Poniżej przedstawiam opis może nie do końca bezpośrednio związany z Twoim problemem, ale powiązany ze stacyjką. Nie wiem czy w Ave jest tak samo, ale w Cari miałem problem z wyciągnięciem kluczyka, bo zrobił mi się zadzior na kluczyku i oto opis jak to naprawić (może się przyda w nowym FAQ'u o Ave):
Udało mi się wyciągnąć kluczyk, bez wyciągania wkładu - okazało się, że miałem zadzior na kluczyku, który spiłowałem drobnym pilniczkiem i jest teraz jak nowy.
:idea: Mam update na gorąco do Twojej procedury:
1. Należy odkręcić poszycie pod kierownica - 2 śrubki (to gdzie jest dźwignia otwierania komory silnika).
2. Należy przekręcić kluczyk na pozycję "ACC" (tylko w tej pozycji można wyjęć stacyjkę :!: ), wcisnąć zatrzask za pomocą śrubokręta ( będzie widoczny od spodu w korpusie stacyjki) i wyciągnąć stacyjkę ciągnąc za kluczyk.
3. Mając stacyjkę w ręku należy wpuścić smaru w spray'u i nacisnąć "ogon" (wystająca podłużna część poza korpus stacyjki) do dołu - w ten sposób podniosą się zapadki (widać to po podniesionym grzbiecie - przedłużeniu ogona na korpusie stacyjki) i śmiało można wyciągnąć klucz z każdym zadziorem (sprawdzałem to poprzez włożenie z powrotem klucza i bez podniesienia ogona, nie byłem go wstanie wyciągnać, po naciśnięciu wychodził bez żadnych oporów :lol: )
4. Nie ma możliwości wyciągnięcia wkładu stacyjki, ponieważ po zdjęciu półkolistego pierścienia z tyłu, nie można wyciągnąć wkładu przodem, bo blokuje go zanitowana osłonka z oznaczeniami "LOCK","ACC", "ON", "START". Przodem się nie da wyciągnąć, bo blokuje kluczyk. Można zniszczyć nity, ale chyba nie o to chodzi - później będzie wszystko latać.
5. Zeszlifować zadzior drobnym pilniczkiem i cieszyć się darmową naprawą.