Mam taka oferte do kupienia:
camry 1993 3.0 V6 + gaz z tym, że nie działa wcale w nim benzyna (facet mówi, że jak zakładali gaz to cos sie spieprzylo z przepływomierzem i ze teraz jest tylklo na gazie). Tak jak mowilem opona prawa przednia sie od zewnatrz zdziera, jest słaby hamulec reczny, i grzeje sie tak jak mowilem w duze upały.
Koszt 4500, co wy na to? warto?
oczywiscie ze nie warto, przezylem to samo i wiem jak mozna sie pozniej denerwowac. U mnie praktycznie te same objawy byly. Nie dziala na benzynie - przeplywomierz rozwalony - pewnie jechal i jak mu jebło !! (ja tak mialem i kawalek przeplywki zablokowal przepustnice i malo sie nie zabilem), koszt uzywki to 450 zl, reczny nie dziala - komplet okladzin, sprezynek , ogolnie caly zestaw dla dwoch kol, lacznie z robocizna to nawet i 700 zl (jak mechanikowi sie wysypie caly hamulec to napewno ci nie policzy 100zl za robote
), jesli cos nie tak w zawieszeniu to cie czeka najwiekszy koszmar - bedziesz wymienial po koleji kazda czesc a i tak okaze sie ze cos jeszcze nie halo, jesli sie niertowno zuzywa opona tzn ze nie ma zbieznosci, czyli powybijane np tuleje wachacza (tuleja to koszt okolo 80 zl, niewiadomo ile poszlo i musisz doliczyc koszty robocizny) sprawdz tez np rozpedzajac sie do 140 i ostro hamujac czy nie rzuca kierownica, bo od wybitych tuleji krzywia sie tarcze !!!!
przez rozwalony przeplywmoierz + jazde na gazie slabszym niz sekwencja masz na bank powypalane gniazda zaworow na ostatnich cylindrach (czyli tych najblizej lewej strony patrzac w strone samochodu). Ceny do 3.0 sa dosyc droge + koszmarna wymiana kazdego elementu ze wzgledu na upakowanie silnika (np u mnie przy wymianie uszczelek pod kolektorem wydechowym z wewnetrznej glowicy nie obylo sie bez opuszczania silnika ! ) - ta camry w zlym stanie to koszmar i strata pieniedzy, dodatkowo bedzie ci chlala gazu jak wol a objezdzac cie beda jakies samochociki z silniczkami 1.6 - zastanow sie powaznie nad jej zakupem !!!!