Autor Wątek: metaliczny pisk podczas skręcania i jazdy na wprost  (Przeczytany 5930 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

droko

• Gość
metaliczny pisk podczas skręcania i jazdy na wprost
« dnia: 21 Listopada 2011, 19:46:16 »
Witam proszę o pomoc w wyjaśnieniu następującej dolegliwości. Od czasu do czasu słyszę metaliczny pisk (podobny do pisku przy klockach). Pojawia się on sporadycznie podczas skręcania w prawo a dziś także podczas jazdy prosto. Dzwięk powtarza się periodycznie. Występuje tylko podczas jazdy na 1 i 2. Nie znam się kompletnie na mechanice a ten odgłos mnie denerwuje. Proszę o ewentualne sugestie co to może być. Klocki są na 70% ale w tarczy podczas zmiany opon zauważyłem delikatne wgłębienie. Czy to może być to?

Offline Filu

• Toyot Spamer
    • Studio fotografii reklamowej, druk wielkoformatowy
Odp: metaliczny pisk podczas skręcania i jazdy na wprost
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Listopada 2011, 23:56:53 »
Sprawdź blaszki przy klockach  :-P
Może przy zakładaniu nowych klocuszków były dogięte za głęboko i mimo, że owego klocka jest jeszcze dużo to szurają o tarcze.
Miałem tak u siebie i to jedyne co teraz przychodzi mi do głowy  :-)

www.FotoSzopa.pl

benidorm

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Grudnia 2011, 19:42:27 »
Ale blaszki nie powinny dawać takiego objawu tylko przy skręcaniu w prawo... A to piszczy w jakimś określonym momencie? np. po mocniejszym hamowaniu albo przyspieszaniu?

Offline Filu

• Toyot Spamer
    • Studio fotografii reklamowej, druk wielkoformatowy
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Grudnia 2011, 19:59:32 »
jeśli z jednej strony jest nieodgięta to będzie dawać właśnie w takim okolicznościach ;-)

www.FotoSzopa.pl

droko

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudnia 2011, 18:36:54 »