Witam . Nadszedl dzien kiedy silnik spalinowy w moim priusie powiedzial dosc . Po przejechaniu 820k km . Plyn chlodzacy dostal sie do pierwszego cylinda . Po sprawdzeniu kompresji w cylindrach wyszlo : 1 cyl = 10 bar , 2cyl = 13bar , 3cyl=14 , 4 cyl= 14bar. Samochod od samego poczatku jezdzil na oleju 0W-20 od toyoty . Plyny , filtry , swiece , wymieniane byly regularnie , czasem czesciej niz zalecal producent . W sumie znalazlem 67 faktur na olej . W czasie calej eksploatacji w samochodzie wymieniane byly 4x tarcze przod , 6x klocki przod , 1x tarcze z klockami z tylu . Zawieszenie oryginalne za wyjatkiem gum stabilizatora ktore wymienilem w zeszlym roku . W poprzedni weekend zamontowalem nowy silnik z przebiegiem 30tys km. Caly osprzet , pompa wody , termostat , klima , cewki , swiece , wtryski zamontowalem z mojego starego silnika . W najblizszym czasie rozbiore moj stary silnik zeby zobaczyc jak wyglada po przejechaniu takiej ilosci km . Jak bedzie ktos zainteresowany podesle zdjecia .