Autor Wątek: C-HR - zalety , wady , uwagi , spostrzeżenia  (Przeczytany 314121 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Italo

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
C-HR - zalety , wady , uwagi , spostrzeżenia
« dnia: 15-03-2017, 11:06:03 »
Pomyślałem , że można by było podyskutować o cechach tego auta . Użytkownicy wymienią spostrzeżenia , potencjalni kupcy dowiedzą się czegoś od "realnych testerów ) Ja , mimo krótkiego przebiegu mam już sporo spostrzeżeń . Część uwag tego auta będzie też wynikała z różnic wynikających z mojego przyzwyczajenia do włoskich aut którymi z radością i bezproblemowo jeździłem / jeżdżę ( Żona ma 500L ) od 12 lat . Różnicę w filozofiach marek plus przyzwyczajenia są na tyle duże , że część tego co ja uważam za wady wy którzy jeździcie Toyotami od lat uznacie za normalne . I odwrotnie .
postaram się jednak na wysypanie moich uwag po pierwszych 500 km . Na szczęście zalety są duże a wady drobne , choć IMO sporo .
Być może czegoś nie wiem / nie rozumiem / nie umiem znaleźć . Proszę więc o oświecenie mnie

+ jest bardzo komfortowo zestrojona i jednocześnie doskonale jeździ w zakręcie ( tył wielowahacz ) Ciche zawieszenie
+ silnik robi lepsze wrażenie na żywo niż na papierze . Tryb sport działa , jest żywsza . Cicho , płynnie , kulturalnie pracuje .
+ świetny układ kierowniczy
+ dobrze zestopniowana przekładnia , miłe przełączanie biegów , krótki skok krótkiej dźwigni , miły uchwyt
+ zużycie paliwa na trasie akceptowalne , miasta jeszcze nie testowałem .
( delikatna jazda lokalnymi 80 - 90 : 5,7 l , 50/50 lokalne / trasa 120 - 130 : 6,1 w trybie eco , 6,9 w trybie sport ) wg komputera . Pierwszy zbiornik średnio 6,7 )
+ bardzo wygodne fotele z przodu
+ niezła jakość dźwięku , możliwość wrzucania muzy np. z YT . Czyta maile z aplikacji Androida
+ bardzo dobre światła soczewkowe z nieźle działającym automatem krótkie / długie