Kampania skoncentrowana na budowaniu zasięgu dla danego przekazu reklamowego w sposób ciągły do końca czerwca, dla wygenerowania oczekiwanej świadomości i postrzegania Corolli Verso. Kampania jest wprowadzeniem przed szeroko zakrojoną kampania letnią Toyoty.

Kampania Reklamowa - czerwiec 2004

Darus

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« Odpowiedź #3 dnia: 14-07-2004, 09:27:36 »
Toyota Lato 2004

Toyota wzorem lat ubiegłych będzie obecna w kanałach komunikacji, z którymi osoby wyjeżdżające na letnie wakacje mają najczęstszy kontakt. Kampania będzie oparta na kilkunastu rodzajach egzekucji kreatywnych, powstałych na bazie wspólnej platformy komunikacyjnej przedstawiającej najnowsze modele Toyoty: CorollęVerso oraz RAV4, uzupełnionych o hasła reklamowe, które poprzez swoją dwuznaczność mówią nie tylko o samochodzie, ale także o jego najważniejszych cechach.
Kampania została zaplanowana w trzech kanałach komunikacji: outdoor, prasa oraz ambient.

Kampania outdoorowa została podzielona na 5 obszarów komunikacyjnych:
1. Wybrzeże,
2. Mazury,
3. Trasy dojazdowe,
4. Półwysep Helski
5. Zagranica.

Na Półwyspie Helskim w pobliżu kempingów windsurfingowych przedstawiona będzie Toyota RAV4, ambasadorem której jest mistrz świata w windsurfingu Wojtek Brzozowski, który oprócz samochodu będzie pokazywany na layoutach reklamowych. Będą to nośniki stawiane specjalnie na potrzeby kampanii Toyoty – w tym jeden wielkoformatowy airboard. Na obszarze reszty Polski będzie pokazywana Toyota Corolla Verso: nośniki wielkormatowe oraz wielkoformatowe banery winylowe na stacjach benzynowych (trasy przejazdowe nad morze i Mazury), nośniki Holiday Media (miejscowości nadmorskie), nośniki stawiane specjalnie na potrzeby kampanii w największych portach na Mazurach oraz nośniki reklamowe w sześciu portach lotniczych w Polsce.

Dodatkowo, wzorem ubiegłego roku, Toyota będzie obecna z kampanią reklamową na wybranych wakacyjnych lotniskach docelowych w Hiszpanii oraz na Cyprze.

Równolegle prowadzone będą dwie kampanie reklamowe w prasie: Corolli Verso oraz RAV4.
Dobór tytułów bazuje przede wszystkim na magazynach lifestyle’owych, które ze względu na swój charakter często czytane są przez przedstawicieli grupy docelowej podczas letniego wypoczynku – wtedy mają więcej czasu na relaks i dokładniejsze czytanie pism.

Kampania letnia Toyoty będzie ponadto wzbogacona o liczne niestandardowe elementy komunikacji obejmujące:

1. Sponsoring 9 największych ośrodków windsurfingu i kite’a w Polsce – obecność Toyoty na flagach, banerach, koszulkach, vestach dla instruktorów i najbardziej zaawansowanych kursantów kite’a oraz naklejkach na żagle windsurfingowe;

2. Dystrybucja „Wellcome Pack’ów” w 100 najlepszych hotelach i pensjonatach na polskim wybrzeżu. Tęakcjęprzygotowano we współpracy z firmą Dr Irena Eris. Na gości w pokojach czekać będą zestawy zawierające parawan, produkty słoneczne Dr Irena Eris oraz letni katalog Toyoty;

3. Dystrybucja „Travel Kit’ów” – poprzez 4 duże biura podróży (przede wszystkim Neckermann) – zestawy Toyoty (letni katalog Toyoty oraz mini-przewodnik po 5 najpopularniejszych wśród polskich turystów krajach basenu morza śródziemnego) rozdawane będą w 6 portach lotniczych w Polsce w okienkach biur podróży wraz z dokumentami wyjazdowymi;

4. Reklama na okładkach do dokumentów podróży BP Neckermann Polska

5. Naklejki na kortach do squasha w ponad dwudziestu najbardziej popularnych klubach w całej Polsce


Tak kompleksowe i niestandardowe działania reklamowe będą towarzyszyć naszym potencjalnym jak i obecnym klientom przez całe wakacje. W/w działania budują i wzmacniają :
- pozytywne relacje z klientami (obecnymi i potencjalnymi), mające wpływ na decyzje zakupowe
- wizerunek marki Toyota, (brandu jak i poszczególnych modeli)

Jackal

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« Odpowiedź #4 dnia: 05-08-2004, 15:21:49 »
Trzy promocyjne drogi do nowej Toyoty Yaris

Teraz możesz kupić nową ToyotęYaris na specjalnych warunkach.

Jesteś zainteresowany zakupem samochodu. Chciałbyś, aby Twoje nowe auto było funkcjonalne, idealnie sprawdzało sięw każdej sytuacji. Nie wiesz jednak, jaki samochód wybrać, na którą ofertęsięzdecydować. Nie musisz już sięmartwić, gdyż…
…jest w czym wybierać

Teraz możesz kupić auto spełniając Twoje oczekiwania – nową ToyotęYaris – na specjalnych warunkach! Ty wybierasz drogęzakupu samochodu:

 

- Przez Kredytowo

50/50

Przy zakupie wpłacasz 50% ceny auta, pozostałe 50% - w 12 równych ratach miesięcznych, bez żadnych kosztów dodatkowych, bez odsetek, bez prowizji.

75/25

Możesz też wpłacić 75% ceny auta, pozostałe 25% zapłacisz dokładnie za rok – bez żadnych kosztów dodatkowych.

70/30

Teraz wpłacasz 30% ceny auta, pozostałe 70% możesz uregulować w równych bądź malejących, nisko oprocentowanych ratach, bez żadnych kosztów dodatkowych. Masz do wyboru trzy okresy spłaty: 24, 36 lub 48 miesięcy. Wybierając tęopcjękredytu, możesz też skorzystać z Ubezpieczenia Kredytobiorcy Credit Suisse Life & Pensions.

 

- Przez Chłodnawo

Kupujesz ToyotęYaris wyposażoną w klimatyzacjęw wyjątkowo atrakcyjnej cenie.

 

- Przez Spokojno

Korzystasz z promocyjnego pakietu ubezpieczeniowego.

Yaga

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« Odpowiedź #5 dnia: 24-09-2004, 17:54:46 »
Reklama Yarisa z Chile
Nie wiem, czy to aktualnie leci u nich w TV, ale wrzucam jako ciekawostkę.  :-D
(To Yaris sedan  :bojjjjjjjjjj)

janmor

  • Gość
Kampanie Reklamowe Toyoty
« Odpowiedź #6 dnia: 05-12-2004, 18:22:37 »
No właśnie a propos reklam. Wszedłem sobie na stronęmojego banku a tu TOYOTA  jak wygram to ją będęsprzedawał na pół ceny więc ustawiać sięw kolejkę :-DD


 

Beesafe.pl